البارت الحادي عشر ليذهبوا خارج البيت و يبدأ نوح يفتش... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة
- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖
█ البارت الحادي عشر ليذهبوا خارج البيت يبدأ نوح يفتش ملابسهم علي أي دليل يدين مملكه الظل انما عشق فقد عادت بذاكرتها للماضي وهي تري الجثث الدم المبعثر كل مكان فلاش باك عشق:عنود هو انا بكون ازاى وقت لما بغضب عنود:بتكوني زي مريض الانفصام شخصيه بتكونى دمويه ممكن تتحولي لسايكو تقتلي غضبك عشق بصدمه:انا عنود:اه انتى مش فاكرة احنا إبتدائي الولد جه اتنمر عليا عملتى ايه عشق:لا ايه اللي حصل عنود:وقتها مسكتي الواد نزلتي ضرب لحد ما فتحتي دماغه وقتها اخدتي فصل من المدرسة عشق بضحك: يالهوى عملت ده عنود:اه انتي سيكوباتيه باك نوح:عشق رحتي فين عشق بأنتباه:ها أنا هنا ايه نوح:ختم الظل عشق:مش يقولوا اتسرق نوح:ممكن خلينا نروح دلوقتي عشق:يلا في الإمبراطورية عاصي: اتأخرت كده ليه يا سموك نوح بهدوء:اتخطفت عاصي بصدمه: نعم نوح: سمته اتخطت لولا بنت الدوق سراج كان زمانى دلوقتى الظل عاصي: فاهم حاجه دخل بمملكه بخطفك نوح:انت بعد 12 الغباء بيعلي صح اجروا ناس علشان يخطفوني كانت معايا عاصي:هى دي بتروح الغابه يوم تقبلها نوح: اه المهم انقذتنى لقيت ده مع خطفونى عاصي: ختم كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2025 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها أكبر دوق الإمبراطورية
ليذهبوا خارج البيت و يبدأ نوح يفتش في ملابسهم علي أي دليل يدين مملكه الظل انما عشق فقد عادت بذاكرتها للماضي وهي تري الجثث و الدم المبعثر في كل مكان
فلاش باك عشق:عنود هو انا بكون ازاى وقت لما بغضب عنود:بتكوني زي مريض الانفصام شخصيه بتكونى دمويه ممكن تتحولي لسايكو و تقتلي وقت غضبك عشق بصدمه:انا عنود:اه انتى مش فاكرة و احنا في إبتدائي لما الولد جه اتنمر عليا عملتى ايه عشق:لا ايه اللي حصل عنود:وقتها مسكتي الواد و نزلتي في ضرب لحد ما فتحتي دماغه وقتها اخدتي فصل من المدرسة عشق بضحك: يالهوى انا عملت كل ده عنود:اه انتي شخصيه دمويه سيكوباتيه باك نوح:عشق رحتي فين عشق بأنتباه:ها أنا هنا في ايه نوح:ختم مملكه الظل عشق:مش دليل ممكن يقولوا اتسرق نوح:ممكن خلينا نروح دلوقتي عشق:يلا
في الإمبراطورية عاصي: اتأخرت كده ليه يا سموك نوح بهدوء:اتخطفت عاصي بصدمه: نعم نوح: اللي سمته اتخطت و لولا عشق بنت الدوق سراج كان زمانى دلوقتى في مملكه الظل عاصي: انا مش فاهم حاجه ايه اللي دخل بنت الدوق بمملكه الظل بخطفك نوح:انت بعد 12 الغباء بيعلي صح مملكه الظل اجروا ناس علشان يخطفوني و عشق كانت معايا عاصي:هى دي اللي بتروح الغابه كل يوم علشان تقبلها نوح: اه المهم عشق انقذتنى و لقيت ده مع اللي خطفونى عاصي: ختم مملكه الظل طيب الاول ندي الانسه عشق مكافأه علي انقاذك نوح: لا عشق متعرفش انى ولي العهد اصلا عاصي: نعم امال بتتعامل معاك علي اساس ايه نوح:واحد من عامه الشعب المهم سيبك من عشق دلوقتي في نقطه مهمه جدا عاصي: مين من اهل القصر خاين علشان يعرفهم انك ولي العهد و موجود في الغابه نوح :بالظبط
