البارت السابع في منزل عشق كان سراج ينتظر عشق في... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة
- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖
█ البارت السابع في منزل عشق كان سراج ينتظر عشق غرفتها عشق:بابا انت هنا سراج: اه يا تعالي اقعدي عشق:في حاجه لا ايه سراج :مش بالظبط بس انتي بقيتي تروحي الغابه كتير اليومين دول عشق:اها بقابل صديق ليا اتعرفت عليه وقت حفله الماركيز كان النادل اللي زعقت فيه اسمها صباح باين سراج:أيوة ايوه فاكره بتقابليه ليه عشق: نوح بيعلمني رمي الاسهم هو مضايق اني بكلمه لانه مش من نفس طبقتنا سراج:اكيد محدش فينا مختلف عن التاني يمكن نبلاء فقراء بشرتهم بيضا سمرا اجانب أو حتي أهل الإمبراطورية كل دي اخلافات نهايه المطاف كلهم بشر وكلهم اتخلقوا بنفس الطريقة خالق واحد ربنا عشق:مهما كنت مين المهم اخلاقك مكانتك سراج وهو يطبطب علي رأسها:بالظبط حبيبتي انا سألت بدافع اطمأن عليكي اكتر ابقي ادعيه يوم يجي يتغدي معانا عشق بفرح:بجد سراج بابتسامه:بجد (صاحبوا اولادكم متخولهمش يخافوا منكم بل زعلكم خلوهم لما يغلطوا يجوا يقولوا ليكم هما متأكدين انكم هتسندوهم هتكونوا اول الهاجمين عليهم ) ثاني برق:هتروحي الغابه عشق:لا اتبعتت لي دعوه لحفله شاي خطيبه مخطباله ده برق:ادم عشق: اها برق:بس هتبقي سف كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2025 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر دوق
في منزل عشق كان سراج ينتظر عشق في غرفتها عشق:بابا انت هنا سراج: اه يا عشق تعالي اقعدي عشق:في حاجه و لا ايه سراج :مش بالظبط بس انتي بقيتي تروحي الغابه كتير اليومين دول عشق:اها بقابل صديق ليا اتعرفت عليه وقت حفله الماركيز كان النادل اللي زعقت فيه اللي اسمها صباح باين سراج:أيوة ايوه فاكره بتقابليه ليه عشق: نوح بيعلمني رمي الاسهم هو انت مضايق اني بكلمه لانه مش من نفس طبقتنا سراج:اكيد لا محدش فينا مختلف عن التاني يا عشق يمكن في نبلاء و في فقراء في اللي بشرتهم بيضا و بشرتهم سمرا و في اللي اجانب أو حتي أهل الإمبراطورية يمكن كل دي اخلافات بس في نهايه المطاف كلهم بشر وكلهم اتخلقوا بنفس الطريقة و من خالق واحد و هو ربنا عشق:مهما كنت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك سراج وهو يطبطب علي رأسها:بالظبط يا حبيبتي انا سألت بدافع اني اطمأن عليكي مش اكتر ابقي ادعيه في يوم يجي يتغدي معانا عشق بفرح:بجد سراج بابتسامه:بجد
(صاحبوا اولادكم متخولهمش يخافوا منكم بل يخافوا على زعلكم خلوهم لما يغلطوا يجوا و يقولوا ليكم و هما متأكدين انكم هتسندوهم مش هتكونوا اول الهاجمين عليهم )
ثاني يوم برق:هتروحي الغابه عشق:لا اتبعتت لي دعوه لحفله شاي من خطيبه اللي كنت مخطباله ده برق:ادم عشق: اها برق:بس دي هتبقي حفله سف يا عشق عشق:اشطا عادي حفله سف بالنسبه ليهم وحفله تأديب بالنسبه ليا يلا اشوفك بليل باي
