أردفت ˝منار ˝ بألم صامت، لكنه ظاهر مع كل حرف تنطق به:... 💬 أقوال إيمان زكريا 📖 رواية لم يعد قلبي سجـينًا
- 📖 من ❞ رواية لم يعد قلبي سجـينًا ❝ إيمان زكريا 📖
█ أردفت "منار " بألم صامت لكنه ظاهر مع كل حرف تنطق به: أنسى؟ هو الألم ده ليه نسيان؟ إلا اي شعور الفرحة يا مـي؟ يعني الناس بتحس بإيه لما تكون فرحانة؟ تعرفي أنا واحشني اوي احساس مفتقداه هي السبب سرقت أيامي وفرحتي بقالي ٢٠ سنة عايشة عذاب ويوم ما قلت هتجوز واعيش حبيبي جات وخطفت فرحة عيني بكل أريحية بس تمام مش هسمح لها تسرق اللي باقي من عمري جاي كله هيترسم بخط ايدي وبس مفيش مخلوق هيكتب فيه نقطة = أيوا كده منورة عايزاكي قوية ومتخافيش حاجة عشان القوي بيعملوا له ألف حساب ومش عايزة أشوف دموعك تاني قاومي وواجهي وخاطري واعملي يناسبك أنتي شوفي هتبقى مبسوطة ازاي الحاجة دي غير تفكير أنتِ تعبتي كتير وعيطتي وبقالنا سنين عايشين العذاب سوا دلوقتي هنتفرق فـ آن الأوان بقى منار تقوى وتشد حيلها نظرت إلى "مـي تردف بدموع: آسفة عارفة إنك زعلانة همشي قاطعتها قائلة: مهم المهم تكوني بخير وطالما بعدك هنا هيكون كويس ليكي هساعدك تبعدي كمان هكون ضمتها إليها هتوحشيني أوي وأنتِ نور كتاب لم يعد قلبي سجـينًا مجاناً PDF اونلاين 2024 "*يكذب يقول أن الحب شيء بلى الأمان بداية إذا شعرت بالأمان فأنت أولى خطوات نعم لأن القلب يسير خلف يُشعِره أعطيتني فأحببتُك وأنا لا أقبل يكون هذا لغيري سأتخلل داخلك لأُذيب الثلج وأُضيء تلك العتمة ومن ثمَّ أنتزع قلبك سجنه وأجلس عرشه ولا تسأل كيف أتيتُ بالمفتاح *"
❞ أردفت ˝منار˝ بألم صامت، لكنه ظاهر مع كل حرف تنطق به: أنسى؟ هو الألم ده ليه نسيان؟ إلا اي هو شعور الفرحة يا مـي؟ يعني الناس بتحس بإيه لما تكون فرحانة؟ تعرفي أنا واحشني اوي احساس الفرحة، مفتقداه، هي السبب سرقت أيامي وفرحتي بقالي ٢٠ سنة عايشة في عذاب، ويوم ما قلت هتجوز واعيش مع حبيبي جات هي وخطفت فرحة عيني بكل أريحية، بس تمام أنا مش هسمح لها تسرق اللي باقي من عمري، اللي جاي كله هيترسم بخط ايدي، ايدي أنا وبس مفيش مخلوق هيكتب فيه نقطة. = أيوا كده يا منورة عايزاكي قوية ومتخافيش من حاجة، عشان القوي بيعملوا له ألف حساب، ومش عايزة أشوف دموعك تاني، قاومي وواجهي وخاطري واعملي كل اللي يناسبك أنتي وبس، شوفي هتبقى مبسوطة ازاي واعملي الحاجة دي من غير تفكير، أنتِ تعبتي كتير وعيطتي كتير وبقالنا سنين عايشين العذاب ده سوا، بس دلوقتي هنتفرق فـ آن الأوان بقى منار تقوى، وتشد حيلها. نظرت إلى ˝مـي˝ تردف بدموع: أنا آسفة عارفة إنك زعلانة عشان همشي بس.. قاطعتها ˝مـي˝ قائلة: مش مهم المهم إنك تكوني بخير، وطالما بعدك من هنا هيكون كويس ليكي فـ أنا هساعدك تبعدي، لما تكوني مبسوطة أنا كمان هكون مبسوطة. ضمتها ˝منار˝ إليها قائلة: هتوحشيني أوي. = وأنتِ كمان يا نور عيني، بس متخافيش أنا معاكِ حتى لو كنتي بعيد عمر المسافات ما تبعدنا طول ما قلوبنا مع بعض. أدمعت عيناها وهي تحتضن صديقتها، والأخرى تبكِ، تشدد على عناقها.