قطع تفكرهم ضرب جرس الإمبراطورية معلن عن هجوم احد الأعداء علي الإمبراطورية
❞ البارت الحادي عشر ليذهبوا خارج البيت و يبدأ نوح يفتش في ملابسهم علي أي دليل يدين مملكه الظل انما عشق فقد عادت بذاكرتها للماضي وهي تري الجثث و الدم المبعثر في كل مكان فلاش باك عشق:عنود هو انا بكون ازاى وقت لما بغضب عنود:بتكوني زي مريض الانفصام شخصيه بتكونى دمويه ممكن تتحولي لسايكو و تقتلي وقت غضبك عشق بصدمه:انا عنود:اه انتى مش فاكرة و احنا في إبتدائي لما الولد جه اتنمر عليا عملتى ايه عشق:لا ايه اللي حصل عنود:وقتها مسكتي الواد و نزلتي في ضرب لحد ما فتحتي دماغه وقتها اخدتي فصل من المدرسة عشق بضحك: يالهوى انا عملت كل ده عنود:اه انتي شخصيه دمويه سيكوباتيه باك نوح:عشق رحتي فين عشق بأنتباه:ها أنا هنا في ايه نوح:ختم مملكه الظل عشق:مش دليل ممكن يقولوا اتسرق نوح:ممكن خلينا نروح دلوقتي عشق:يلا في الإمبراطورية عاصي: اتأخرت كده ليه يا سموك نوح بهدوء:اتخطفت عاصي بصدمه: نعم نوح: اللي سمته اتخطت و لولا عشق بنت الدوق سراج كان زمانى دلوقتى في مملكه الظل عاصي: انا مش فاهم حاجه ايه اللي دخل بنت الدوق بمملكه الظل بخطفك نوح:انت بعد 12 الغباء بيعلي صح مملكه الظل اجروا ناس علشان يخطفوني و عشق كانت معايا عاصي:هى دي اللي بتروح الغابه كل يوم علشان تقبلها نوح: اه المهم عشق انقذتنى و لقيت ده مع اللي خطفونى عاصي: ختم مملكه الظل طيب الاول ندي الانسه عشق مكافأه علي انقاذك نوح: لا عشق متعرفش انى ولي العهد اصلا عاصي: نعم امال بتتعامل معاك علي اساس ايه نوح:واحد من عامه الشعب المهم سيبك من عشق دلوقتي في نقطه مهمه جدا عاصي: مين من اهل القصر خاين علشان يعرفهم انك ولي العهد و موجود في الغابه نوح :بالظبط قطع تفكرهم ضرب جرس الإمبراطورية معلن عن هجوم احد الأعداء علي الإمبراطورية الجندى: مملكه الظل بتهجم مملكه الظل بتهجم لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الحادي عشر
ليذهبوا خارج البيت و يبدأ نوح يفتش في ملابسهم علي أي دليل يدين مملكه الظل انما عشق فقد عادت بذاكرتها للماضي وهي تري الجثث و الدم المبعثر في كل مكان
فلاش باك عشق:عنود هو انا بكون ازاى وقت لما بغضب عنود:بتكوني زي مريض الانفصام شخصيه بتكونى دمويه ممكن تتحولي لسايكو و تقتلي وقت غضبك عشق بصدمه:انا عنود:اه انتى مش فاكرة و احنا في إبتدائي لما الولد جه اتنمر عليا عملتى ايه عشق:لا ايه اللي حصل عنود:وقتها مسكتي الواد و نزلتي في ضرب لحد ما فتحتي دماغه وقتها اخدتي فصل من المدرسة عشق بضحك: يالهوى انا عملت كل ده عنود:اه انتي شخصيه دمويه سيكوباتيه باك نوح:عشق رحتي فين عشق بأنتباه:ها أنا هنا في ايه نوح:ختم مملكه الظل عشق:مش دليل ممكن يقولوا اتسرق نوح:ممكن خلينا نروح دلوقتي عشق:يلا
