البارت السادس عشر نوح وبرق برعب:عشق نوح: عشق... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة
- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖
█ البارت السادس عشر نوح وبرق برعب:عشق نوح: عشق اتماسكي برق: عارفه لو غمضتي عينك مش هجيب لك ايس كريم تاني ضحكت بتعب:ده ايه العقاب القاسي ده اخذ نوح للمعسكر بسرعه حتي يسعفها الطبيب المعسكر برق:ها يا دكتور اخبارها ايه الطبيب:الجرح عميق وللأسف فقدت دم كتير انا عملت اللي عليا ودلوقتي علينا انتظار أنها تصحي نوح:تمام روح شوف باقي المصابين برق:انا بقول اني اخدها وارجع البيت نوح: مينفعش جرحها لسه مفتوح والطريق سهل علشان تمشوا خليكوا هنا يومين لحد ما تتحسن اه كلم القائد هقعد معاها برق:تمام خرج برق وأمسك يد وقلها بهدوء نوح:اصحي بقي شيطانتى الصغيره عاوز اشوف عيونك من تانى مضي يومان ولم تستيقظ بعد ومع إصرار الشديد للذهاب للمنزل وافق لكن بشرط أن يذهب معه المنزل اتين بخوف:عشق بنتي عشق برق: ماما عديني احطها اوضتها الاول بس في اوضه عشق اتين :ايه حصل يابني برق:حمت الهجوم واخدته هي سراج بحزن:ليه كده ليه تروحي للخطر برجلك برق:متزعلش منها بابا لولا عملته محدش فينا كان زمانه عايش زمان الإمبراطورية محتله انقذتنا انقذت الإمبراطورية ثاني يوم كان يجلس غرفه عشق نوح:مفيش كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2025 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر دوق
نوح وبرق برعب:عشق نوح: عشق اتماسكي برق: عارفه لو غمضتي عينك لو غمضتي عينك مش هجيب لك ايس كريم تاني ضحكت عشق بتعب:ده ايه العقاب القاسي ده
اخذ نوح وبرق عشق للمعسكر بسرعه حتي يسعفها الطبيب في المعسكر برق:ها يا دكتور اخبارها ايه الطبيب:الجرح عميق وللأسف فقدت دم كتير انا عملت اللي عليا ودلوقتي علينا انتظار أنها تصحي نوح:تمام يا دكتور روح شوف باقي المصابين برق:انا بقول اني اخدها وارجع البيت نوح: مينفعش عشق جرحها لسه مفتوح والطريق مش سهل علشان تمشوا خليكوا هنا يومين لحد ما تتحسن و اه روح كلم القائد و انا هقعد معاها برق:تمام خرج برق وأمسك نوح يد عشق وقلها بهدوء نوح:اصحي بقي يا شيطانتى الصغيره عاوز اشوف عيونك من تانى
مضي يومان ولم تستيقظ عشق بعد ومع إصرار برق الشديد للذهاب للمنزل وافق نوح لكن بشرط أن يذهب الطبيب معه
في المنزل اتين بخوف:عشق بنتي عشق برق: ماما عديني احطها في اوضتها الاول بس في اوضه عشق اتين :ايه اللي حصل يابني برق:حمت نوح من الهجوم واخدته هي سراج بحزن:ليه كده يا بنتي ليه تروحي للخطر برجلك برق:متزعلش منها يا بابا لولا اللي عشق عملته محدش فينا كان زمانه عايش و كان زمان الإمبراطورية محتله عشق انقذتنا و انقذت الإمبراطورية
ثاني يوم كان يجلس نوح و برق في غرفه عشق نوح:مفيش تحسن برق:لا الدكتور مشي قبل ما تيجي و قال إن الجرح بيلم لكن امتي تفوق هو ميعرفش زمانك جعان هروح اخلي ورد تحضر الاكل نوح:ماشي
ذهب برق و نظر نوح لعشق متأمل وجهها بحب واشتياق شديد
نوح:عشقي فوقي بقي كفايه غيبه غيابك طول و قلبي عطشان عاوز يسمع صوتك و يرتوي من عيونك عشق بتعب:و ياتري قلبك قالك ايه كمان نوح بفرح:عشق عشق ثم أضاف بصوت عالي عشق فاقت يا برق
اسرع الجميع علي غرفه عشق بعد سماع صوت نوح
