البارت العاشر لتجري مسرعه لخارج الغابه و عندما تصل تجد... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة
- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖
█ البارت العاشر لتجري مسرعه لخارج الغابه عندما تصل تجد أن ذلك الشخص وضع نوح علي الخيل انطلق مسرعاً خارج حدود المملكه عشق وهي تأخذ الحصان من أحد المارين:اسفه مسئلة حياه او موت هرجعوا تاني قالت كلماتها ركبت وذهب خلف الشخص بعد مده المطارده وقف قريه لا يسمع فيها سريخ ابن يومين كوخ صغير يتحدث مع اثنان آخرون لتقترب منهم عشق بهدوء تختبئ احد الأكواخ لتسمع ما يقولون أحد الخاطفين:علي الصبح نوديه لمملكه الظل نقبض مكافأتنا خلينا نحرسه طول الليل علشان ميهربش عشق بأستغراب:مملكه ايه اللي دخل مملكه عموماً لازم أنقذه دلوقتي وبعدين ابقي اشوف الموضوع ده هيكون تهور لو هجمت الثلاثه سوا نشتتهم انتقلت الكوخ الذي به ثم اختبأت وراء الاعمده أثارت بعض الضجه احد الخاطفين:انت روح شوف الصوت ده الخاطف :حاضر ذهب للخلف رأته خرجت مخبأها وضعت يدها فمه وهمست قائله عشق بهمس:احلام تعيسه ابديه ثم قطعت رأسه بالسف ووضعت جثته الجانب وانتظرت خلف العمود مره اخري حتي يأتي اخر ليتفقد وحدث كما قالت جاء الثاني والثالث بالتدريج وانهت عليهم داخل الكوخ عشق:نوح فوق نوح بدأ بفتح عيناه كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2025 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر دوق الإمبراطورية
❞ البارت العاشر لتجري مسرعه لخارج الغابه و عندما تصل تجد أن ذلك الشخص وضع نوح علي الخيل و انطلق مسرعاً خارج حدود المملكه
عشق وهي تأخذ الحصان من أحد المارين:اسفه مسئلة حياه او موت هرجعوا تاني
قالت كلماتها و ركبت الخيل وذهب مسرعه خلف ذلك الشخص بعد مده من المطارده وقف ذلك الشخص في قريه لا يسمع فيها سريخ ابن يومين وضع نوح في كوخ صغير و وقف يتحدث مع اثنان آخرون لتقترب منهم عشق بهدوء وهي تختبئ خلف احد الأكواخ لتسمع ما يقولون
أحد الخاطفين:علي الصبح نوديه لمملكه الظل و نقبض مكافأتنا خلينا نحرسه طول الليل علشان ميهربش عشق بأستغراب:مملكه الظل ايه اللي دخل نوح مع مملكه الظل عموماً لازم أنقذه دلوقتي وبعدين ابقي اشوف الموضوع ده هيكون تهور لو هجمت الثلاثه سوا خلينا نشتتهم
انتقلت عشق خلف الكوخ الذي به نوح ثم اختبأت وراء أحد الاعمده و أثارت بعض الضجه
احد الخاطفين:انت روح شوف ايه الصوت ده الخاطف :حاضر ذهب للخلف و عندما رأته عشق خرجت من مخبأها و وضعت يدها علي فمه وهمست قائله عشق بهمس:احلام تعيسه ابديه
ثم قطعت رأسه بالسف ووضعت جثته في الجانب وانتظرت خلف العمود مره اخري حتي يأتي احد اخر ليتفقد من ذهب وحدث كما قالت عشق جاء الثاني والثالث بالتدريج وانهت عشق عليهم