❞ أردفت \"منار\" بألم صامت، لكنه ظاهر مع كل حرف تنطق به: أنسى؟ هو الألم ده ليه نسيان؟ إلا اي هو شعور الفرحة يا مـي؟ يعني الناس بتحس بإيه لما تكون فرحانة؟ تعرفي أنا واحشني اوي احساس الفرحة، مفتقداه، هي السبب سرقت أيامي وفرحتي بقالي ٢٠ سنة عايشة في عذاب، ويوم ما قلت هتجوز واعيش مع حبيبي جات هي وخطفت فرحة عيني بكل أريحية، بس تمام أنا مش هسمح لها تسرق اللي باقي من عمري، اللي جاي كله هيترسم بخط ايدي، ايدي أنا وبس مفيش مخلوق هيكتب فيه نقطة. = أيوا كده يا منورة عايزاكي قوية ومتخافيش من حاجة، عشان القوي بيعملوا له ألف حساب، ومش عايزة أشوف دموعك تاني، قاومي وواجهي وخاطري واعملي كل اللي يناسبك أنتي وبس، شوفي هتبقى مبسوطة ازاي واعملي الحاجة دي من غير تفكير، أنتِ تعبتي كتير وعيطتي كتير وبقالنا سنين عايشين العذاب ده سوا، بس دلوقتي هنتفرق فـ آن الأوان بقى منار تقوى، وتشد حيلها. نظرت إلى \"مـي\" تردف بدموع: أنا آسفة عارفة إنك زعلانة عشان همشي بس... قاطعتها \"مـي\" قائلة: مش مهم المهم إنك تكوني بخير، وطالما بعدك من هنا هيكون كويس ليكي فـ أنا هساعدك تبعدي، لما تكوني مبسوطة أنا كمان هكون مبسوطة. ضمتها \"منار\" إليها قائلة: هتوحشيني أوي. = وأنتِ كمان يا نور عيني، بس متخافيش أنا معاكِ حتى لو كنتي بعيد عمر المسافات ما تبعدنا طول ما قلوبنا مع بعض. أدمعت عيناها وهي تحتضن صديقتها، والأخرى تبكِ، تشدد على عناقها. #_لم_يعد_قلبي_سجينًا. إيـمـان زكريـا \"ياقـوت\". ❝ ⏤إيمان زكريا
❞ أردفت ˝منار˝ بألم صامت، لكنه ظاهر مع كل حرف تنطق به: أنسى؟ هو الألم ده ليه نسيان؟ إلا اي هو شعور الفرحة يا مـي؟ يعني الناس بتحس بإيه لما تكون فرحانة؟ تعرفي أنا واحشني اوي احساس الفرحة، مفتقداه، هي السبب سرقت أيامي وفرحتي بقالي ٢٠ سنة عايشة في عذاب، ويوم ما قلت هتجوز واعيش مع حبيبي جات هي وخطفت فرحة عيني بكل أريحية، بس تمام أنا مش هسمح لها تسرق اللي باقي من عمري، اللي جاي كله هيترسم بخط ايدي، ايدي أنا وبس مفيش مخلوق هيكتب فيه نقطة. = أيوا كده يا منورة عايزاكي قوية ومتخافيش من حاجة، عشان القوي بيعملوا له ألف حساب، ومش عايزة أشوف دموعك تاني، قاومي وواجهي وخاطري واعملي كل اللي يناسبك أنتي وبس، شوفي هتبقى مبسوطة ازاي واعملي الحاجة دي من غير تفكير، أنتِ تعبتي كتير وعيطتي كتير وبقالنا سنين عايشين العذاب ده سوا، بس دلوقتي هنتفرق فـ آن الأوان بقى منار تقوى، وتشد حيلها. نظرت إلى ˝مـي˝ تردف بدموع: أنا آسفة عارفة إنك زعلانة عشان همشي بس.. قاطعتها ˝مـي˝ قائلة: مش مهم المهم إنك تكوني بخير، وطالما بعدك من هنا هيكون كويس ليكي فـ أنا هساعدك تبعدي، لما تكوني مبسوطة أنا كمان هكون مبسوطة. ضمتها ˝منار˝ إليها قائلة: هتوحشيني أوي. = وأنتِ كمان يا نور عيني، بس متخافيش أنا معاكِ حتى لو كنتي بعيد عمر المسافات ما تبعدنا طول ما قلوبنا مع بعض. أدمعت عيناها وهي تحتضن صديقتها، والأخرى تبكِ، تشدد على عناقها.