اتين وهي تحتضنها بدموع: بنتي انتي كويسه دلوقتي حاسه بأيه عشق بأبتسامه:انا بخير يا امي متقلقيش سراج:انا كنت عارف انك متهورة بس انتي طلعتي مش متهوره لا ده انتي طلعتي مجنونه و دماغك هربانه منك عشق:حبيبي و الله مرسي برق و هو يحتضنها:وحشتيني يا قلب اخوكي عشق:و انت كمان يا حبيبي ثم اوجهت كلامها لنوح واقف بعيد ليه يا نوح كده نوح بحزن:انا اسف يا عشق مقدرتش احميكي و عرضتك للخطر عشق:متقولش كده يا راجل ده احنا اهل برق:بقي دي منظر دوقه دي عشق و هي بديق عينيها:و مالي بقي ياسي برق انت نوح لضحك: شيطانه صغيره برق: تصدك طب و الله اللقب لايق عشق:لما افوق ليكم انتم الاتنين هوريكم مين الشيطان الحقيقي نوح: لا اذا كان كده استأذن انا سراج: استني اقعد اتغدا معانا نوح: مرة تانيه ان شاء الله بس دلوقتي لازم امشي ضروري سراج: ماشي بس اعمل حسابك تتغدا معانا في يوم وصله يا برق لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت السادس عشر نوح وبرق برعب:عشق نوح: عشق اتماسكي برق: عارفه لو غمضتي عينك لو غمضتي عينك مش هجيب لك ايس كريم تاني ضحكت عشق بتعب:ده ايه العقاب القاسي ده اخذ نوح وبرق عشق للمعسكر بسرعه حتي يسعفها الطبيب في المعسكر برق:ها يا دكتور اخبارها ايه الطبيب:الجرح عميق وللأسف فقدت دم كتير انا عملت اللي عليا ودلوقتي علينا انتظار أنها تصحي نوح:تمام يا دكتور روح شوف باقي المصابين برق:انا بقول اني اخدها وارجع البيت نوح: مينفعش عشق جرحها لسه مفتوح والطريق مش سهل علشان تمشوا خليكوا هنا يومين لحد ما تتحسن و اه روح كلم القائد و انا هقعد معاها برق:تمام خرج برق وأمسك نوح يد عشق وقلها بهدوء نوح:اصحي بقي يا شيطانتى الصغيره عاوز اشوف عيونك من تانى مضي يومان ولم تستيقظ عشق بعد ومع إصرار برق الشديد للذهاب للمنزل وافق نوح لكن بشرط أن يذهب الطبيب معه في المنزل اتين بخوف:عشق بنتي عشق برق: ماما عديني احطها في اوضتها الاول بس في اوضه عشق اتين :ايه اللي حصل يابني برق:حمت نوح من الهجوم واخدته هي سراج بحزن:ليه كده يا بنتي ليه تروحي للخطر برجلك برق:متزعلش منها يا بابا لولا اللي عشق عملته محدش فينا كان زمانه عايش و كان زمان الإمبراطورية محتله عشق انقذتنا و انقذت الإمبراطورية ثاني يوم كان يجلس نوح و برق في غرفه عشق نوح:مفيش تحسن برق:لا الدكتور مشي قبل ما تيجي و قال إن الجرح بيلم لكن امتي تفوق هو ميعرفش زمانك جعان هروح اخلي ورد تحضر الاكل نوح:ماشي ذهب برق و نظر نوح لعشق متأمل وجهها بحب واشتياق شديد نوح:عشقي فوقي بقي كفايه غيبه غيابك طول و قلبي عطشان عاوز يسمع صوتك و يرتوي من عيونك عشق بتعب:و ياتري قلبك قالك ايه كمان نوح بفرح:عشق عشق ثم أضاف بصوت عالي عشق فاقت يا برق اسرع الجميع علي غرفه عشق بعد سماع صوت نوح اتين وهي تحتضنها بدموع: بنتي انتي كويسه دلوقتي حاسه بأيه عشق بأبتسامه:انا بخير يا امي متقلقيش سراج:انا كنت عارف انك متهورة بس انتي طلعتي مش متهوره لا ده انتي طلعتي مجنونه و دماغك هربانه منك عشق:حبيبي و الله مرسي برق و هو يحتضنها:وحشتيني يا قلب اخوكي عشق:و انت كمان يا حبيبي ثم اوجهت كلامها لنوح واقف بعيد ليه يا نوح كده نوح بحزن:انا اسف يا عشق مقدرتش احميكي و عرضتك للخطر عشق:متقولش كده يا راجل ده احنا اهل برق:بقي دي منظر دوقه دي عشق و هي بديق عينيها:و مالي بقي ياسي برق انت نوح لضحك: شيطانه صغيره برق: تصدك طب و الله اللقب لايق عشق:لما افوق ليكم انتم الاتنين هوريكم مين الشيطان الحقيقي نوح: لا اذا كان كده استأذن انا سراج: استني اقعد اتغدا معانا نوح: مرة تانيه ان شاء الله بس دلوقتي لازم امشي ضروري سراج: ماشي بس اعمل حسابك تتغدا معانا في يوم وصله يا برق لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت السادس عشر
