البارت الخامس في الإمبراطورية عاصي : مش هتبطل تهرب من... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة
- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖
█ البارت الخامس في الإمبراطورية عاصي : مش هتبطل تهرب من الشغل نوح بملل: عاصي انا الإمبراطور ولي العهد يعني الشغل اللي عليا يخلص ساعتين عاصي: طب ما تعمل الساعتين قبل تمشي كمان سموك متنساش محدش يعرف انك غير بعض القصر فخروجك كل شويه هيعرض حياتك للخطر لو حد عرف نوح: وهيعرفوا منين بس وانت لسه قايل مين شوف انت بتعطلني عن شغلي يلا اسيبك عاصي وهو ينظر ليد عاصي: استني ايه ده نوح: اه كانت مبارزة بالسيف اتعورت اكتر عادي عاصي: هو اتجرأ يأذي سموك نوح: بلاش تكبر الموضوع دي غلطه ده جرح سطحي ماشي ثانى يوم برق :عشق عشق عشق:في ايه برق: النهارده الذكرى ٢٦ لجواز بابا ماما تيجي ننزل نجيب ليهم هديه عشق بحماس:اشطا جدا يلا برق:هنقول للحرس يلا عشق :حرس دول هيجذبوا الإنتباه لينا لا احنا نروح متنكرين علشان يعرفنا برق بصدمه:انتى متأكده عشق عشق بضحك:اه ايه برق:في كنت بتحايل عليكى تعملي كده انتى بترفضي عشق وقد حان الوقت لتجربه المغادرة يلا برق بحماس: جدا في السوق برق :مش باين اني نبيل صح عشق بضحك: صح تعالي نشوف السوق يلا عشق: بص هناك برق:متبعديش عني المكان زحمه لم تنتبه عشق تحركت ناحيه المحل لكن كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2025 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر دوق الإمبراطورية
في الإمبراطورية عاصي : مش هتبطل تهرب من الشغل نوح بملل: عاصي انا مش الإمبراطور انا ولي العهد يعني الشغل اللي عليا يخلص في ساعتين عاصي: طب ما تعمل الساعتين قبل ما تمشي و كمان سموك متنساش محدش يعرف انك ولي العهد غير بعض من في القصر فخروجك كل شويه هيعرض حياتك للخطر لو حد عرف نوح: وهيعرفوا منين بس وانت لسه قايل محدش يعرف انا مين شوف انت اللي بتعطلني عن شغلي يلا اسيبك عاصي وهو ينظر ليد عاصي: سموك استني ايه ده نوح: اه كانت مبارزة بالسيف و اتعورت مش اكتر عادي عاصي: مين هو مين اتجرأ و يأذي سموك نوح: عاصي بلاش تكبر الموضوع دي كانت غلطه و كمان ده جرح سطحي انا ماشي
ثانى يوم برق :عشق عشق عشق:في ايه برق: النهارده الذكرى ٢٦ لجواز بابا و ماما تيجي ننزل نجيب ليهم هديه عشق بحماس:اشطا جدا يلا برق:هنقول للحرس و يلا عشق :حرس مين بس دول هيجذبوا الإنتباه لينا لا احنا نروح متنكرين علشان محدش يعرفنا برق بصدمه:انتى متأكده انك عشق عشق بضحك:اه في ايه برق:في ايه ده انا كنت بتحايل عليكى تعملي كده و انتى بترفضي عشق : وقد حان الوقت لتجربه المغادرة يلا برق بحماس: يلا جدا
في السوق برق :مش باين اني من نبيل صح عشق بضحك: صح صح تعالي نشوف السوق يلا عشق: بص بص هناك برق:متبعديش عني المكان زحمه لم تنتبه عشق و تحركت ناحيه المحل لكن اوقفها شخص ثمل و مسك يديها بإحكام السكير:ت تعالي معايا يا حلوة ده احنا هنستمتع. ا اوي عشق وهي بتحاول تتملص منه:اوعي يا بتاع انت سبني عشق في عقلها:ياربي علي الحظ مش عارفه حتي اخلص ايد اسحب بها السيف