في منزل الكونت ساجد (منزل خطيبه الماركيز ادم ) هدير بتكبر:اهلا عشق عشق بغرور:تؤتؤتؤ الدوقه عشق دوقه عيله الجارحي اقعدي واقفه ليه صباح: شفتم في اشاعات منتشره اليومين دول في الامبراطوريه عن حد من النبلاء مع شخص فقير بجد انا مشفقه علي النبيله دي سلوي بسخريه:اووة سمعت الاشعه دي بيقولوا انها بعد انفصلها بدور علي حد يسد جفافها العاطفي هدير :ها طبيعي اللي يسيب الغالي لازم يدور علي الرخيص عشق وهى تأخذ رشفه من الشاي ثم نظرت في عيون هدير بنظره مظلمه جعلتها ترتجف:يا انتي كان اسمك ايه سهير بهير اه هدير انسه هدير مش اللي ساب الغالي بيدور علي الرخيص تؤ ثم أشارت علي نفسها وهي تتحدث بل اللي سبته الهانم تخده مساحه السلالم ثم أشارت علي هدير هدير بغيظ:انتي تقصدي بأيه بالكلام ده عشق بتجاهل: انسه صباح انا اللي مشفقه عليكي اظن انتي عارفه اشهر جمله ليا في الإمبراطورية المكانه لا تسوي شئ قصاد الاخلاق واكيد النبيله دي اللي انا لو اعرف هي مين هحيها علي تصرفها عندها ان حد يحبها احسن متقفش خطبها كل يوم مع واحده شكل ومش بعيد يكون دلوقتي بيخون خطيبته الجديدة واحنا بنتكلم ثم اوجهت كلامها لسلوي عشق:مدام سلوي بالنسبه للجفاف العاطفي فأنا مش هعلق علي اللي انتي بتقوليه لان اكيد اي واحده لسه مطلقه من كونت كبير في الإمبراطورية هتزعل دلوقتي تشاو اشفكم مره تانيه و لا واني مش عاوزة اسفلت وش حد تاني باي ذهبت عشق وتركت الفتيات يشتعلون من الغضب بسبب عشق لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت السابع في منزل عشق كان سراج ينتظر عشق في غرفتها عشق:بابا انت هنا سراج: اه يا عشق تعالي اقعدي عشق:في حاجه و لا ايه سراج :مش بالظبط بس انتي بقيتي تروحي الغابه كتير اليومين دول عشق:اها بقابل صديق ليا اتعرفت عليه وقت حفله الماركيز كان النادل اللي زعقت فيه اللي اسمها صباح باين سراج:أيوة ايوه فاكره بتقابليه ليه عشق: نوح بيعلمني رمي الاسهم هو انت مضايق اني بكلمه لانه مش من نفس طبقتنا سراج:اكيد لا محدش فينا مختلف عن التاني يا عشق يمكن في نبلاء و في فقراء في اللي بشرتهم بيضا و بشرتهم سمرا و في اللي اجانب أو حتي أهل الإمبراطورية يمكن كل دي اخلافات بس في نهايه المطاف كلهم بشر وكلهم اتخلقوا بنفس الطريقة و من خالق واحد و هو ربنا عشق:مهما كنت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك سراج وهو يطبطب علي رأسها:بالظبط يا حبيبتي انا سألت بدافع اني اطمأن عليكي مش اكتر ابقي ادعيه في يوم يجي يتغدي معانا عشق بفرح:بجد سراج بابتسامه:بجد (صاحبوا اولادكم متخولهمش يخافوا منكم بل يخافوا على زعلكم خلوهم لما يغلطوا يجوا و يقولوا ليكم و هما متأكدين انكم هتسندوهم مش هتكونوا اول الهاجمين عليهم ) ثاني يوم برق:هتروحي الغابه عشق:لا اتبعتت لي دعوه لحفله شاي من خطيبه اللي كنت مخطباله ده برق:ادم عشق: اها برق:بس دي هتبقي حفله سف يا عشق عشق:اشطا عادي حفله سف بالنسبه ليهم وحفله تأديب بالنسبه ليا يلا اشوفك بليل باي في منزل الكونت ساجد (منزل خطيبه الماركيز ادم ) هدير بتكبر:اهلا عشق عشق بغرور:تؤتؤتؤ الدوقه عشق دوقه عيله الجارحي اقعدي واقفه ليه صباح: شفتم في اشاعات منتشره اليومين دول في الامبراطوريه عن حد من النبلاء مع شخص فقير بجد انا مشفقه علي النبيله دي سلوي بسخريه:اووة سمعت