البارت الخامس في الإمبراطورية عاصي : مش هتبطل تهرب من... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة
- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖
█ البارت الخامس في الإمبراطورية عاصي : مش هتبطل تهرب من الشغل نوح بملل: عاصي انا الإمبراطور ولي العهد يعني الشغل اللي عليا يخلص ساعتين عاصي: طب ما تعمل الساعتين قبل تمشي كمان سموك متنساش محدش يعرف انك غير بعض القصر فخروجك كل شويه هيعرض حياتك للخطر لو حد عرف نوح: وهيعرفوا منين بس وانت لسه قايل مين شوف انت بتعطلني عن شغلي يلا اسيبك عاصي وهو ينظر ليد عاصي: استني ايه ده نوح: اه كانت مبارزة بالسيف اتعورت اكتر عادي عاصي: هو اتجرأ يأذي سموك نوح: بلاش تكبر الموضوع دي غلطه ده جرح سطحي ماشي ثانى يوم برق :عشق عشق عشق:في ايه برق: النهارده الذكرى ٢٦ لجواز بابا ماما تيجي ننزل نجيب ليهم هديه عشق بحماس:اشطا جدا يلا برق:هنقول للحرس يلا عشق :حرس دول هيجذبوا الإنتباه لينا لا احنا نروح متنكرين علشان يعرفنا برق بصدمه:انتى متأكده عشق عشق بضحك:اه ايه برق:في كنت بتحايل عليكى تعملي كده انتى بترفضي عشق وقد حان الوقت لتجربه المغادرة يلا برق بحماس: جدا في السوق برق :مش باين اني نبيل صح عشق بضحك: صح تعالي نشوف السوق يلا عشق: بص هناك برق:متبعديش عني المكان زحمه لم تنتبه عشق تحركت ناحيه المحل لكن كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2025 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر دوق الإمبراطورية
في الإمبراطورية عاصي : مش هتبطل تهرب من الشغل نوح بملل: عاصي انا مش الإمبراطور انا ولي العهد يعني الشغل اللي عليا يخلص في ساعتين عاصي: طب ما تعمل الساعتين قبل ما تمشي و كمان سموك متنساش محدش يعرف انك ولي العهد غير بعض من في القصر فخروجك كل شويه هيعرض حياتك للخطر لو حد عرف نوح: وهيعرفوا منين بس وانت لسه قايل محدش يعرف انا مين شوف انت اللي بتعطلني عن شغلي يلا اسيبك عاصي وهو ينظر ليد عاصي: سموك استني ايه ده نوح: اه كانت مبارزة بالسيف و اتعورت مش اكتر عادي عاصي: مين هو مين اتجرأ و يأذي سموك نوح: عاصي بلاش تكبر الموضوع دي كانت غلطه و كمان ده جرح سطحي انا ماشي
ثانى يوم برق :عشق عشق عشق:في ايه برق: النهارده الذكرى ٢٦ لجواز بابا و ماما تيجي ننزل نجيب ليهم هديه عشق بحماس:اشطا جدا يلا برق:هنقول للحرس و يلا عشق :حرس مين بس دول هيجذبوا الإنتباه لينا لا احنا نروح متنكرين علشان محدش يعرفنا برق بصدمه:انتى متأكده انك عشق عشق بضحك:اه في ايه برق:في ايه ده انا كنت بتحايل عليكى تعملي كده و انتى بترفضي عشق : وقد حان الوقت لتجربه المغادرة يلا برق بحماس: يلا جدا
في السوق برق :مش باين اني من نبيل صح عشق بضحك: صح صح تعالي نشوف السوق يلا عشق: بص بص هناك برق:متبعديش عني المكان زحمه لم تنتبه عشق و تحركت ناحيه المحل لكن اوقفها شخص ثمل و مسك يديها بإحكام السكير:ت تعالي معايا يا حلوة ده احنا هنستمتع. ا اوي عشق وهي بتحاول تتملص منه:اوعي يا بتاع انت سبني عشق في عقلها:ياربي علي الحظ مش عارفه حتي اخلص ايد اسحب بها السيف
فجأه بدون مقدمات كانت الطاوله في وجه ذلك الثمل
برق وهو يضربه:ده جزاء اللي يفكر يلمس اختي عشق و هي بتحاول أبعاده :يالهوي بس يا برق كفايه هيموت في ايدك بس