فجأه بدون مقدمات كانت الطاوله في وجه ذلك الثمل
برق وهو يضربه:ده جزاء اللي يفكر يلمس اختي عشق و هي بتحاول أبعاده :يالهوي بس يا برق كفايه هيموت في ايدك بس
تدخل الحراس و ابعدوهم عن بعض و اخذوا الثمل بعد ما اظهر برق رمز الدوق
عشق:ياربِ شوف ايدك اتعورت ازاي برق:ملكيش دعوة بيا انتي كويسه عشق بابتسامه:اه متقلقش برق: الحمدلله و امسك يديها و اكمل خليكي جنبي و متسبيش أيدي مفهوم عشق :حاضر
في المحل. عشق: ايه رايك في العقد ده نوح :حلو اوي وانتي ايه رايك في الساعه دي عشق: ممم دي احلي برق: تمام خلينا ندفع و نروح عشق:اوك
في المنزل عشق: النهارده ذكري جواز الحلوين اتين: اوه انتم افتكرتم برق: و احنا نقدر ننساكم بردو عشق بحماس: افتحوا الهديه افتحوا الهديه اتين وهو تفتح الهديه:حاضر حاضر برق: ها عجبتكم سراج: جميله اوي يا حبيبي اتين :ربنا يخليكوا لينا
❞ البارت الخامس في الإمبراطورية عاصي : مش هتبطل تهرب من الشغل نوح بملل: عاصي انا مش الإمبراطور انا ولي العهد يعني الشغل اللي عليا يخلص في ساعتين عاصي: طب ما تعمل الساعتين قبل ما تمشي و كمان سموك متنساش محدش يعرف انك ولي العهد غير بعض من في القصر فخروجك كل شويه هيعرض حياتك للخطر لو حد عرف نوح: وهيعرفوا منين بس وانت لسه قايل محدش يعرف انا مين شوف انت اللي بتعطلني عن شغلي يلا اسيبك عاصي وهو ينظر ليد عاصي: سموك استني ايه ده نوح: اه كانت مبارزة بالسيف و اتعورت مش اكتر عادي عاصي: مين هو مين اتجرأ و يأذي سموك نوح: عاصي بلاش تكبر الموضوع دي كانت غلطه و كمان ده جرح سطحي انا ماشي ثانى يوم برق :عشق عشق عشق:في ايه برق: النهارده الذكرى ٢٦ لجواز بابا و ماما تيجي ننزل نجيب ليهم هديه عشق بحماس:اشطا جدا يلا برق:هنقول للحرس و يلا عشق :حرس مين بس دول هيجذبوا الإنتباه لينا لا احنا نروح متنكرين علشان محدش يعرفنا برق بصدمه:انتى متأكده انك عشق عشق بضحك:اه في ايه برق:في ايه ده انا كنت بتحايل عليكى تعملي كده و انتى بترفضي عشق : وقد حان الوقت لتجربه المغادرة يلا برق بحماس: يلا جدا في السوق برق :مش باين اني من نبيل صح عشق بضحك: صح صح تعالي نشوف السوق يلا عشق: بص بص هناك برق:متبعديش عني المكان زحمه لم تنتبه عشق و تحركت ناحيه المحل لكن اوقفها شخص ثمل و مسك يديها بإحكام السكير:ت تعالي معايا يا حلوة ده احنا هنستمتع. ا اوي عشق وهي بتحاول تتملص منه:اوعي يا بتاع انت سبني عشق في عقلها:ياربي علي الحظ مش عارفه حتي اخلص ايد اسحب بها السيف فجأه بدون مقدمات كانت الطاوله في وجه ذلك الثمل برق وهو يضربه:ده جزاء اللي يفكر يلمس اختي عشق و هي بتحاول أبعاده :يالهوي بس يا برق كفايه هيموت في ايدك بس تدخل الحراس و ابعدوهم عن بعض و اخذوا الثمل بعد ما اظهر برق رمز الدوق عشق:ياربِ شوف ايدك اتعورت ازاي برق:ملكيش دعوة بيا انتي كويسه عشق بابتسامه:اه متقلقش برق: الحمدلله و امسك يديها و اكمل خليكي جنبي و متسبيش أيدي مفهوم عشق :حاضر في المحل. عشق: ايه رايك في العقد ده نوح :حلو اوي وانتي ايه رايك في الساعه دي عشق: ممم دي احلي برق: تمام خلينا ندفع و نروح عشق:اوك في المنزل عشق: النهارده ذكري جواز الحلوين اتين: اوه انتم افتكرتم برق: و احنا نقدر ننساكم بردو عشق بحماس: افتحوا الهديه افتحوا الهديه اتين وهو تفتح الهديه:حاضر حاضر برق: ها عجبتكم سراج: جميله اوي يا حبيبي اتين :ربنا يخليكوا لينا لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الخامس