نوح وبرق برعب:عشق نوح: عشق اتماسكي برق: عارفه لو غمضتي عينك لو غمضتي عينك مش هجيب لك ايس كريم تاني ضحكت عشق بتعب:ده ايه العقاب القاسي ده
اخذ نوح وبرق عشق للمعسكر بسرعه حتي يسعفها الطبيب في المعسكر برق:ها يا دكتور اخبارها ايه الطبيب:الجرح عميق وللأسف فقدت دم كتير انا عملت اللي عليا ودلوقتي علينا انتظار أنها تصحي نوح:تمام يا دكتور روح شوف باقي المصابين برق:انا بقول اني اخدها وارجع البيت نوح: مينفعش عشق جرحها لسه مفتوح والطريق مش سهل علشان تمشوا خليكوا هنا يومين لحد ما تتحسن و اه روح كلم القائد و انا هقعد معاها برق:تمام خرج برق وأمسك نوح يد عشق وقلها بهدوء نوح:اصحي بقي يا شيطانتى الصغيره عاوز اشوف عيونك من تانى
مضي يومان ولم تستيقظ عشق بعد ومع إصرار برق الشديد للذهاب للمنزل وافق نوح لكن بشرط أن يذهب الطبيب معه
في المنزل اتين بخوف:عشق بنتي عشق برق: ماما عديني احطها في اوضتها الاول بس في اوضه عشق اتين :ايه اللي حصل يابني برق:حمت نوح من الهجوم واخدته هي سراج بحزن:ليه كده يا بنتي ليه تروحي للخطر برجلك برق:متزعلش منها يا بابا لولا اللي عشق عملته محدش فينا كان زمانه عايش و كان زمان الإمبراطورية محتله عشق انقذتنا و انقذت الإمبراطورية
ثاني يوم كان يجلس نوح و برق في غرفه عشق نوح:مفيش تحسن برق:لا الدكتور مشي قبل ما تيجي و قال إن الجرح بيلم لكن امتي تفوق هو ميعرفش زمانك جعان هروح اخلي ورد تحضر الاكل نوح:ماشي
ذهب برق و نظر نوح لعشق متأمل وجهها بحب واشتياق شديد
نوح:عشقي فوقي بقي كفايه غيبه غيابك طول و قلبي عطشان عاوز يسمع صوتك و يرتوي من عيونك عشق بتعب:و ياتري قلبك قالك ايه كمان نوح بفرح:عشق عشق ثم أضاف بصوت عالي عشق فاقت يا برق
اسرع الجميع علي غرفه عشق بعد سماع صوت نوح
اتين وهي تحتضنها بدموع: بنتي انتي كويسه دلوقتي حاسه بأيه عشق بأبتسامه:انا بخير يا امي متقلقيش سراج:انا كنت عارف انك متهورة بس انتي طلعتي مش متهوره لا ده انتي طلعتي مجنونه و دماغك هربانه منك عشق:حبيبي و الله مرسي برق و هو يحتضنها:وحشتيني يا قلب اخوكي عشق:و انت كمان يا حبيبي ثم اوجهت كلامها لنوح واقف بعيد ليه يا نوح كده نوح بحزن:انا اسف يا عشق مقدرتش احميكي و عرضتك للخطر عشق:متقولش كده يا راجل ده احنا اهل برق:بقي دي منظر دوقه دي عشق و هي بديق عينيها:و مالي بقي ياسي برق انت نوح لضحك: شيطانه صغيره برق: تصدك طب و الله اللقب لايق عشق:لما افوق ليكم انتم الاتنين هوريكم مين الشيطان الحقيقي نوح: لا اذا كان كده استأذن انا سراج: استني اقعد اتغدا معانا نوح: مرة تانيه ان شاء الله بس دلوقتي لازم امشي ضروري سراج: ماشي بس اعمل حسابك تتغدا معانا في يوم وصله يا برق لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت الثامن ثانى يوم نوح : مجتيش ليه امبارح عشق:كان عندى حفله شاي نوح: اه ماشي صحيح هو انا ليه مش شايفك لابسه زي الفرسان عشق:لاني مش فارسه مش هنكر اني عاوزة اجربه بس زي ما قولت انا مش فارسه نوح:ممم ماشي عشق:صح بابا بيدعوك انك في يوم تيجي تتغدا معانا نوح بصدمه:اه اكل معاكم عشق:اه مالك مصدم كده نوح:ازاي ده انا من العامه وانتم... عشق بمقاطعه:نوح مهما كانت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك نوح:هو انتي عادي تتكلمي مع باباكي عليا كده عادي عشق:اتعودت اني احكيله وكمان اخبي ليه انا مش بعمل حاجه غلط نوح:مش فكره صح ولا غلط فكره هو مخفش عليكي اكون مش كويس أو حاجه عشق بنظره مخيفه:وانت