تدخل الحراس و ابعدوهم عن بعض و اخذوا الثمل بعد ما اظهر برق رمز الدوق
عشق:ياربِ شوف ايدك اتعورت ازاي برق:ملكيش دعوة بيا انتي كويسه عشق بابتسامه:اه متقلقش برق: الحمدلله و امسك يديها و اكمل خليكي جنبي و متسبيش أيدي مفهوم عشق :حاضر
في المحل. عشق: ايه رايك في العقد ده نوح :حلو اوي وانتي ايه رايك في الساعه دي عشق: ممم دي احلي برق: تمام خلينا ندفع و نروح عشق:اوك
في المنزل عشق: النهارده ذكري جواز الحلوين اتين: اوه انتم افتكرتم برق: و احنا نقدر ننساكم بردو عشق بحماس: افتحوا الهديه افتحوا الهديه اتين وهو تفتح الهديه:حاضر حاضر برق: ها عجبتكم سراج: جميله اوي يا حبيبي اتين :ربنا يخليكوا لينا
❞ البارت الخامس في الإمبراطورية عاصي : مش هتبطل تهرب من الشغل نوح بملل: عاصي انا مش الإمبراطور انا ولي العهد يعني الشغل اللي عليا يخلص في ساعتين عاصي: طب ما تعمل الساعتين قبل ما تمشي و كمان سموك متنساش محدش يعرف انك ولي العهد غير بعض من في القصر فخروجك كل شويه هيعرض حياتك للخطر لو حد عرف نوح: وهيعرفوا منين بس وانت لسه قايل محدش يعرف انا مين شوف انت اللي بتعطلني عن شغلي يلا اسيبك عاصي وهو ينظر ليد عاصي: سموك استني ايه ده نوح: اه كانت مبارزة بالسيف و اتعورت مش اكتر عادي عاصي: مين هو مين اتجرأ و يأذي سموك نوح: عاصي بلاش تكبر الموضوع دي كانت غلطه و كمان ده جرح سطحي انا ماشي ثانى يوم برق :عشق عشق عشق:في ايه برق: النهارده الذكرى ٢٦ لجواز بابا و ماما تيجي ننزل نجيب ليهم هديه عشق بحماس:اشطا جدا يلا برق:هنقول للحرس و يلا عشق :حرس مين بس دول هيجذبوا الإنتباه لينا لا احنا نروح متنكرين علشان محدش يعرفنا برق بصدمه:انتى متأكده انك عشق عشق بضحك:اه في ايه برق:في ايه ده انا كنت بتحايل عليكى تعملي كده و انتى بترفضي عشق : وقد حان الوقت لتجربه المغادرة يلا برق بحماس: يلا جدا في السوق برق :مش باين اني من نبيل صح عشق بضحك: صح صح تعالي نشوف السوق يلا عشق: بص بص هناك برق:متبعديش عني المكان زحمه لم تنتبه عشق و تحركت ناحيه المحل لكن اوقفها شخص ثمل و مسك يديها بإحكام السكير:ت تعالي معايا يا حلوة ده احنا هنستمتع. ا اوي عشق وهي بتحاول تتملص منه:اوعي يا بتاع انت سبني عشق في عقلها:ياربي علي الحظ مش عارفه حتي اخلص ايد اسحب بها السيف فجأه بدون مقدمات كانت الطاوله في وجه ذلك الثمل برق وهو يضربه:ده جزاء اللي يفكر يلمس اختي عشق و هي بتحاول أبعاده :يالهوي بس يا برق كفايه هيموت في ايدك بس تدخل الحراس و ابعدوهم عن بعض و اخذوا الثمل بعد ما اظهر برق رمز الدوق عشق:ياربِ شوف ايدك اتعورت ازاي برق:ملكيش دعوة بيا انتي كويسه عشق بابتسامه:اه متقلقش برق: الحمدلله و امسك يديها و اكمل خليكي جنبي و متسبيش أيدي مفهوم عشق :حاضر في المحل. عشق: ايه رايك في العقد ده نوح :حلو اوي وانتي ايه رايك في الساعه دي عشق: ممم دي احلي برق: تمام خلينا ندفع و نروح عشق:اوك في المنزل عشق: النهارده ذكري جواز الحلوين اتين: اوه انتم افتكرتم برق: و احنا نقدر ننساكم بردو عشق بحماس: افتحوا الهديه افتحوا الهديه اتين وهو تفتح الهديه:حاضر حاضر برق: ها عجبتكم سراج: جميله اوي يا حبيبي اتين :ربنا يخليكوا لينا لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الخامس