الاشعه دي بيقولوا انها بعد انفصلها بدور علي حد يسد جفافها العاطفي هدير :ها طبيعي اللي يسيب الغالي لازم يدور علي الرخيص عشق وهى تأخذ رشفه من الشاي ثم نظرت في عيون هدير بنظره مظلمه جعلتها ترتجف:يا انتي كان اسمك ايه سهير بهير اه هدير انسه هدير مش اللي ساب الغالي بيدور علي الرخيص تؤ ثم أشارت علي نفسها وهي تتحدث بل اللي سبته الهانم تخده مساحه السلالم ثم أشارت علي هدير هدير بغيظ:انتي تقصدي بأيه بالكلام ده عشق بتجاهل: انسه صباح انا اللي مشفقه عليكي اظن انتي عارفه اشهر جمله ليا في الإمبراطورية المكانه لا تسوي شئ قصاد الاخلاق واكيد النبيله دي اللي انا لو اعرف هي مين هحيها علي تصرفها عندها ان حد يحبها احسن متقفش خطبها كل يوم مع واحده شكل ومش بعيد يكون دلوقتي بيخون خطيبته الجديدة واحنا بنتكلم ثم اوجهت كلامها لسلوي عشق:مدام سلوي بالنسبه للجفاف العاطفي فأنا مش هعلق علي اللي انتي بتقوليه لان اكيد اي واحده لسه مطلقه من كونت كبير في الإمبراطورية هتزعل دلوقتي تشاو اشفكم مره تانيه و لا واني مش عاوزة اسفلت وش حد تاني باي ذهبت عشق وتركت الفتيات يشتعلون من الغضب بسبب عشق لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت السابع
في منزل عشق كان سراج ينتظر عشق في غرفتها عشق:بابا انت هنا سراج: اه يا عشق تعالي اقعدي عشق:في حاجه و لا ايه سراج :مش بالظبط بس انتي بقيتي تروحي الغابه كتير اليومين دول عشق:اها بقابل صديق ليا اتعرفت عليه وقت حفله الماركيز كان النادل اللي زعقت فيه اللي اسمها صباح باين سراج:أيوة ايوه فاكره بتقابليه ليه عشق: نوح بيعلمني رمي الاسهم هو انت مضايق اني بكلمه لانه مش من نفس طبقتنا سراج:اكيد لا محدش فينا مختلف عن التاني يا عشق يمكن في نبلاء و في فقراء في اللي بشرتهم بيضا و بشرتهم سمرا و في اللي اجانب أو حتي أهل الإمبراطورية يمكن كل دي اخلافات بس في نهايه المطاف كلهم بشر وكلهم اتخلقوا بنفس الطريقة و من خالق واحد و هو ربنا عشق:مهما كنت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك سراج وهو يطبطب علي رأسها:بالظبط يا حبيبتي انا سألت بدافع اني اطمأن عليكي مش اكتر ابقي ادعيه في يوم يجي يتغدي معانا عشق بفرح:بجد سراج بابتسامه:بجد
(صاحبوا اولادكم متخولهمش يخافوا منكم بل يخافوا على زعلكم خلوهم لما يغلطوا يجوا و يقولوا ليكم و هما متأكدين انكم هتسندوهم مش هتكونوا اول الهاجمين عليهم )
ثاني يوم برق:هتروحي الغابه عشق:لا اتبعتت لي دعوه لحفله شاي من خطيبه اللي كنت مخطباله ده برق:ادم عشق: اها برق:بس دي هتبقي حفله سف يا عشق عشق:اشطا عادي حفله سف بالنسبه ليهم وحفله تأديب بالنسبه ليا يلا اشوفك بليل باي