في الإمبراطورية عاصي : مش هتبطل تهرب من الشغل نوح بملل: عاصي انا مش الإمبراطور انا ولي العهد يعني الشغل اللي عليا يخلص في ساعتين عاصي: طب ما تعمل الساعتين قبل ما تمشي و كمان سموك متنساش محدش يعرف انك ولي العهد غير بعض من في القصر فخروجك كل شويه هيعرض حياتك للخطر لو حد عرف نوح: وهيعرفوا منين بس وانت لسه قايل محدش يعرف انا مين شوف انت اللي بتعطلني عن شغلي يلا اسيبك عاصي وهو ينظر ليد عاصي: سموك استني ايه ده نوح: اه كانت مبارزة بالسيف و اتعورت مش اكتر عادي عاصي: مين هو مين اتجرأ و يأذي سموك نوح: عاصي بلاش تكبر الموضوع دي كانت غلطه و كمان ده جرح سطحي انا ماشي
ثانى يوم برق :عشق عشق عشق:في ايه برق: النهارده الذكرى ٢٦ لجواز بابا و ماما تيجي ننزل نجيب ليهم هديه عشق بحماس:اشطا جدا يلا برق:هنقول للحرس و يلا عشق :حرس مين بس دول هيجذبوا الإنتباه لينا لا احنا نروح متنكرين علشان محدش يعرفنا برق بصدمه:انتى متأكده انك عشق عشق بضحك:اه في ايه برق:في ايه ده انا كنت بتحايل عليكى تعملي كده و انتى بترفضي عشق : وقد حان الوقت لتجربه المغادرة يلا برق بحماس: يلا جدا
في السوق برق :مش باين اني من نبيل صح عشق بضحك: صح صح تعالي نشوف السوق يلا عشق: بص بص هناك برق:متبعديش عني المكان زحمه لم تنتبه عشق و تحركت ناحيه المحل لكن اوقفها شخص ثمل و مسك يديها بإحكام السكير:ت تعالي معايا يا حلوة ده احنا هنستمتع. ا اوي عشق وهي بتحاول تتملص منه:اوعي يا بتاع انت سبني عشق في عقلها:ياربي علي الحظ مش عارفه حتي اخلص ايد اسحب بها السيف
فجأه بدون مقدمات كانت الطاوله في وجه ذلك الثمل
برق وهو يضربه:ده جزاء اللي يفكر يلمس اختي عشق و هي بتحاول أبعاده :يالهوي بس يا برق كفايه هيموت في ايدك بس
تدخل الحراس و ابعدوهم عن بعض و اخذوا الثمل بعد ما اظهر برق رمز الدوق
عشق:ياربِ شوف ايدك اتعورت ازاي برق:ملكيش دعوة بيا انتي كويسه عشق بابتسامه:اه متقلقش برق: الحمدلله و امسك يديها و اكمل خليكي جنبي و متسبيش أيدي مفهوم عشق :حاضر
في المحل. عشق: ايه رايك في العقد ده نوح :حلو اوي وانتي ايه رايك في الساعه دي عشق: ممم دي احلي برق: تمام خلينا ندفع و نروح عشق:اوك
في المنزل عشق: النهارده ذكري جواز الحلوين اتين: اوه انتم افتكرتم برق: و احنا نقدر ننساكم بردو عشق بحماس: افتحوا الهديه افتحوا الهديه اتين وهو تفتح الهديه:حاضر حاضر برق: ها عجبتكم سراج: جميله اوي يا حبيبي اتين :ربنا يخليكوا لينا
