البارت الخامس عشر عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك كان... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة
- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖
█ البارت الخامس عشر عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك كان الفرسان الذين الساحه يقاتلون بكل قوتهم الي أن استطاعوا التخلص من فرسان العدو نوح:يجي منك برق بضحك:و انت مش بطال نظر برق خلف نوح ثم صرخ بيه قائلاً برق:نوح وراك لكن قد فات الاوان قبل يستدير فقد كان سيف العدو بالفعل اخترق كتف عشق التي ظهرت العدم نوح وبرق برعب:عشق استدارت طعنت الفارس استدارت مرة أخرى لنوح برق عشق وهى تحتضنهم: الحمدلله انكم بخير برق ونوح:انتي بتعملي ايه هنا عشق بأبتسامه سمجه:بتفسح السؤال الغبي ده انتم الاتنين بصوا ممكن نتكلم بعدين لان دلوقتي هنموت قالت كلمتها قتلت الذي اكلموا محاربه الاعداء لكن كلاً محاصرين حتي لا يحدث لها شئ عشق :احموا ظهر بعض انا لازم امشي دلوقتي برق:راحه فين عشق:برق وقته كل دقيقه مهمه اوي احموا وثقوا فيا اتجهت للطريق السري برفقه وصلت لاخر الطريق ودفعت الحجاره رئيس معطي ظهرة فجرت بسرعه ووضعت سيفها علي رقبته وفي نفس اللحظه الأعداء محوطين ورفعين سيوفهم عشق: محدش يتحرك استسلم ووقف المجزره دي سامر: لو موفقتش عشق:عادي الحاله دي هاخد راسك حوار يعني سامر:اعملي اللي انتى عاوزه انتي اصلاً كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2025 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر دوق الإمبراطورية
❞ البارت الخامس عشر عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك كان الفرسان الذين في الساحه يقاتلون بكل قوتهم الي أن استطاعوا التخلص من فرسان العدو نوح:يجي منك برق بضحك:و انت مش بطال نظر برق خلف نوح ثم صرخ بيه قائلاً برق:نوح وراك
لكن قد فات الاوان قبل أن يستدير نوح فقد كان سيف العدو بالفعل اخترق كتف عشق التي ظهرت من العدم
نوح وبرق برعب:عشق استدارت عشق و طعنت الفارس ثم استدارت مرة أخرى لنوح و برق
عشق وهى تحتضنهم: الحمدلله الحمدلله انكم بخير برق ونوح:انتي بتعملي ايه هنا عشق بأبتسامه سمجه:بتفسح ايه السؤال الغبي ده انتم الاتنين بصوا ممكن نتكلم بعدين لان دلوقتي هنموت
قالت كلمتها و قتلت الذي كان خلف برق اكلموا محاربه الاعداء لكن كان كلاً من نوح وبرق محاصرين عشق حتي لا يحدث لها شئ
عشق :احموا ظهر بعض انا لازم امشي دلوقتي برق:راحه فين عشق:برق مش وقته كل دقيقه مهمه اوي احموا ظهر بعض وثقوا فيا
اتجهت عشق للطريق السري برفقه الفرسان و وصلت لاخر الطريق ودفعت الحجاره كان رئيس الفرسان معطي لها ظهرة فجرت بسرعه ووضعت سيفها علي رقبته وفي نفس اللحظه كان فرسان الأعداء محوطين عشق ورفعين سيوفهم
عشق: محدش يتحرك استسلم ووقف المجزره دي سامر: لو موفقتش عشق:عادي في الحاله دي هاخد راسك مش حوار يعني سامر:اعملي اللي انتى عاوزه انتي اصلاً مجرد مهدده عشق :متأكد