في منزل الكونت ساجد (منزل خطيبه الماركيز ادم ) هدير بتكبر:اهلا عشق عشق بغرور:تؤتؤتؤ الدوقه عشق دوقه عيله الجارحي اقعدي واقفه ليه صباح: شفتم في اشاعات منتشره اليومين دول في الامبراطوريه عن حد من النبلاء مع شخص فقير بجد انا مشفقه علي النبيله دي سلوي بسخريه:اووة سمعت الاشعه دي بيقولوا انها بعد انفصلها بدور علي حد يسد جفافها العاطفي هدير :ها طبيعي اللي يسيب الغالي لازم يدور علي الرخيص عشق وهى تأخذ رشفه من الشاي ثم نظرت في عيون هدير بنظره مظلمه جعلتها ترتجف:يا انتي كان اسمك ايه سهير بهير اه هدير انسه هدير مش اللي ساب الغالي بيدور علي الرخيص تؤ ثم أشارت علي نفسها وهي تتحدث بل اللي سبته الهانم تخده مساحه السلالم ثم أشارت علي هدير هدير بغيظ:انتي تقصدي بأيه بالكلام ده عشق بتجاهل: انسه صباح انا اللي مشفقه عليكي اظن انتي عارفه اشهر جمله ليا في الإمبراطورية المكانه لا تسوي شئ قصاد الاخلاق واكيد النبيله دي اللي انا لو اعرف هي مين هحيها علي تصرفها عندها ان حد يحبها احسن متقفش خطبها كل يوم مع واحده شكل ومش بعيد يكون دلوقتي بيخون خطيبته الجديدة واحنا بنتكلم ثم اوجهت كلامها لسلوي عشق:مدام سلوي بالنسبه للجفاف العاطفي فأنا مش هعلق علي اللي انتي بتقوليه لان اكيد اي واحده لسه مطلقه من كونت كبير في الإمبراطورية هتزعل دلوقتي تشاو اشفكم مره تانيه و لا واني مش عاوزة اسفلت وش حد تاني باي ذهبت عشق وتركت الفتيات يشتعلون من الغضب بسبب عشق لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت الأول عنود: بتعملي ايه عشق وهي تغلق هاتفها بأبتسامه تزين وجهها:كنت بقرأ اخر بارت في المانهو عنود:انهي واحده عشق:Virtues of the Villainess عنود:اه بتاعت جنجير عشق: يب نهايتها قمر اوي يا عنود بذات الحته لما ايزانا بيفوق ويقولها أخبرتك الا تغادري كيف بأمكانك تركي وحيداً هكذا مع نظرته ليها وهو بيقولها حسيت بفرشات في كل مكان هيييح عنود بضحك: بقيتي صباره مزروعه في صحراء جرداء لا طعام فيها ولا ماء عشق بضحك:حصل جدا عنود: تفتكري يا عشق لو كنتِ مكان ليراجي كنتِ هتعملي ايه عشق:كنت هتخلي عنه عنود:اللي هو ازاى معلش ازاي هتتخلي عن حد بتحبيه عشق:بس هو مش بيحبنى اللي بيحب حد يا عنود بيدور فين سعاده اللي بيحبه ليراجي كان لازم تتخلي عن ايزانا وقت ما لقته سعيد مع جينجر عنود: الحبيب لازم يضحي اوقات لأجل سعاده حبيبه عشق:بالظبط الحب مش عبارة عن تملك الحب بيروي الروح و المشاعر عمره ما كان عباره عن انا بحبك فمش هسيبك مش مهم سعادتك المهم انا عنود بابتسامه:عندك حق لو كانت ليراجي سابت ايزانا من الاول و ركزت مع الشخص اللي حبها وكان عاوز يعمل لها كل اللي بتتمناه مكنش ابداً نهايتها الموت عشق بتثاؤب:بالظبط اطفي علشان عاوزة اروح لعالم احلامي عنود بضحك:ماشي يا ستى نامي وعلي فكره هصحيكي بكره أن شاء الله قبل ما انزل اروح لماما تصبحي علي خير عشق بحب:وانتى من أهله يا عنود ثاني يوم استيقظت عشق وجلست علي السرير مغمضه العينين عشق بتثاؤب:خير الله ما اجعله خير عنود سابتني نايمه مجتش رزلت عليا و صحتنى قبل ما تمشي ورد:حضرتك صحيتي عشق بنوم:حضرتك ايه الأدب اللي حل عليكي فجأه ده يا عنود ورد بعدم فهم:نعم عنود مين لتفتح عشق عيناها بسرعه ثم تصرخ قائله :ااااه انتي مين و فين عنود ورد بخضه:في ايه انسه عشق اهدي في ايه عشق بصريخ: عرفتى أسمي منين يا ماما يا بابا يا عنود يا فهد حد يلحقني سراج بخوف:مالك يا بنتي ايه اللي حصل مالها يا ورد ورد : معرفش سمو الدوق صحيت عماله تصرخ و تنادي علي شخص اسمه عنود عشق