داخل الكوخ عشق:نوح نوح فوق نوح بدأ نوح بفتح عيناه ببطئ نوح:عشق ثم نظر إلي زيها الزي كان يملؤه الدم نوح بخضه:عشق ايه اللي حصل ايه الدم ده عشق بابتسامه : متقلقش نوح :مقلقش ازاي بكميه الدم ده ثم نظر حوله وقال احنا فين عشق وهي تقف:في قرية مهجورة كنت مخطوف نوح وهو يرفع حاجبه :مخطوف امال فين الخاطفين عشق:سؤال غبي بس بسيطه مقتولين ورا الكوخ نوح بصدمه:نعم عشق بابتسامه:قتلتهم ورا الكوخ نوح :مش ده الوش اللي يقول الكلام ده خالص عشق: ايه علاقتك مع مملكه الظل نوح :مملكه الظل؟ عشق:اها كانوا بيقولوا انهم عاوزين يسلموك لمملكه الظل نوح في نفسه: بدأت الحرب بدرى يا ملك الظل عشق:ها رحت فين نوح :ولا حته انا بس كنت دلقت في مرة كوبايه عصير لما هان امبراطور عشق بصدمه: ولسه عايش نوح بتوتر :ما ما مهو الامبراطور قال قدامه أنه هيعاقبنى بس لما مشي كفأنى لانه كان عاوز يعمل كده من اول ما شافه عشق بضحك:ايه الجنان ده بجد الامبراطور عسل اوي نوح:عشق عاوز اشفهم عشق:الجثث نوح:اه عشق :ماشي لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت العاشر لتجري مسرعه لخارج الغابه و عندما تصل تجد أن ذلك الشخص وضع نوح علي الخيل و انطلق مسرعاً خارج حدود المملكه عشق وهي تأخذ الحصان من أحد المارين:اسفه مسئلة حياه او موت هرجعوا تاني قالت كلماتها و ركبت الخيل وذهب مسرعه خلف ذلك الشخص بعد مده من المطارده وقف ذلك الشخص في قريه لا يسمع فيها سريخ ابن يومين وضع نوح في كوخ صغير و وقف يتحدث مع اثنان آخرون لتقترب منهم عشق بهدوء وهي تختبئ خلف احد الأكواخ لتسمع ما يقولون أحد الخاطفين:علي الصبح نوديه لمملكه الظل و نقبض مكافأتنا خلينا نحرسه طول الليل علشان ميهربش عشق بأستغراب:مملكه الظل ايه اللي دخل نوح مع مملكه الظل عموماً لازم أنقذه دلوقتي وبعدين ابقي اشوف الموضوع ده هيكون تهور لو هجمت الثلاثه سوا خلينا نشتتهم انتقلت عشق خلف الكوخ الذي به نوح ثم اختبأت وراء أحد الاعمده و أثارت بعض الضجه احد الخاطفين:انت روح شوف ايه الصوت ده الخاطف :حاضر ذهب للخلف و عندما رأته عشق خرجت من مخبأها و وضعت يدها علي فمه وهمست قائله عشق بهمس:احلام تعيسه ابديه ثم قطعت رأسه بالسف ووضعت جثته في الجانب وانتظرت خلف العمود مره اخري حتي يأتي احد اخر ليتفقد من ذهب وحدث كما قالت عشق جاء الثاني والثالث بالتدريج وانهت عشق عليهم داخل الكوخ عشق:نوح نوح فوق نوح بدأ نوح بفتح عيناه ببطئ نوح:عشق ثم نظر إلي زيها الزي كان يملؤه الدم نوح بخضه:عشق ايه اللي حصل ايه الدم ده عشق بابتسامه : متقلقش نوح :مقلقش ازاي بكميه الدم ده ثم نظر حوله وقال احنا فين عشق وهي تقف:في قرية مهجورة كنت مخطوف نوح وهو يرفع حاجبه :مخطوف امال فين الخاطفين عشق:سؤال غبي بس بسيطه مقتولين ورا الكوخ نوح بصدمه:نعم عشق بابتسامه:قتلتهم ورا الكوخ نوح :مش ده الوش اللي يقول الكلام ده خالص عشق: ايه علاقتك مع مملكه الظل نوح :مملكه الظل؟ عشق:اها كانوا بيقولوا انهم عاوزين يسلموك لمملكه الظل نوح في نفسه: بدأت الحرب بدرى يا ملك الظل عشق:ها رحت فين نوح :ولا حته انا بس كنت دلقت في مرة كوبايه عصير لما هان امبراطور عشق بصدمه: ولسه عايش نوح بتوتر :ما ما مهو الامبراطور قال قدامه أنه هيعاقبنى بس لما مشي كفأنى لانه كان عاوز يعمل كده من اول ما شافه عشق بضحك:ايه الجنان ده بجد الامبراطور عسل اوي نوح:عشق عاوز اشفهم عشق:الجثث نوح:اه عشق :ماشي لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت العاشر لتجري مسرعه لخارج الغابه و عندما تصل تجد أن ذلك الشخص وضع نوح علي الخيل و انطلق مسرعاً خارج حدود المملكه
عشق وهي تأخذ الحصان من أحد المارين:اسفه مسئلة حياه او موت هرجعوا تاني
قالت كلماتها و ركبت الخيل وذهب مسرعه خلف ذلك الشخص بعد مده من المطارده وقف ذلك الشخص في قريه لا يسمع فيها سريخ ابن يومين وضع نوح في كوخ صغير و وقف يتحدث مع اثنان آخرون لتقترب منهم عشق بهدوء وهي تختبئ خلف احد الأكواخ لتسمع ما يقولون
أحد الخاطفين:علي الصبح نوديه لمملكه الظل و نقبض مكافأتنا خلينا نحرسه طول الليل علشان ميهربش عشق بأستغراب:مملكه الظل ايه اللي دخل نوح مع مملكه الظل عموماً لازم أنقذه دلوقتي وبعدين ابقي اشوف الموضوع ده هيكون تهور لو هجمت الثلاثه سوا خلينا نشتتهم
انتقلت عشق خلف الكوخ الذي به نوح ثم اختبأت وراء أحد الاعمده و أثارت بعض الضجه
احد الخاطفين:انت روح شوف ايه الصوت ده الخاطف :حاضر ذهب للخلف و عندما رأته عشق خرجت من مخبأها و وضعت يدها علي فمه وهمست قائله عشق بهمس:احلام تعيسه ابديه
ثم قطعت رأسه بالسف ووضعت جثته في الجانب وانتظرت خلف العمود مره اخري حتي يأتي احد اخر ليتفقد من ذهب وحدث كما قالت عشق جاء الثاني والثالث بالتدريج وانهت عشق عليهم
داخل الكوخ عشق:نوح نوح فوق نوح بدأ نوح بفتح عيناه ببطئ نوح:عشق ثم نظر إلي زيها الزي كان يملؤه الدم نوح بخضه:عشق ايه اللي حصل ايه الدم ده عشق بابتسامه : متقلقش نوح :مقلقش ازاي بكميه الدم ده ثم نظر حوله وقال احنا فين عشق وهي تقف:في قرية مهجورة كنت مخطوف نوح وهو يرفع حاجبه :مخطوف امال فين الخاطفين عشق:سؤال غبي بس بسيطه مقتولين ورا الكوخ نوح بصدمه:نعم عشق بابتسامه:قتلتهم ورا الكوخ نوح :مش ده الوش اللي يقول الكلام ده خالص عشق: ايه علاقتك مع مملكه الظل نوح :مملكه الظل؟ عشق:اها كانوا بيقولوا انهم عاوزين يسلموك لمملكه الظل نوح في نفسه: بدأت الحرب بدرى يا ملك الظل عشق:ها رحت فين نوح :ولا حته انا بس كنت دلقت في مرة كوبايه عصير لما هان امبراطور عشق بصدمه: ولسه عايش نوح بتوتر :ما ما مهو الامبراطور قال قدامه أنه هيعاقبنى بس لما مشي كفأنى لانه كان عاوز يعمل كده من اول ما شافه عشق بضحك:ايه الجنان ده بجد الامبراطور عسل اوي نوح:عشق عاوز اشفهم عشق:الجثث نوح:اه عشق :ماشي لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت الرابع عشر بعد فترة من الوقت و صلت عشق الي المعسكر شبيب(نائب رئيس الفرسان):انتى مين و بتعملي ايه هنا عشق وهي تنظر حولها للفرسان الذين كانوا يجلسون و الخوف و الرعب واضح علي معالم وجوههم عشق بصوت عالي: انا عاوزه اعرف فين فرسان المملكه دي أحد الفرسان:نعم انتى نظرك ضعيف ماحنا اهو و كمان انتي مين عشق بصوت مرتفع أكثر ليسمع الجميع:فين هما دول انا مش شايفه غير شويه خرفان جبانه مستخبيه من الموت شبيب بغضب:الزمى حدودك يا انسه انتى ازاي تقولي كده عشق بغضب مماثل:لما ابقي شايفه أنهم قاعدين هنا و الخوف باين علي وشوشهم و زميلهم بيحربوا هناك بكل شجاعه يبقي لازم اقول كده انا عارفه انكم خايفين و ده شئ طبيعي بس فكروا فيها تفضلوا خايفين من الموت وفي الاخر لقدر الله نخسر وتبقوا أسره و لا تنزلوا الساحه و تحاربوا العدو زي الأسود بدأت كلمات عشق تجعلهم يكتسبوا شجاعتهم و عزيمتهم من جديد شبيب: انتي مين عشق:هويتي دلوقتي مش مهم المهم دلوقتي في اللي هنعمله علشان نساند اللي في الساحه شبيب:عندك خطه تظر عشق حولها و وجدت برج المراقبة فصعدت عليه لنتظر علي كل الإمكان التي حولها عشق:بما ان أننا في منطقة جبليه انا عاوزة اعرف كام رامي أسهم هنا شبيب: ١٠٠ عشق :وكام فارس شبيب:٥٠ عشق: عدد قليل بس تمام رماه الاسهم هتنقسموا مجموعتين ا و ب المجموعتين هيطلعوا يهاجموا من فوق الجبل شبيب :فوق الجبل ازاي دي كله انحدرات عشق:علشان كده ده انسب مكان لانه مش هيخطر علي بال العدو اننا هنهجم من فوق و نتحامى في الجبل هيطلع المجموعتين فوق الجبل منهم انا ومع اشارتي هيبدأ رامى الاسهم بعديها بشويه هنزل اساعد الفرسان اللي تحت وقت نزولي المجموعه ب هتتقدم ببطئ و تخفي قرب معسكر العدو و يقفوا بدون حركه و وقت اشارتى هيتم الهجوم عليهم دلوقتي انا عاوزة اسال سؤال حد يعرف اي طريق سري نعرف نحاصر العدو من الجهه التانيه احد الفرسان: في طريق سري جوا الجبل في نصه نكون في نص المعركه وفي آخره نكون عند المعسكر عشق:و ده ازاي مش باين للعدو الجندي:لاننا قافلينوا بحجاره مزيفه مجرد ما تتزق هتقع ونقدر نخرج عشق:حلو الكلام ده بقيت الفرسان هيدخلوا من الممر ده ويتم محاصره العدو من الجهه التانيه دلوقتي مستعدين الكل في صوت واحد:مستعدين عشق:يبقي يلا بينا شبيب:يلا بينا علي فين انتي مش هتنزلي الساحه عشق :أنا بقالي ساعه بهاتي انى من ضمن الخطه ايه مأخدتش بالك ده اولا ثانياً مش في ايدك انك تمنعني عنه انا مش جايه اتخانق انا جايه انقذ اللي بحب اتجه كل من عشق و الفرسان للجبل وبدأ تنفيذ خطه عشق صعدت عشق مع راميين الاسهم وبدأت تساعدهم الي أن وجدت احد الفرسان معاصرين من فرسان الأعداء فنزلت للساحه لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الرابع عشر