وفي لحظه كانت راس سامر في ايد عشق عشق وهي بترفع راس سامر لفوق
عشق:مات رئيس الفرسان ودلوقتي يا تستسلموا يا تموتوا محسن(نائب الرئيس):متسمعوش كلامها احنا اكتر منها وهي بنت مهما كانت قوتها مش هتعرف تهزمنا عشق : كان المفروض تتعلم من اللي حصل لرئيسك
قالت كلماتها و رفعت سيفها للاعلي ثم انزلته بسرعه علي الارض وقتها سيل من الأسهم علي فرسان العدو وفرسان عشق أيضاً هجموا اخدت عشق رأس سامر واتجهت لساحه المعركه وهي منتطيه الخيل احد خيول العدو وصلت للساحه ثم رفعت رأس سامر امام الجميع وقالت:رئيسكم مات ودلوقتي جه وقت استسلامكم عزيمه فرسان الاعداء انخفضت وانتهز تلك الفرصه الفرسان للقضاء عليهم
عشق بتعب: فزنا ثم سقطت مغشي عليها لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت الخامس عشر عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك كان الفرسان الذين في الساحه يقاتلون بكل قوتهم الي أن استطاعوا التخلص من فرسان العدو نوح:يجي منك برق بضحك:و انت مش بطال نظر برق خلف نوح ثم صرخ بيه قائلاً برق:نوح وراك لكن قد فات الاوان قبل أن يستدير نوح فقد كان سيف العدو بالفعل اخترق كتف عشق التي ظهرت من العدم نوح وبرق برعب:عشق استدارت عشق و طعنت الفارس ثم استدارت مرة أخرى لنوح و برق عشق وهى تحتضنهم: الحمدلله الحمدلله انكم بخير برق ونوح:انتي بتعملي ايه هنا عشق بأبتسامه سمجه:بتفسح ايه السؤال الغبي ده انتم الاتنين بصوا ممكن نتكلم بعدين لان دلوقتي هنموت قالت كلمتها و قتلت الذي كان خلف برق اكلموا محاربه الاعداء لكن كان كلاً من نوح وبرق محاصرين عشق حتي لا يحدث لها شئ عشق :احموا ظهر بعض انا لازم امشي دلوقتي برق:راحه فين عشق:برق مش وقته كل دقيقه مهمه اوي احموا ظهر بعض وثقوا فيا اتجهت عشق للطريق السري برفقه الفرسان و وصلت لاخر الطريق ودفعت الحجاره كان رئيس الفرسان معطي لها ظهرة فجرت بسرعه ووضعت سيفها علي رقبته وفي نفس اللحظه كان فرسان الأعداء محوطين عشق ورفعين سيوفهم عشق: محدش يتحرك استسلم ووقف المجزره دي سامر: لو موفقتش عشق:عادي في الحاله دي هاخد راسك مش حوار يعني سامر:اعملي اللي انتى عاوزه انتي اصلاً مجرد مهدده عشق :متأكد وفي لحظه كانت راس سامر في ايد عشق عشق وهي بترفع راس سامر لفوق عشق:مات رئيس الفرسان ودلوقتي يا تستسلموا يا تموتوا محسن(نائب الرئيس):متسمعوش كلامها احنا اكتر منها وهي بنت مهما كانت قوتها مش هتعرف تهزمنا عشق : كان المفروض تتعلم من اللي حصل لرئيسك قالت كلماتها و رفعت سيفها للاعلي ثم انزلته بسرعه علي الارض وقتها سيل من الأسهم علي فرسان العدو وفرسان عشق أيضاً هجموا اخدت عشق رأس سامر واتجهت لساحه المعركه وهي منتطيه الخيل احد خيول العدو وصلت للساحه ثم رفعت رأس سامر امام الجميع وقالت:رئيسكم مات ودلوقتي جه وقت استسلامكم عزيمه فرسان الاعداء انخفضت وانتهز تلك الفرصه الفرسان للقضاء عليهم عشق بتعب: فزنا ثم سقطت مغشي عليها لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الخامس عشر عشق: مجموعة ب جه دوركم للتحرك كان الفرسان الذين في الساحه يقاتلون بكل قوتهم الي أن استطاعوا التخلص من فرسان العدو نوح:يجي منك برق بضحك:و انت مش بطال نظر برق خلف نوح ثم صرخ بيه قائلاً برق:نوح وراك