لو كنت مش كويس كان زمانك عايش بابا وبرق عارفين كويس اني مش ضعيفه وان لو حد قرب مني موتوا هيكون التمن نوح وهو بيبلع ريقه بخوف: اه طبعا اكيد هتروحي عشق بابتسامه:اه صح الكلام معاك وخدي سلام اشوفك تاني بعد ذهاب عشق تنهد نوح براحه نوح:دي مش عيون انسان طبيعي ده زي ما الإشاعات بتقول وقت الغضب بتكون عيون قاتل تكرر اللقاء ما بين عشق و نوح وفي كل مرة يزداد توترهم عندما يقتربون من بعض و تزداد مشاعرهم اكثر بعد اسبوع في منزل عشق عشق:بابا هو انا ينفع نوح يتغدا معانا النهارده سراج:اكيد يا حبيبتي برق:نوح مين عشق بحماس:هيجي النهارده هعرفك عليه هتحبه خالص انا همشي دلوقتي علشان متأخرش سلام برق:هو انا بيتهيقلي ولا عشق متحمسه انها رايحه تقابل اللي اسمه نوح اتين بهدوء:واضح أن اخر العنقود يتغوط في البحر برق: يعني ايه اتين:يعني اختك وقعت في الحب برق بصدمه:نعم وقعت في الحب و هتحب و تتحب وتتجوز وتبعد عنا لا انا مش موافق ايه ده اتين بضحك:مش عاوز اختك تسيبك و لا ايه برق:اه عشق تكون شمس البيت يا بابا هتسبها تمشي سراج:مين قالك اني هوافق علي اي حد يتقدملها بنتي هتفضل في حضني برق بفرح:أيوة هو ده الدوق سراج اتين بصدمه: سراج انت بتقول ايه هتقعد بنتك جنبك سراج بغيره:اه انتي عاوزة حد يخدها مني لا مستحيل اتين:الصبر الصبر لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الثامن ثانى يوم نوح : مجتيش ليه امبارح عشق:كان عندى حفله شاي نوح: اه ماشي صحيح هو انا ليه مش شايفك لابسه زي الفرسان عشق:لاني مش فارسه مش هنكر اني عاوزة اجربه بس زي ما قولت انا مش فارسه نوح:ممم ماشي عشق:صح بابا بيدعوك انك في يوم تيجي تتغدا معانا نوح بصدمه:اه اكل معاكم عشق:اه مالك مصدم كده نوح:ازاي ده انا من العامه وانتم.. عشق بمقاطعه:نوح مهما كانت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك نوح:هو انتي عادي تتكلمي مع باباكي عليا كده عادي عشق:اتعودت اني احكيله وكمان اخبي ليه انا مش بعمل حاجه غلط نوح:مش فكره صح ولا غلط فكره هو مخفش عليكي اكون مش كويس أو حاجه عشق بنظره مخيفه:وانت لو كنت مش كويس كان زمانك عايش بابا وبرق عارفين كويس اني مش ضعيفه وان لو حد قرب مني موتوا هيكون التمن نوح وهو بيبلع ريقه بخوف: اه طبعا اكيد هتروحي عشق بابتسامه:اه صح الكلام معاك وخدي سلام اشوفك تاني
بعد ذهاب عشق تنهد نوح براحه نوح:دي مش عيون انسان طبيعي ده زي ما الإشاعات بتقول وقت الغضب بتكون عيون قاتل
تكرر اللقاء ما بين عشق و نوح وفي كل مرة يزداد توترهم عندما يقتربون من بعض و تزداد مشاعرهم اكثر
بعد اسبوع في منزل عشق عشق:بابا هو انا ينفع نوح يتغدا معانا النهارده سراج:اكيد يا حبيبتي برق:نوح مين عشق بحماس:هيجي النهارده هعرفك عليه هتحبه خالص انا همشي دلوقتي علشان متأخرش سلام برق:هو انا بيتهيقلي ولا عشق متحمسه انها رايحه تقابل اللي اسمه نوح اتين بهدوء:واضح أن اخر العنقود يتغوط في البحر برق: يعني ايه اتين:يعني اختك وقعت في الحب برق بصدمه:نعم وقعت في الحب و هتحب و تتحب وتتجوز وتبعد عنا لا انا مش موافق ايه ده اتين بضحك:مش عاوز اختك تسيبك و لا ايه برق:اه عشق تكون شمس البيت يا بابا هتسبها تمشي سراج:مين قالك اني هوافق علي اي حد يتقدملها بنتي هتفضل في حضني برق بفرح:أيوة هو ده الدوق سراج اتين بصدمه: سراج انت بتقول ايه هتقعد بنتك جنبك سراج بغيره:اه انتي عاوزة حد يخدها مني لا مستحيل اتين:الصبر الصبر لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