بعد فترة من الوقت و صلت عشق الي المعسكر شبيب(نائب رئيس الفرسان):انتى مين و بتعملي ايه هنا عشق وهي تنظر حولها للفرسان الذين كانوا يجلسون و الخوف و الرعب واضح علي معالم وجوههم عشق بصوت عالي: انا عاوزه اعرف فين فرسان المملكه دي أحد الفرسان:نعم انتى نظرك ضعيف ماحنا اهو و كمان انتي مين عشق بصوت مرتفع أكثر ليسمع الجميع:فين هما دول انا مش شايفه غير شويه خرفان جبانه مستخبيه من الموت شبيب بغضب:الزمى حدودك يا انسه انتى ازاي تقولي كده عشق بغضب مماثل:لما ابقي شايفه أنهم قاعدين هنا و الخوف باين علي وشوشهم و زميلهم بيحربوا هناك بكل شجاعه يبقي لازم اقول كده انا عارفه انكم خايفين و ده شئ طبيعي بس فكروا فيها تفضلوا خايفين من الموت وفي الاخر لقدر الله نخسر وتبقوا أسره و لا تنزلوا الساحه و تحاربوا العدو زي الأسود بدأت كلمات عشق تجعلهم يكتسبوا شجاعتهم و عزيمتهم من جديد شبيب: انتي مين عشق:هويتي دلوقتي مش مهم المهم دلوقتي في اللي هنعمله علشان نساند اللي في الساحه شبيب:عندك خطه
تظر عشق حولها و وجدت برج المراقبة فصعدت عليه لنتظر علي كل الإمكان التي حولها عشق:بما ان أننا في منطقة جبليه انا عاوزة اعرف كام رامي أسهم هنا شبيب: ١٠٠ عشق :وكام فارس شبيب:٥٠ عشق: عدد قليل بس تمام رماه الاسهم هتنقسموا مجموعتين ا و ب المجموعتين هيطلعوا يهاجموا من فوق الجبل شبيب :فوق الجبل ازاي دي كله انحدرات عشق:علشان كده ده انسب مكان لانه مش هيخطر علي بال العدو اننا هنهجم من فوق و نتحامى في الجبل هيطلع المجموعتين فوق الجبل منهم انا ومع اشارتي هيبدأ رامى الاسهم بعديها بشويه هنزل اساعد الفرسان اللي تحت وقت نزولي المجموعه ب هتتقدم ببطئ و تخفي قرب معسكر العدو و يقفوا بدون حركه و وقت اشارتى هيتم الهجوم عليهم دلوقتي انا عاوزة اسال سؤال حد يعرف اي طريق سري نعرف نحاصر العدو من الجهه التانيه احد الفرسان: في طريق سري جوا الجبل في نصه نكون في نص المعركه وفي آخره نكون عند المعسكر عشق:و ده ازاي مش باين للعدو الجندي:لاننا قافلينوا بحجاره مزيفه مجرد ما تتزق هتقع ونقدر نخرج عشق:حلو الكلام ده بقيت الفرسان هيدخلوا من الممر ده ويتم محاصره العدو من الجهه التانيه دلوقتي مستعدين الكل في صوت واحد:مستعدين عشق:يبقي يلا بينا شبيب:يلا بينا علي فين انتي مش هتنزلي الساحه عشق :أنا بقالي ساعه بهاتي انى من ضمن الخطه ايه مأخدتش بالك ده اولا ثانياً مش في ايدك انك تمنعني عنه انا مش جايه اتخانق انا جايه انقذ اللي بحب
اتجه كل من عشق و الفرسان للجبل وبدأ تنفيذ خطه عشق صعدت عشق مع راميين الاسهم وبدأت تساعدهم الي أن وجدت احد الفرسان معاصرين من فرسان الأعداء فنزلت للساحه لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