جلس يزيد أمام ذلك البارد المدعو عمها والذى يراوغه منذ... 💬 أقوال 📖 رواية صراع في القلب
- 📖 من ❞ رواية صراع في القلب ❝ 📖
█ جلس يزيد أمام ذلك البارد المدعو عمها والذى يراوغه منذ وصوله مدعياً عدم تأكده من كونه زوج ابنة أخيه كما يدعى ورغم أنه عرض عليه الأوراق التي تثبت زواجه منها إلا لم يتأثر لغيابها المفاجئ بل استقبل الخبر بهدوء مريب عادى ما هى هربت جوزها الاولانى قبلك ايه الجديد وماشوفتش وشها طبعا مالهاش عين تبص فى وشى بعد اتجوزت ورايا فقد قدرته تمالك أعصابه كليا لينتفض قابضا مقدمة ملابس هذا مما دفع ابنه لمحاولة تخليص أبيه فيتركه ليلكم يعيده لمقعده ويعود لذلك البارد اسمع يا راجل انت كلمة واحدة تانى لو عرفت حاجة عن مراتى تكلمنى وانا هسيب حراسة عليك علشان تبقا عارف حاولت أو فكرت بس تأذيها تخوفها هاخد عمرك وعمر المحروس ابنك اللى كنت عاوز تجوزوا ليها بالعافية ماتعرفش بتتعامل مع مين وحالا تقعد تكتب لى قايمة بكل اقاربكم ومعارفكم وارقامهم وعناوينهم وإلا هتشوف منى ماتحبش تشوفه سيب بابا اديك عاوزه نظر بطرف عينه الخائف المرتجف بالخلف ليدفع ابيه لمقعده اخلص ركض الشاب للداخل ليعود بدفتر اتفضل ده فيه كل ارقام أهلها هنا وفى اسكندرية واكتر كده مانعرفش ويستحسن انك ماتعرفش أشار لحارسه الذى يقف قرب الباب ليفتحه ويتبعه مغادرا كتاب صراع القلب مجاناً PDF اونلاين 2025 العشق جزء أقدارنا نبحث عنه حتى يعثر علينا وقد لا نعلم بوجوده يتسلل خيفة ويتعمق معلنا سيطرة تامة تأسر الأرواح وقد تكون سعادتك شخص تقابله
❞ جلس يزيد أمام ذلك البارد المدعو عمها والذى يراوغه منذ وصوله مدعياً عدم تأكده من كونه زوج ابنة أخيه كما يدعى ورغم أنه عرض عليه الأوراق التي تثبت زواجه منها إلا أنه لم يتأثر لغيابها المفاجئ بل استقبل الخبر بهدوء مريب
- عادى ما هى هربت من جوزها الاولانى قبلك ايه الجديد وماشوفتش وشها طبعا مالهاش عين تبص فى وشى بعد ما اتجوزت من ورايا
فقد يزيد قدرته على تمالك أعصابه كليا لينتفض قابضا على مقدمة ملابس هذا البارد مما دفع ابنه لمحاولة تخليص أبيه فيتركه يزيد ليلكم ابنه يعيده لمقعده ويعود لذلك البارد
- اسمع يا راجل انت كلمة واحدة مالهاش تانى لو عرفت حاجة عن مراتى تكلمنى وانا هسيب حراسة عليك علشان تبقا عارف لو حاولت أو فكرت بس تأذيها أو تخوفها هاخد عمرك وعمر المحروس ابنك اللى كنت عاوز تجوزوا ليها بالعافية انت ماتعرفش بتتعامل مع مين وحالا تقعد تكتب لى قايمة بكل اقاربكم ومعارفكم وارقامهم وعناوينهم وإلا هتشوف منى راجل ماتحبش تشوفه.
- سيب بابا وانا اديك اللى انت عاوزه
نظر بطرف عينه لذلك الخائف المرتجف بالخلف ليدفع ابيه ويعود لمقعده
- اخلص
ركض الشاب للداخل ليعود بدفتر
- اتفضل ده فيه كل ارقام أهلها هنا وفى اسكندرية واكتر من كده مانعرفش
- ويستحسن انك ماتعرفش
أشار لحارسه الذى يقف قرب الباب ليفتحه ويتبعه مغادرا بينما الرجل لازال يعانى صدمته فلم يتخيل أن يتجاوز يزيد معه لدرجة التعدى باليد لكنه نظر لابنه نظرة خبيثة
- عاوزين نعرف كل حاجه عن الراجل ده يمكن نطلع منه بمصلحة حلوة
- مصلحة ايه بس يا بابا انت مش شايف منظره ولا منظر البودى جارد بتاعه انا مش مستغنى عن عمرى بنت اخوك دى مفيش وراها غير المصايب.