في الإمبراطورية عاصي: اتأخرت كده ليه يا سموك نوح بهدوء:اتخطفت عاصي بصدمه: نعم نوح: اللي سمته اتخطت و لولا عشق بنت الدوق سراج كان زمانى دلوقتى في مملكه الظل عاصي: انا مش فاهم حاجه ايه اللي دخل بنت الدوق بمملكه الظل بخطفك نوح:انت بعد 12 الغباء بيعلي صح مملكه الظل اجروا ناس علشان يخطفوني و عشق كانت معايا عاصي:هى دي اللي بتروح الغابه كل يوم علشان تقبلها نوح: اه المهم عشق انقذتنى و لقيت ده مع اللي خطفونى عاصي: ختم مملكه الظل طيب الاول ندي الانسه عشق مكافأه علي انقاذك نوح: لا عشق متعرفش انى ولي العهد اصلا عاصي: نعم امال بتتعامل معاك علي اساس ايه نوح:واحد من عامه الشعب المهم سيبك من عشق دلوقتي في نقطه مهمه جدا عاصي: مين من اهل القصر خاين علشان يعرفهم انك ولي العهد و موجود في الغابه نوح :بالظبط
قطع تفكرهم ضرب جرس الإمبراطورية معلن عن هجوم احد الأعداء علي الإمبراطورية
❞ البارت الأول عنود: بتعملي ايه عشق وهي تغلق هاتفها بأبتسامه تزين وجهها:كنت بقرأ اخر بارت في المانهو عنود:انهي واحده عشق:Virtues of the Villainess عنود:اه بتاعت جنجير عشق: يب نهايتها قمر اوي يا عنود بذات الحته لما ايزانا بيفوق ويقولها أخبرتك الا تغادري كيف بأمكانك تركي وحيداً هكذا مع نظرته ليها وهو بيقولها حسيت بفرشات في كل مكان هيييح عنود بضحك: بقيتي صباره مزروعه في صحراء جرداء لا طعام فيها ولا ماء عشق بضحك:حصل جدا عنود: تفتكري يا عشق لو كنتِ مكان ليراجي كنتِ هتعملي ايه عشق:كنت هتخلي عنه عنود:اللي هو ازاى معلش ازاي هتتخلي عن حد بتحبيه عشق:بس هو مش بيحبنى اللي بيحب حد يا عنود بيدور فين سعاده اللي بيحبه ليراجي كان لازم تتخلي عن ايزانا وقت ما لقته سعيد مع جينجر عنود: الحبيب لازم يضحي اوقات لأجل سعاده حبيبه عشق:بالظبط الحب مش عبارة عن تملك الحب بيروي الروح و المشاعر عمره ما كان عباره عن انا بحبك فمش هسيبك مش مهم سعادتك المهم انا عنود بابتسامه:عندك حق لو كانت ليراجي سابت ايزانا من الاول و ركزت مع الشخص اللي حبها وكان عاوز يعمل لها كل اللي بتتمناه مكنش ابداً نهايتها الموت عشق بتثاؤب:بالظبط اطفي علشان عاوزة اروح لعالم احلامي عنود بضحك:ماشي يا ستى نامي وعلي فكره هصحيكي بكره أن شاء الله قبل ما انزل اروح لماما تصبحي علي خير عشق بحب:وانتى من أهله يا عنود ثاني يوم استيقظت عشق وجلست علي السرير مغمضه العينين عشق بتثاؤب:خير الله ما اجعله خير عنود سابتني نايمه مجتش رزلت عليا و صحتنى قبل ما تمشي ورد:حضرتك صحيتي عشق بنوم:حضرتك ايه الأدب اللي حل عليكي فجأه ده يا عنود ورد بعدم فهم:نعم عنود مين لتفتح عشق عيناها بسرعه ثم تصرخ قائله :ااااه انتي مين و فين عنود ورد بخضه:في ايه انسه عشق اهدي في ايه عشق بصريخ: عرفتى أسمي منين يا ماما يا بابا يا عنود يا فهد حد يلحقني سراج بخوف:مالك يا بنتي ايه اللي حصل مالها يا ورد ورد : معرفش سمو الدوق صحيت عماله تصرخ و تنادي علي شخص اسمه عنود عشق بخوف :انت مين و فين بابا و ماما اتين من خلف سراج:انتي جالك حمي تاني يا عشق في ايه عشق:انتي مين اتين بعدم تصديق:انا مين انا اتين مامتك يا عشق و ده سراج باباكي