❞ البارت الثالث ادم وهو يرفع يده حتي يضربها:لا واضح أن انتي بقيتي قليله الادب اوي امسك برق يده بغضب و عينيه تطق شرار:اللي يفكر يلمس شعره واحده من اختي اكسر ايده و ادفنه بالحيا فهمت ادم بألم:فهمت فهمت عشق و هي تضع يدها علي كتف برق:خلاص يا برق سيبه و نظرت لادم نظره اقسم أن لو كانت العيون تطلق النار لكان اول الميتين عشق بصوت حاد:المره الجايه اللي هتفكر ترفع ايدك عليا سيفي هيكون سابق ايدك و فاصل راسك عن جسمك و استدارت لوالدها و قالت:بابا انا هكون في البلكونه سراج:تمام يا حبيبتي بعد مغادره عشق نظر سراج لماركيز صفوان بهدوء ممزوج بالحده:ماركيز صفوان صفوان بتوتر:أيوة سراج:اظن انك عارف اني معنديش اغلي من بنتي مش كده صفوان بتوتر:ا أيوة حضره الدوق ادم مكنش يقصد اكيد سراج: بقصد أو لا هو كان هيضرب بنتي الغاليه وانا مش هقتله لاني عارف ان ده مش هيعجب عشق بس هعمل حاجه ابسط ، ماركيز صفوان صفوان:ن نعم سراج بقوه:بسبب اللي ابنك عمله هيتم قطع كل صفقات التجاره ما بينا و انت عارف الشخص الوحيد اللي هيضر هو انت صفوان بخوف :لا يا دوق ارجوك اتين :اللي عمله الأبناء بيدفع تمنه الأباء حضره الماركيز في البلكونه كانت عشق سانده اديها علي سور البلكونه و تنظر للقمر الجارسون:تشربي حاجه عشق بابتسامه:لا شكرا الجارسون:حضرتك كويسه عشق بهدوء: الحمدلله بص لها الجارسون وسكت عشق :عاوز تقول ايه الجارسون:ينفع اتكلم عشق:ده اكيد مفيش حد علي الكره الارضيه كلها يجرأ يمنعك من الكلام الجارسون:غريبه عشق:هي ايه الجارسون:اول مره اشوف حد من النبلاء بيفكر كده عشق:النبيل مش مجرد لقب بيتم الحصول عليه النبيل ده شئ في الأخلاق والصفات لان اللقب مش هيبقي ليه لزمه الاخلاق متدنيه يا ... هو اسمك ايه صحيح نوح:نوح اسمي نوح عشق بابتسامة:اسمك جميل وانا بحبه نوح بابتسامة: شكراً تسمحيلي احيكي علي شجاعتك قدام ابن الماركيز عشق :انا معملتش حاجه انا بس دفعت عن ذاتي يا نوح نوح: عن اذنك انا لازم امشي عشق اتفضل نوح وهو خارج اصطدم في أحد النبلاء صباح بغضب:انت غبي مش تفتح ازاي تعمل كده نوح :انا اسف مكنتش اقصد كان كل الحضور يتابعون الذي يحصل ومنهم عشق التي خرجت علي الصوت العالي عشق بصدمه ما بين نفسها:عنود لا مستحيل هي شبها شكل انما جوهر مستحيل صباح:اسف ايه و زفت ايه انت عارف الفستان ده سعره قد ايه ده يشتريك انت و عائلتك كلها عشق وهي تأخذ كأس من علي التربيزه و تسكبه علي صباح: و انتي متعرفيش أن الأخلاق اهم من الفلوس صباح بصريخ:اه ايه اللي انتى عملتيه ده انتي مش ... و قبل أن تكمل جملتها نظرت علي من فعل ذلك صباح برهبه:انسه عشق عشق بعيون مظلمه :اه عشق و اللي لو ممشتيش من قدمها دلوقتي هخليكي حديث النبلاء بس قبل ما تمشي اعتذري لنوح صباح:بس عشق بهدوء:من غير بس اتفضلي صباح:اسفه قالت صباح كلمتها و اتجهت للخارج بسرعه عشق لادم:انت كويس ادم:اه شكرا ليكى مكنش لازم تعملي كده عشق:ادني الناس مكانه هما اللي يشوفوا الظلم و الغلط و يقفوا يتفرجوا اتين:تيجي نروح يا عشق عشق :ياريت لانى بدأت اتعب سلام يا نوح لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الثالث