لكن قد فات الاوان قبل أن يستدير نوح فقد كان سيف العدو بالفعل اخترق كتف عشق التي ظهرت من العدم
نوح وبرق برعب:عشق استدارت عشق و طعنت الفارس ثم استدارت مرة أخرى لنوح و برق
عشق وهى تحتضنهم: الحمدلله الحمدلله انكم بخير برق ونوح:انتي بتعملي ايه هنا عشق بأبتسامه سمجه:بتفسح ايه السؤال الغبي ده انتم الاتنين بصوا ممكن نتكلم بعدين لان دلوقتي هنموت
قالت كلمتها و قتلت الذي كان خلف برق اكلموا محاربه الاعداء لكن كان كلاً من نوح وبرق محاصرين عشق حتي لا يحدث لها شئ
عشق :احموا ظهر بعض انا لازم امشي دلوقتي برق:راحه فين عشق:برق مش وقته كل دقيقه مهمه اوي احموا ظهر بعض وثقوا فيا
اتجهت عشق للطريق السري برفقه الفرسان و وصلت لاخر الطريق ودفعت الحجاره كان رئيس الفرسان معطي لها ظهرة فجرت بسرعه ووضعت سيفها علي رقبته وفي نفس اللحظه كان فرسان الأعداء محوطين عشق ورفعين سيوفهم
عشق: محدش يتحرك استسلم ووقف المجزره دي سامر: لو موفقتش عشق:عادي في الحاله دي هاخد راسك مش حوار يعني سامر:اعملي اللي انتى عاوزه انتي اصلاً مجرد مهدده عشق :متأكد
وفي لحظه كانت راس سامر في ايد عشق عشق وهي بترفع راس سامر لفوق
عشق:مات رئيس الفرسان ودلوقتي يا تستسلموا يا تموتوا محسن(نائب الرئيس):متسمعوش كلامها احنا اكتر منها وهي بنت مهما كانت قوتها مش هتعرف تهزمنا عشق : كان المفروض تتعلم من اللي حصل لرئيسك
قالت كلماتها و رفعت سيفها للاعلي ثم انزلته بسرعه علي الارض وقتها سيل من الأسهم علي فرسان العدو وفرسان عشق أيضاً هجموا اخدت عشق رأس سامر واتجهت لساحه المعركه وهي منتطيه الخيل احد خيول العدو وصلت للساحه ثم رفعت رأس سامر امام الجميع وقالت:رئيسكم مات ودلوقتي جه وقت استسلامكم عزيمه فرسان الاعداء انخفضت وانتهز تلك الفرصه الفرسان للقضاء عليهم
عشق بتعب: فزنا ثم سقطت مغشي عليها لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت الثاني عشر حين سمع نوح تلك الكلمات اتجه بسرعه الي غرفه العرش حيث يوجد الإمبراطور نوح:سمو الإمبراطور حسني: سمعت اللي حصل يا نوح و قائد الفرسان بيحط الخطه دلوقتي نوح:جلالتك انا هنزل المعركه دي بنفسي حسنى:لا انت ولي العهد مينفعش اخاطر بيك نوح:و انا مينفعش اخاطر بشعبي انا واجبي اني أقف مع شعبي مش وراهم حسنى بغضب: نوح ده اخر كلام عندي اتفضل و انت ياعاصي نوح ميخرجش من اوضته لأي سبب من الأسباب مفهوم عاصي: اوامرك في غرفه نوح نوح: مفيش حاجه تقدر تمنعني انى اروح ثم نظر للشباك و ابتسم و انا عرفت هروح ازاى وقت تحرك مع الفرسان هنغمس وسطهم في صباح ثانى يوم شهاب :دوق سراج دوق سراج جواب من الإمبراطور سراج باستغراب: الإمبراطور هات بدأ يقرأها سراج و مع كل كلمه ملامح وجهه تتغير عشق بقلق:في ايه يا بابا سراج و هو بيغلق