بخوف :انت مين و فين بابا و ماما اتين من خلف سراج:انتي جالك حمي تاني يا عشق في ايه عشق:انتي مين اتين بعدم تصديق:انا مين انا اتين مامتك يا عشق و ده سراج باباكي و دي ورد خادمتك في ايه عشق بعدم فهم:اتين مين و سراج مين و ورد مين انا بابا اسمه سيف و ماما اسمها زهره و انا معنديش خدم انا عندي اخ اسمه فهد اقتربت منها اتين بهدوء و وضعت يدها علي جبينها:انتي شكلك تعبانه يا عشق نامي يا حبيبتي عشق :صح انام هو ده انا في حلم اكيد انا هنام و لما اصحي كل حاجه هتبقي زي الفل وضعت عشق رأسها علي الوساده لينظر كلاً من اتين و سراج لبعضهم بعدم فهم ثم الي عشق التي بالفعل غرقت في نوم عميق تركوها و غادروا الغرفه لتركها تستريح في المساء فتحت عشق عيناها لتجد انها في نفس الغرفه التى كانت بها في الصباح عشق وهي تضع يدها على رأسها:طب انا مخطوفه طيب برق وهو يطرق علي الباب:صحيتى عشق:انت مين برق:واضح أن اللي ماما و بابا قالوا ده بجد انتى بجد مش فكرانا يا عشق انا برق اخوكي نظرت له عشق بدون رد فهي لا تعلم بماذا تجيب فهى لا تفهم اي شيء برق بتنهيد:قومى يا عشق علشان تتعشي قومي هناديلك ورد علشان تساعدك قال برق كلامه وخرج من الغرفه وبعد ثواني كانت ورد معها لتساعدها في ارتداء ملابسها و تأخذها لغرفه الطعام في الغرفه سراج:عامله ايه دلوقتي يا عشق عشق بهدوء: الحمدلله في منتصف و هم يأكلوا كانت عشق تفكر فيما حدث لتأتي لها فكره تجعلها تقف بسرعه برق:في ايه يا عشق عشق :ها لا لا مفيش انا بس محتاجه اطلع اوضتي ارتاح اتين:هو انتي لحقتي تاكلي عشق:اه اه لحقت الحمدلله عن اذنكم و تترك الجميع في حيره و ذهبت بسرعه الي غرفتها جلست علي السرير و بدأت تذكر تلك الفكره التي راودتها عشق:طب و ليه لا مانا ممكن فعلاً اكون جوا حلم هو واقعي بزياده بس ممكن ولا دخلت جوا روايه زي ما بشوف في الروايات ايه جو الفانتازيا اللي أنا بقوله ده علي رأي عنود الروايات لحست دماغي قامت وقفت في البلكونه و نظرت للقمر وقالت بابتسامه:انا اه مش فاهمه ايه اللي حصل بس هخدها أنها مغامره و هستمتع بيها لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الأول
عنود: بتعملي ايه عشق وهي تغلق هاتفها بأبتسامه تزين وجهها:كنت بقرأ اخر بارت في المانهو عنود:انهي واحده عشق:Virtues of the Villainess عنود:اه بتاعت جنجير عشق: يب نهايتها قمر اوي يا عنود بذات الحته لما ايزانا بيفوق ويقولها أخبرتك الا تغادري كيف بأمكانك تركي وحيداً هكذا مع نظرته ليها وهو بيقولها حسيت بفرشات في كل مكان هيييح عنود بضحك: بقيتي صباره مزروعه في صحراء جرداء لا طعام فيها ولا ماء عشق بضحك:حصل جدا عنود: تفتكري يا عشق لو كنتِ مكان ليراجي كنتِ هتعملي ايه عشق:كنت هتخلي عنه عنود:اللي هو ازاى معلش ازاي هتتخلي عن حد بتحبيه عشق:بس هو مش بيحبنى اللي بيحب حد يا عنود بيدور فين سعاده اللي بيحبه ليراجي كان لازم تتخلي عن ايزانا وقت ما لقته سعيد مع جينجر عنود: الحبيب لازم يضحي اوقات لأجل سعاده حبيبه عشق:بالظبط الحب مش عبارة عن تملك الحب بيروي الروح و المشاعر عمره ما كان عباره عن انا بحبك فمش هسيبك مش مهم سعادتك المهم انا عنود بابتسامه:عندك حق لو كانت ليراجي سابت ايزانا من الاول و ركزت مع الشخص اللي حبها وكان عاوز يعمل لها كل اللي بتتمناه مكنش ابداً نهايتها الموت عشق بتثاؤب:بالظبط اطفي علشان عاوزة اروح لعالم احلامي عنود بضحك:ماشي يا ستى نامي وعلي فكره هصحيكي بكره أن شاء الله قبل ما انزل اروح لماما تصبحي علي خير عشق بحب:وانتى من أهله يا عنود