في الإمبراطورية عاصي : مش هتبطل تهرب من الشغل نوح بملل: عاصي انا مش الإمبراطور انا ولي العهد يعني الشغل اللي عليا يخلص في ساعتين عاصي: طب ما تعمل الساعتين قبل ما تمشي و كمان سموك متنساش محدش يعرف انك ولي العهد غير بعض من في القصر فخروجك كل شويه هيعرض حياتك للخطر لو حد عرف نوح: وهيعرفوا منين بس وانت لسه قايل محدش يعرف انا مين شوف انت اللي بتعطلني عن شغلي يلا اسيبك عاصي وهو ينظر ليد عاصي: سموك استني ايه ده نوح: اه كانت مبارزة بالسيف و اتعورت مش اكتر عادي عاصي: مين هو مين اتجرأ و يأذي سموك نوح: عاصي بلاش تكبر الموضوع دي كانت غلطه و كمان ده جرح سطحي انا ماشي
ثانى يوم برق :عشق عشق عشق:في ايه برق: النهارده الذكرى ٢٦ لجواز بابا و ماما تيجي ننزل نجيب ليهم هديه عشق بحماس:اشطا جدا يلا برق:هنقول للحرس و يلا عشق :حرس مين بس دول هيجذبوا الإنتباه لينا لا احنا نروح متنكرين علشان محدش يعرفنا برق بصدمه:انتى متأكده انك عشق عشق بضحك:اه في ايه برق:في ايه ده انا كنت بتحايل عليكى تعملي كده و انتى بترفضي عشق : وقد حان الوقت لتجربه المغادرة يلا برق بحماس: يلا جدا
في السوق برق :مش باين اني من نبيل صح عشق بضحك: صح صح تعالي نشوف السوق يلا عشق: بص بص هناك برق:متبعديش عني المكان زحمه لم تنتبه عشق و تحركت ناحيه المحل لكن اوقفها شخص ثمل و مسك يديها بإحكام السكير:ت تعالي معايا يا حلوة ده احنا هنستمتع. ا اوي عشق وهي بتحاول تتملص منه:اوعي يا بتاع انت سبني عشق في عقلها:ياربي علي الحظ مش عارفه حتي اخلص ايد اسحب بها السيف
فجأه بدون مقدمات كانت الطاوله في وجه ذلك الثمل
برق وهو يضربه:ده جزاء اللي يفكر يلمس اختي عشق و هي بتحاول أبعاده :يالهوي بس يا برق كفايه هيموت في ايدك بس
تدخل الحراس و ابعدوهم عن بعض و اخذوا الثمل بعد ما اظهر برق رمز الدوق
عشق:ياربِ شوف ايدك اتعورت ازاي برق:ملكيش دعوة بيا انتي كويسه عشق بابتسامه:اه متقلقش برق: الحمدلله و امسك يديها و اكمل خليكي جنبي و متسبيش أيدي مفهوم عشق :حاضر
في المحل. عشق: ايه رايك في العقد ده نوح :حلو اوي وانتي ايه رايك في الساعه دي عشق: ممم دي احلي برق: تمام خلينا ندفع و نروح عشق:اوك
في المنزل عشق: النهارده ذكري جواز الحلوين اتين: اوه انتم افتكرتم برق: و احنا نقدر ننساكم بردو عشق بحماس: افتحوا الهديه افتحوا الهديه اتين وهو تفتح الهديه:حاضر حاضر برق: ها عجبتكم سراج: جميله اوي يا حبيبي اتين :ربنا يخليكوا لينا
❞ البارت الثامن ثانى يوم نوح : مجتيش ليه امبارح عشق:كان عندى حفله شاي نوح: اه ماشي صحيح هو انا ليه مش شايفك لابسه زي الفرسان عشق:لاني مش فارسه مش هنكر اني عاوزة اجربه بس زي ما قولت انا مش فارسه نوح:ممم ماشي عشق:صح بابا بيدعوك انك في يوم تيجي تتغدا معانا نوح بصدمه:اه اكل معاكم عشق:اه مالك مصدم كده نوح:ازاي ده انا من العامه وانتم... عشق بمقاطعه:نوح مهما كانت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك نوح:هو انتي عادي تتكلمي مع باباكي عليا كده عادي عشق:اتعودت اني احكيله وكمان اخبي ليه انا مش بعمل حاجه غلط نوح:مش فكره صح ولا غلط فكره هو مخفش عليكي اكون مش كويس أو حاجه عشق بنظره مخيفه:وانت لو كنت مش كويس كان زمانك عايش بابا وبرق عارفين كويس اني مش ضعيفه وان لو حد قرب مني موتوا هيكون التمن نوح وهو بيبلع ريقه بخوف: اه طبعا اكيد هتروحي عشق