يمكن طلب الرواية اونلاين من رقم 01003485194 التوصيل اى مكان داخل مصر. ❝
❞ جلس يزيد أمام ذلك البارد المدعو عمها والذى يراوغه منذ وصوله مدعياً عدم تأكده من كونه زوج ابنة أخيه كما يدعى ورغم أنه عرض عليه الأوراق التي تثبت زواجه منها إلا أنه لم يتأثر لغيابها المفاجئ بل استقبل الخبر بهدوء مريب - عادى ما هى هربت من جوزها الاولانى قبلك ايه الجديد وماشوفتش وشها طبعا مالهاش عين تبص فى وشى بعد ما اتجوزت من ورايا فقد يزيد قدرته على تمالك أعصابه كليا لينتفض قابضا على مقدمة ملابس هذا البارد مما دفع ابنه لمحاولة تخليص أبيه فيتركه يزيد ليلكم ابنه يعيده لمقعده ويعود لذلك البارد - اسمع يا راجل انت كلمة واحدة مالهاش تانى لو عرفت حاجة عن مراتى تكلمنى وانا هسيب حراسة عليك علشان تبقا عارف لو حاولت أو فكرت بس تأذيها أو تخوفها هاخد عمرك وعمر المحروس ابنك اللى كنت عاوز تجوزوا ليها بالعافية انت ماتعرفش بتتعامل مع مين وحالا تقعد تكتب لى قايمة بكل اقاربكم ومعارفكم وارقامهم وعناوينهم وإلا هتشوف منى راجل ماتحبش تشوفه. - سيب بابا وانا اديك اللى انت عاوزه نظر بطرف عينه لذلك الخائف المرتجف بالخلف ليدفع ابيه ويعود لمقعده - اخلص ركض الشاب للداخل ليعود بدفتر - اتفضل ده فيه كل ارقام أهلها هنا وفى اسكندرية واكتر من كده مانعرفش - ويستحسن انك ماتعرفش أشار لحارسه الذى يقف قرب الباب ليفتحه ويتبعه مغادرا بينما الرجل لازال يعانى صدمته فلم يتخيل أن يتجاوز يزيد معه لدرجة التعدى باليد لكنه نظر لابنه نظرة خبيثة - عاوزين نعرف كل حاجه عن الراجل ده يمكن نطلع منه بمصلحة حلوة - مصلحة ايه بس يا بابا انت مش شايف منظره ولا منظر البودى جارد بتاعه انا مش مستغنى عن عمرى بنت اخوك دى مفيش وراها غير المصايب. يمكن طلب الرواية اونلاين من رقم 01003485194 التوصيل اى مكان داخل مصر. ❝ ⏤
❞ جلس يزيد أمام ذلك البارد المدعو عمها والذى يراوغه منذ وصوله مدعياً عدم تأكده من كونه زوج ابنة أخيه كما يدعى ورغم أنه عرض عليه الأوراق التي تثبت زواجه منها إلا أنه لم يتأثر لغيابها المفاجئ بل استقبل الخبر بهدوء مريب
- عادى ما هى هربت من جوزها الاولانى قبلك ايه الجديد وماشوفتش وشها طبعا مالهاش عين تبص فى وشى بعد ما اتجوزت من ورايا
فقد يزيد قدرته على تمالك أعصابه كليا لينتفض قابضا على مقدمة ملابس هذا البارد مما دفع ابنه لمحاولة تخليص أبيه فيتركه يزيد ليلكم ابنه يعيده لمقعده ويعود لذلك البارد
- اسمع يا راجل انت كلمة واحدة مالهاش تانى لو عرفت حاجة عن مراتى تكلمنى وانا هسيب حراسة عليك علشان تبقا عارف لو حاولت أو فكرت بس تأذيها أو تخوفها هاخد عمرك وعمر المحروس ابنك اللى كنت عاوز تجوزوا ليها بالعافية انت ماتعرفش بتتعامل مع مين وحالا تقعد تكتب لى قايمة بكل اقاربكم ومعارفكم وارقامهم وعناوينهم وإلا هتشوف منى راجل ماتحبش تشوفه.