الجواب:برق بأمر من الإمبراطور كل الموجودين في الإمبراطورية لازم ينزلوا ساحه المعركه اتين بصدمه:ايه ليه ما فيه جنود و فرسان في الإمبراطورية سراج بهدوء: حصل نقص في الجنود و الفرسان بسبب موت كتير منهم في الساحه المعركه عشق بغضب:نعم يعني هو بيرميهم في النار لا انا مش موافقه برق مش هيروح في حته برق:عشق مفيش حاجه اسمها كده يا عشق عشق بدموع :و انا مش عاوزك تروح مني يا برق برق وهو يقبل جبينها:انا هرجع تاني بأذن الله يا عشق عشق بدموع:علشان خاطري بلاش يا برق برق وهو يحتضنها: عدم تلبيه أوامر الإمبراطور دي تعتبر خيانه في الإمبراطورية يا عشق عشق:خلاص خدني معاك اتين:يخدك معاه فين يا اتين انتي اتهبلتي عشق: لو مأخدتيش معاك يا برق انت مش رايح في حته برق بغضب:عشق فوقي و أكمل بنبره حنينه هبعتلك كل يوم جواب أن شاء الله علشان تطمني ماشي نظرت له عشق ببكاء و امأت رأسها بالموافقه فهي تعلم أن لا يوجد خيار أمامها و تركت الجميع و ذهبت للغابه لتلتقي بنوح لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الثاني عشر
حين سمع نوح تلك الكلمات اتجه بسرعه الي غرفه العرش حيث يوجد الإمبراطور
نوح:سمو الإمبراطور حسني: سمعت اللي حصل يا نوح و قائد الفرسان بيحط الخطه دلوقتي نوح:جلالتك انا هنزل المعركه دي بنفسي حسنى:لا انت ولي العهد مينفعش اخاطر بيك نوح:و انا مينفعش اخاطر بشعبي انا واجبي اني أقف مع شعبي مش وراهم حسنى بغضب: نوح ده اخر كلام عندي اتفضل و انت ياعاصي نوح ميخرجش من اوضته لأي سبب من الأسباب مفهوم عاصي: اوامرك
في غرفه نوح نوح: مفيش حاجه تقدر تمنعني انى اروح ثم نظر للشباك و ابتسم و انا عرفت هروح ازاى وقت تحرك مع الفرسان هنغمس وسطهم
في صباح ثانى يوم شهاب :دوق سراج دوق سراج جواب من الإمبراطور سراج باستغراب: الإمبراطور هات بدأ يقرأها سراج و مع كل كلمه ملامح وجهه تتغير عشق بقلق:في ايه يا بابا سراج و هو بيغلق الجواب:برق بأمر من الإمبراطور كل الموجودين في الإمبراطورية لازم ينزلوا ساحه المعركه اتين بصدمه:ايه ليه ما فيه جنود و فرسان في الإمبراطورية سراج بهدوء: حصل نقص في الجنود و الفرسان بسبب موت كتير منهم في الساحه المعركه عشق بغضب:نعم يعني هو بيرميهم في النار لا انا مش موافقه برق مش هيروح في حته برق:عشق مفيش حاجه اسمها كده يا عشق عشق بدموع :و انا مش عاوزك تروح مني يا برق برق وهو يقبل جبينها:انا هرجع تاني بأذن الله يا عشق عشق بدموع:علشان خاطري بلاش يا برق برق وهو يحتضنها: عدم تلبيه أوامر الإمبراطور دي تعتبر خيانه في الإمبراطورية يا عشق عشق:خلاص خدني معاك اتين:يخدك معاه فين يا اتين انتي اتهبلتي عشق: لو مأخدتيش معاك يا برق انت مش رايح في حته برق بغضب:عشق فوقي و أكمل بنبره حنينه هبعتلك كل يوم جواب أن شاء الله علشان تطمني ماشي
نظرت له عشق ببكاء و امأت رأسها بالموافقه فهي تعلم أن لا يوجد خيار أمامها و تركت الجميع و ذهبت للغابه لتلتقي بنوح لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