بابتسامه:اه صح الكلام معاك وخدي سلام اشوفك تاني بعد ذهاب عشق تنهد نوح براحه نوح:دي مش عيون انسان طبيعي ده زي ما الإشاعات بتقول وقت الغضب بتكون عيون قاتل تكرر اللقاء ما بين عشق و نوح وفي كل مرة يزداد توترهم عندما يقتربون من بعض و تزداد مشاعرهم اكثر بعد اسبوع في منزل عشق عشق:بابا هو انا ينفع نوح يتغدا معانا النهارده سراج:اكيد يا حبيبتي برق:نوح مين عشق بحماس:هيجي النهارده هعرفك عليه هتحبه خالص انا همشي دلوقتي علشان متأخرش سلام برق:هو انا بيتهيقلي ولا عشق متحمسه انها رايحه تقابل اللي اسمه نوح اتين بهدوء:واضح أن اخر العنقود يتغوط في البحر برق: يعني ايه اتين:يعني اختك وقعت في الحب برق بصدمه:نعم وقعت في الحب و هتحب و تتحب وتتجوز وتبعد عنا لا انا مش موافق ايه ده اتين بضحك:مش عاوز اختك تسيبك و لا ايه برق:اه عشق تكون شمس البيت يا بابا هتسبها تمشي سراج:مين قالك اني هوافق علي اي حد يتقدملها بنتي هتفضل في حضني برق بفرح:أيوة هو ده الدوق سراج اتين بصدمه: سراج انت بتقول ايه هتقعد بنتك جنبك سراج بغيره:اه انتي عاوزة حد يخدها مني لا مستحيل اتين:الصبر الصبر لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الثامن ثانى يوم نوح : مجتيش ليه امبارح عشق:كان عندى حفله شاي نوح: اه ماشي صحيح هو انا ليه مش شايفك لابسه زي الفرسان عشق:لاني مش فارسه مش هنكر اني عاوزة اجربه بس زي ما قولت انا مش فارسه نوح:ممم ماشي عشق:صح بابا بيدعوك انك في يوم تيجي تتغدا معانا نوح بصدمه:اه اكل معاكم عشق:اه مالك مصدم كده نوح:ازاي ده انا من العامه وانتم.. عشق بمقاطعه:نوح مهما كانت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك نوح:هو انتي عادي تتكلمي مع باباكي عليا كده عادي عشق:اتعودت اني احكيله وكمان اخبي ليه انا مش بعمل حاجه غلط نوح:مش فكره صح ولا غلط فكره هو مخفش عليكي اكون مش كويس أو حاجه عشق بنظره مخيفه:وانت لو كنت مش كويس كان زمانك عايش بابا وبرق عارفين كويس اني مش ضعيفه وان لو حد قرب مني موتوا هيكون التمن نوح وهو بيبلع ريقه بخوف: اه طبعا اكيد هتروحي عشق بابتسامه:اه صح الكلام معاك وخدي سلام اشوفك تاني
بعد ذهاب عشق تنهد نوح براحه نوح:دي مش عيون انسان طبيعي ده زي ما الإشاعات بتقول وقت الغضب بتكون عيون قاتل
تكرر اللقاء ما بين عشق و نوح وفي كل مرة يزداد توترهم عندما يقتربون من بعض و تزداد مشاعرهم اكثر
بعد اسبوع في منزل عشق عشق:بابا هو انا ينفع نوح يتغدا معانا النهارده سراج:اكيد يا حبيبتي برق:نوح مين عشق بحماس:هيجي النهارده هعرفك عليه هتحبه خالص انا همشي دلوقتي علشان متأخرش سلام برق:هو انا بيتهيقلي ولا عشق متحمسه انها رايحه تقابل اللي اسمه نوح اتين بهدوء:واضح أن اخر العنقود يتغوط في البحر برق: يعني ايه اتين:يعني اختك وقعت في الحب برق بصدمه:نعم وقعت في الحب و هتحب و تتحب وتتجوز وتبعد عنا لا انا مش موافق ايه ده اتين بضحك:مش عاوز اختك تسيبك و لا ايه برق:اه عشق تكون شمس البيت يا بابا هتسبها تمشي سراج:مين قالك اني هوافق علي اي حد يتقدملها بنتي هتفضل في حضني برق بفرح:أيوة هو ده الدوق سراج اتين بصدمه: سراج انت بتقول ايه هتقعد بنتك جنبك سراج بغيره:اه انتي عاوزة حد يخدها مني لا مستحيل اتين:الصبر الصبر لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