- سيب بابا وانا اديك اللى انت عاوزه
نظر بطرف عينه لذلك الخائف المرتجف بالخلف ليدفع ابيه ويعود لمقعده
- اخلص
ركض الشاب للداخل ليعود بدفتر
- اتفضل ده فيه كل ارقام أهلها هنا وفى اسكندرية واكتر من كده مانعرفش
- ويستحسن انك ماتعرفش
أشار لحارسه الذى يقف قرب الباب ليفتحه ويتبعه مغادرا بينما الرجل لازال يعانى صدمته فلم يتخيل أن يتجاوز يزيد معه لدرجة التعدى باليد لكنه نظر لابنه نظرة خبيثة
- عاوزين نعرف كل حاجه عن الراجل ده يمكن نطلع منه بمصلحة حلوة
- مصلحة ايه بس يا بابا انت مش شايف منظره ولا منظر البودى جارد بتاعه انا مش مستغنى عن عمرى بنت اخوك دى مفيش وراها غير المصايب.
يمكن طلب الرواية اونلاين من رقم 01003485194 التوصيل اى مكان داخل مصر. ❝
❞ اتجهت لغرفتها فور عودتها تعمل على تشغيل هذا الهاتف فهى تحتاج أن تراقب حياتها الماضية علها تجد فى صورتها ما يدفعها للعودة إليها. ليس من الصعب إيجاد الجميع على مواقع التواصل وفى لحظات كان أول حساب تراه بعد أن انشأت حساب باسم وهمى هو عماد. أصبح شخصا غير الذي تركته صوره تغطى حسابه الذي يتابعه الآلاف حالياً وهو يشارك الكثير من أحداث يومه مع متابعيه، العديد والعديد من الفتيات والتعليقات الحالمة منهن ضحكت بأعين دامعة لو عرفن حقيقته التى تختفى وراء هذه الواجهة البراقة لهربن فوراً. تصفحت منشوراته فلم تجد ما يشير إلى ألم أو معاناة لقد تجاوز حتى موت صغيرته بلا ألم. تبا لهذا القلب الذي خفق يوماً ما لوحش بصورة آدمية. تركت حسابه لتتابع حساب عمها والذى رأت عليه صورة جديدة لابنه متفاخرا بسيارته الجديدة. لا تحتاج لبذل جهد لتعلم كيف حصل عليها . ضحكت مرة أخرى لكن هذه المرة فشلت في كبح دموعها التى تعبر عن مدى الألم الساكن بصدرها. لم تستغرق الكثير من الوقت للوصول لحساب صديقة العمر، مراقبة حسابها يشق عليها فهى تحتفظ بخصوصية منشوراتها للأصدقاء وهى بحسابها ليست منهم ولن تلج لحسابها القديم فيعلم عماد الذى احتفظ بهاتفها وحاسوبها لذا كان عليها أن تنتظر وترسل طلب صداقة على أمل أن ترى قريباً ما يحويه الحساب.. ❝ ⏤
❞ اتجهت لغرفتها فور عودتها تعمل على تشغيل هذا الهاتف فهى تحتاج أن تراقب حياتها الماضية علها تجد فى صورتها ما يدفعها للعودة إليها. ليس من الصعب إيجاد الجميع على مواقع التواصل وفى لحظات كان أول حساب تراه بعد أن انشأت حساب باسم وهمى هو عماد. أصبح شخصا غير الذي تركته صوره تغطى حسابه الذي يتابعه الآلاف حالياً وهو يشارك الكثير من أحداث يومه مع متابعيه، العديد والعديد من الفتيات والتعليقات الحالمة منهن ضحكت بأعين دامعة لو عرفن حقيقته التى تختفى وراء هذه الواجهة البراقة لهربن فوراً. تصفحت منشوراته فلم تجد ما يشير إلى ألم أو معاناة لقد تجاوز حتى موت صغيرته بلا ألم. تبا لهذا القلب الذي خفق يوماً ما لوحش بصورة آدمية. تركت حسابه لتتابع حساب عمها والذى رأت عليه صورة جديدة لابنه متفاخرا بسيارته الجديدة. لا تحتاج لبذل جهد لتعلم كيف حصل عليها . ضحكت مرة أخرى لكن هذه المرة فشلت في كبح دموعها التى تعبر عن مدى الألم الساكن بصدرها. لم تستغرق الكثير من الوقت للوصول لحساب صديقة العمر، مراقبة حسابها يشق عليها فهى تحتفظ بخصوصية منشوراتها للأصدقاء وهى بحسابها ليست منهم ولن تلج لحسابها القديم فيعلم عماد الذى احتفظ بهاتفها وحاسوبها لذا كان عليها أن تنتظر وترسل طلب صداقة على أمل أن ترى قريباً ما يحويه الحساب. ❝