ادم وهو يرفع يده حتي يضربها:لا واضح أن انتي بقيتي قليله الادب اوي امسك برق يده بغضب و عينيه تطق شرار:اللي يفكر يلمس شعره واحده من اختي اكسر ايده و ادفنه بالحيا فهمت ادم بألم:فهمت فهمت عشق و هي تضع يدها علي كتف برق:خلاص يا برق سيبه
و نظرت لادم نظره اقسم أن لو كانت العيون تطلق النار لكان اول الميتين
عشق بصوت حاد:المره الجايه اللي هتفكر ترفع ايدك عليا سيفي هيكون سابق ايدك و فاصل راسك عن جسمك و استدارت لوالدها و قالت:بابا انا هكون في البلكونه سراج:تمام يا حبيبتي بعد مغادره عشق نظر سراج لماركيز صفوان بهدوء ممزوج بالحده:ماركيز صفوان صفوان بتوتر:أيوة سراج:اظن انك عارف اني معنديش اغلي من بنتي مش كده صفوان بتوتر:ا أيوة حضره الدوق ادم مكنش يقصد اكيد سراج: بقصد أو لا هو كان هيضرب بنتي الغاليه وانا مش هقتله لاني عارف ان ده مش هيعجب عشق بس هعمل حاجه ابسط ، ماركيز صفوان صفوان:ن نعم سراج بقوه:بسبب اللي ابنك عمله هيتم قطع كل صفقات التجاره ما بينا و انت عارف الشخص الوحيد اللي هيضر هو انت صفوان بخوف :لا يا دوق ارجوك اتين :اللي عمله الأبناء بيدفع تمنه الأباء حضره الماركيز
في البلكونه كانت عشق سانده اديها علي سور البلكونه و تنظر للقمر
الجارسون:تشربي حاجه عشق بابتسامه:لا شكرا الجارسون:حضرتك كويسه عشق بهدوء: الحمدلله بص لها الجارسون وسكت عشق :عاوز تقول ايه الجارسون:ينفع اتكلم عشق:ده اكيد مفيش حد علي الكره الارضيه كلها يجرأ يمنعك من الكلام الجارسون:غريبه عشق:هي ايه الجارسون:اول مره اشوف حد من النبلاء بيفكر كده عشق:النبيل مش مجرد لقب بيتم الحصول عليه النبيل ده شئ في الأخلاق والصفات لان اللقب مش هيبقي ليه لزمه الاخلاق متدنيه يا .. هو اسمك ايه صحيح نوح:نوح اسمي نوح عشق بابتسامة:اسمك جميل وانا بحبه نوح بابتسامة: شكراً تسمحيلي احيكي علي شجاعتك قدام ابن الماركيز عشق :انا معملتش حاجه انا بس دفعت عن ذاتي يا نوح نوح: عن اذنك انا لازم امشي عشق اتفضل
نوح وهو خارج اصطدم في أحد النبلاء
صباح بغضب:انت غبي مش تفتح ازاي تعمل كده نوح :انا اسف مكنتش اقصد
كان كل الحضور يتابعون الذي يحصل ومنهم عشق التي خرجت علي الصوت العالي
عشق بصدمه ما بين نفسها:عنود لا مستحيل هي شبها شكل انما جوهر مستحيل صباح:اسف ايه و زفت ايه انت عارف الفستان ده سعره قد ايه ده يشتريك انت و عائلتك كلها عشق وهي تأخذ كأس من علي التربيزه و تسكبه علي صباح: و انتي متعرفيش أن الأخلاق اهم من الفلوس صباح بصريخ:اه ايه اللي انتى عملتيه ده انتي مش ..
و قبل أن تكمل جملتها نظرت علي من فعل ذلك
صباح برهبه:انسه عشق عشق بعيون مظلمه :اه عشق و اللي لو ممشتيش من قدمها دلوقتي هخليكي حديث النبلاء بس قبل ما تمشي اعتذري لنوح صباح:بس عشق بهدوء:من غير بس اتفضلي صباح:اسفه
قالت صباح كلمتها و اتجهت للخارج بسرعه
عشق لادم:انت كويس ادم:اه شكرا ليكى مكنش لازم تعملي كده عشق:ادني الناس مكانه هما اللي يشوفوا الظلم و الغلط و يقفوا يتفرجوا اتين:تيجي نروح يا عشق عشق :ياريت لانى بدأت اتعب سلام يا نوح لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