ثاني يوم استيقظت عشق وجلست علي السرير مغمضه العينين
عشق بتثاؤب:خير الله ما اجعله خير عنود سابتني نايمه مجتش رزلت عليا و صحتنى قبل ما تمشي ورد:حضرتك صحيتي عشق بنوم:حضرتك ايه الأدب اللي حل عليكي فجأه ده يا عنود ورد بعدم فهم:نعم عنود مين لتفتح عشق عيناها بسرعه ثم تصرخ قائله :ااااه انتي مين و فين عنود ورد بخضه:في ايه انسه عشق اهدي في ايه عشق بصريخ: عرفتى أسمي منين يا ماما يا بابا يا عنود يا فهد حد يلحقني سراج بخوف:مالك يا بنتي ايه اللي حصل مالها يا ورد ورد : معرفش سمو الدوق صحيت عماله تصرخ و تنادي علي شخص اسمه عنود عشق بخوف :انت مين و فين بابا و ماما اتين من خلف سراج:انتي جالك حمي تاني يا عشق في ايه عشق:انتي مين اتين بعدم تصديق:انا مين انا اتين مامتك يا عشق و ده سراج باباكي و دي ورد خادمتك في ايه عشق بعدم فهم:اتين مين و سراج مين و ورد مين انا بابا اسمه سيف و ماما اسمها زهره و انا معنديش خدم انا عندي اخ اسمه فهد اقتربت منها اتين بهدوء و وضعت يدها علي جبينها:انتي شكلك تعبانه يا عشق نامي يا حبيبتي عشق :صح انام هو ده انا في حلم اكيد انا هنام و لما اصحي كل حاجه هتبقي زي الفل
وضعت عشق رأسها علي الوساده لينظر كلاً من اتين و سراج لبعضهم بعدم فهم ثم الي عشق التي بالفعل غرقت في نوم عميق تركوها و غادروا الغرفه لتركها تستريح في المساء فتحت عشق عيناها لتجد انها في نفس الغرفه التى كانت بها في الصباح
عشق وهي تضع يدها على رأسها:طب انا مخطوفه طيب برق وهو يطرق علي الباب:صحيتى عشق:انت مين برق:واضح أن اللي ماما و بابا قالوا ده بجد انتى بجد مش فكرانا يا عشق انا برق اخوكي
نظرت له عشق بدون رد فهي لا تعلم بماذا تجيب فهى لا تفهم اي شيء
برق بتنهيد:قومى يا عشق علشان تتعشي قومي هناديلك ورد علشان تساعدك
قال برق كلامه وخرج من الغرفه وبعد ثواني كانت ورد معها لتساعدها في ارتداء ملابسها و تأخذها لغرفه الطعام
في الغرفه سراج:عامله ايه دلوقتي يا عشق عشق بهدوء: الحمدلله في منتصف و هم يأكلوا كانت عشق تفكر فيما حدث لتأتي لها فكره تجعلها تقف بسرعه برق:في ايه يا عشق عشق :ها لا لا مفيش انا بس محتاجه اطلع اوضتي ارتاح اتين:هو انتي لحقتي تاكلي عشق:اه اه لحقت الحمدلله عن اذنكم و تترك الجميع في حيره و ذهبت بسرعه الي غرفتها جلست علي السرير و بدأت تذكر تلك الفكره التي راودتها
عشق:طب و ليه لا مانا ممكن فعلاً اكون جوا حلم هو واقعي بزياده بس ممكن ولا دخلت جوا روايه زي ما بشوف في الروايات ايه جو الفانتازيا اللي أنا بقوله ده علي رأي عنود الروايات لحست دماغي قامت وقفت في البلكونه و نظرت للقمر وقالت بابتسامه:انا اه مش فاهمه ايه اللي حصل بس هخدها أنها مغامره و هستمتع بيها