و دي ورد خادمتك في ايه عشق بعدم فهم:اتين مين و سراج مين و ورد مين انا بابا اسمه سيف و ماما اسمها زهره و انا معنديش خدم انا عندي اخ اسمه فهد اقتربت منها اتين بهدوء و وضعت يدها علي جبينها:انتي شكلك تعبانه يا عشق نامي يا حبيبتي عشق :صح انام هو ده انا في حلم اكيد انا هنام و لما اصحي كل حاجه هتبقي زي الفل وضعت عشق رأسها علي الوساده لينظر كلاً من اتين و سراج لبعضهم بعدم فهم ثم الي عشق التي بالفعل غرقت في نوم عميق تركوها و غادروا الغرفه لتركها تستريح في المساء فتحت عشق عيناها لتجد انها في نفس الغرفه التى كانت بها في الصباح عشق وهي تضع يدها على رأسها:طب انا مخطوفه طيب برق وهو يطرق علي الباب:صحيتى عشق:انت مين برق:واضح أن اللي ماما و بابا قالوا ده بجد انتى بجد مش فكرانا يا عشق انا برق اخوكي نظرت له عشق بدون رد فهي لا تعلم بماذا تجيب فهى لا تفهم اي شيء برق بتنهيد:قومى يا عشق علشان تتعشي قومي هناديلك ورد علشان تساعدك قال برق كلامه وخرج من الغرفه وبعد ثواني كانت ورد معها لتساعدها في ارتداء ملابسها و تأخذها لغرفه الطعام في الغرفه سراج:عامله ايه دلوقتي يا عشق عشق بهدوء: الحمدلله في منتصف و هم يأكلوا كانت عشق تفكر فيما حدث لتأتي لها فكره تجعلها تقف بسرعه برق:في ايه يا عشق عشق :ها لا لا مفيش انا بس محتاجه اطلع اوضتي ارتاح اتين:هو انتي لحقتي تاكلي عشق:اه اه لحقت الحمدلله عن اذنكم و تترك الجميع في حيره و ذهبت بسرعه الي غرفتها جلست علي السرير و بدأت تذكر تلك الفكره التي راودتها عشق:طب و ليه لا مانا ممكن فعلاً اكون جوا حلم هو واقعي بزياده بس ممكن ولا دخلت جوا روايه زي ما بشوف في الروايات ايه جو الفانتازيا اللي أنا بقوله ده علي رأي عنود الروايات لحست دماغي قامت وقفت في البلكونه و نظرت للقمر وقالت بابتسامه:انا اه مش فاهمه ايه اللي حصل بس هخدها أنها مغامره و هستمتع بيها لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الأول
عنود: بتعملي ايه عشق وهي تغلق هاتفها بأبتسامه تزين وجهها:كنت بقرأ اخر بارت في المانهو عنود:انهي واحده عشق:Virtues of the Villainess عنود:اه بتاعت جنجير عشق: يب نهايتها قمر اوي يا عنود بذات الحته لما ايزانا بيفوق ويقولها أخبرتك الا تغادري كيف بأمكانك تركي وحيداً هكذا مع نظرته ليها وهو بيقولها حسيت بفرشات في كل مكان هيييح عنود بضحك: بقيتي صباره مزروعه في صحراء جرداء لا طعام فيها ولا ماء عشق بضحك:حصل جدا عنود: تفتكري يا عشق لو كنتِ مكان ليراجي كنتِ هتعملي ايه عشق:كنت هتخلي عنه عنود:اللي هو ازاى معلش ازاي هتتخلي عن حد بتحبيه عشق:بس هو مش بيحبنى اللي بيحب حد يا عنود بيدور فين سعاده اللي بيحبه ليراجي كان لازم تتخلي عن ايزانا وقت ما لقته سعيد مع جينجر عنود: الحبيب لازم يضحي اوقات لأجل سعاده حبيبه عشق:بالظبط الحب مش عبارة عن تملك الحب بيروي الروح و المشاعر عمره ما كان عباره عن انا بحبك فمش هسيبك مش مهم سعادتك المهم انا عنود بابتسامه:عندك حق لو كانت ليراجي سابت ايزانا من الاول و ركزت مع الشخص اللي حبها وكان عاوز يعمل لها كل اللي بتتمناه مكنش ابداً نهايتها الموت عشق بتثاؤب:بالظبط اطفي علشان عاوزة اروح لعالم احلامي عنود بضحك:ماشي يا ستى نامي وعلي فكره هصحيكي بكره أن شاء الله قبل ما انزل اروح لماما تصبحي علي خير عشق بحب:وانتى من أهله يا عنود
ثاني يوم استيقظت عشق وجلست علي السرير مغمضه العينين
عشق بتثاؤب:خير الله ما اجعله خير عنود سابتني نايمه مجتش رزلت عليا و صحتنى قبل ما تمشي ورد:حضرتك صحيتي عشق بنوم:حضرتك ايه الأدب اللي حل عليكي فجأه ده يا عنود ورد بعدم فهم:نعم عنود مين لتفتح عشق عيناها بسرعه ثم تصرخ قائله :ااااه انتي مين و فين عنود ورد بخضه:في ايه انسه عشق اهدي في ايه عشق بصريخ: عرفتى أسمي منين يا ماما يا بابا يا عنود يا فهد حد يلحقني سراج بخوف:مالك يا بنتي ايه اللي حصل مالها يا ورد ورد : معرفش سمو الدوق صحيت عماله تصرخ و تنادي علي شخص اسمه عنود عشق بخوف :انت مين و فين بابا و ماما اتين من خلف سراج:انتي جالك حمي تاني يا عشق في ايه عشق:انتي مين اتين بعدم تصديق:انا مين انا اتين مامتك يا عشق و ده سراج باباكي و دي ورد خادمتك في ايه عشق بعدم فهم:اتين مين و سراج مين و ورد مين انا بابا اسمه سيف و ماما اسمها زهره و انا معنديش خدم انا عندي اخ اسمه فهد اقتربت منها اتين بهدوء و وضعت يدها علي جبينها:انتي شكلك تعبانه يا عشق نامي يا حبيبتي عشق :صح انام هو ده انا في حلم اكيد انا هنام و لما اصحي كل حاجه هتبقي زي الفل
وضعت عشق رأسها علي الوساده لينظر كلاً من اتين و سراج لبعضهم بعدم فهم ثم الي عشق التي بالفعل غرقت في نوم عميق تركوها و غادروا الغرفه لتركها تستريح في المساء فتحت عشق عيناها لتجد انها في نفس الغرفه التى كانت بها في الصباح
عشق وهي تضع يدها على رأسها:طب انا مخطوفه طيب برق وهو يطرق علي الباب:صحيتى عشق:انت مين برق:واضح أن اللي ماما و بابا قالوا ده بجد انتى بجد مش فكرانا يا عشق انا برق اخوكي
نظرت له عشق بدون رد فهي لا تعلم بماذا تجيب فهى لا تفهم اي شيء
برق بتنهيد:قومى يا عشق علشان تتعشي قومي هناديلك ورد علشان تساعدك
قال برق كلامه وخرج من الغرفه وبعد ثواني كانت ورد معها لتساعدها في ارتداء ملابسها و تأخذها لغرفه الطعام
في الغرفه سراج:عامله ايه دلوقتي يا عشق عشق بهدوء: الحمدلله في منتصف و هم يأكلوا كانت عشق تفكر فيما حدث لتأتي لها فكره تجعلها تقف بسرعه برق:في ايه يا عشق عشق :ها لا لا مفيش انا بس محتاجه اطلع اوضتي ارتاح اتين:هو انتي لحقتي تاكلي عشق:اه اه لحقت الحمدلله عن اذنكم و تترك الجميع في حيره و ذهبت بسرعه الي غرفتها جلست علي السرير و بدأت تذكر تلك الفكره التي راودتها
عشق:طب و ليه لا مانا ممكن فعلاً اكون جوا حلم هو واقعي بزياده بس ممكن ولا دخلت جوا روايه زي ما بشوف في الروايات ايه جو الفانتازيا اللي أنا بقوله ده علي رأي عنود الروايات لحست دماغي قامت وقفت في البلكونه و نظرت للقمر وقالت بابتسامه:انا اه مش فاهمه ايه اللي حصل بس هخدها أنها مغامره و هستمتع بيها