البارت الثامن ثانى يوم نوح : مجتيش ليه امبارح عشق:كان... 💬 أقوال شهد الوليد 📖 قصة الشيطانة الصغيرة
- 📖 من ❞ قصة الشيطانة الصغيرة ❝ شهد الوليد 📖
█ البارت الثامن ثانى يوم نوح : مجتيش ليه امبارح عشق:كان عندى حفله شاي نوح: اه ماشي صحيح هو انا مش شايفك لابسه زي الفرسان عشق:لاني فارسه هنكر اني عاوزة اجربه بس ما قولت فارسه نوح:ممم ماشي عشق:صح بابا بيدعوك انك يوم تيجي تتغدا معانا نوح بصدمه:اه اكل معاكم عشق:اه مالك مصدم كده نوح:ازاي ده من العامه وانتم عشق بمقاطعه:نوح مهما كانت انت مين المهم اخلاقك مكانتك نوح:هو انتي عادي تتكلمي مع باباكي عليا كده عادي عشق:اتعودت احكيله وكمان اخبي بعمل حاجه غلط نوح:مش فكره صح ولا غلط مخفش عليكي اكون كويس أو حاجه عشق بنظره مخيفه:وانت لو كنت كان زمانك عايش وبرق عارفين ضعيفه وان حد قرب مني موتوا هيكون التمن نوح وهو بيبلع ريقه بخوف: طبعا اكيد هتروحي عشق بابتسامه:اه الكلام معاك وخدي سلام اشوفك تاني بعد ذهاب عشق تنهد نوح براحه نوح:دي عيون انسان طبيعي الإشاعات بتقول وقت الغضب بتكون قاتل تكرر اللقاء بين وفي كل مرة يزداد توترهم عندما يقتربون بعض تزداد مشاعرهم اكثر بعد اسبوع منزل عشق عشق:بابا ينفع يتغدا معانا النهارده سراج:اكيد يا حبيبتي برق:نوح مين عشق بحماس:هيجي النهارده هعرفك عليه هتحبه كتاب الشيطانة الصغيرة مجاناً PDF اونلاين 2025 تذهب للنوم لتستمتع بمتلازمة جوسكا لتستيقظ لتجد نفسها بنت أكبر دوق الإمبراطورية
❞ البارت الثامن ثانى يوم نوح : مجتيش ليه امبارح عشق:كان عندى حفله شاي نوح: اه ماشي صحيح هو انا ليه مش شايفك لابسه زي الفرسان عشق:لاني مش فارسه مش هنكر اني عاوزة اجربه بس زي ما قولت انا مش فارسه نوح:ممم ماشي عشق:صح بابا بيدعوك انك في يوم تيجي تتغدا معانا نوح بصدمه:اه اكل معاكم عشق:اه مالك مصدم كده نوح:ازاي ده انا من العامه وانتم.. عشق بمقاطعه:نوح مهما كانت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك نوح:هو انتي عادي تتكلمي مع باباكي عليا كده عادي عشق:اتعودت اني احكيله وكمان اخبي ليه انا مش بعمل حاجه غلط نوح:مش فكره صح ولا غلط فكره هو مخفش عليكي اكون مش كويس أو حاجه عشق بنظره مخيفه:وانت لو كنت مش كويس كان زمانك عايش بابا وبرق عارفين كويس اني مش ضعيفه وان لو حد قرب مني موتوا هيكون التمن نوح وهو بيبلع ريقه بخوف: اه طبعا اكيد هتروحي عشق بابتسامه:اه صح الكلام معاك وخدي سلام اشوفك تاني
بعد ذهاب عشق تنهد نوح براحه نوح:دي مش عيون انسان طبيعي ده زي ما الإشاعات بتقول وقت الغضب بتكون عيون قاتل
تكرر اللقاء ما بين عشق و نوح وفي كل مرة يزداد توترهم عندما يقتربون من بعض و تزداد مشاعرهم اكثر
بعد اسبوع في منزل عشق عشق:بابا هو انا ينفع نوح يتغدا معانا النهارده سراج:اكيد يا حبيبتي برق:نوح مين عشق بحماس:هيجي النهارده هعرفك عليه هتحبه خالص انا همشي دلوقتي علشان متأخرش سلام برق:هو انا بيتهيقلي ولا عشق متحمسه انها رايحه تقابل اللي اسمه نوح اتين بهدوء:واضح أن اخر العنقود يتغوط في البحر برق: يعني ايه اتين:يعني اختك وقعت في الحب برق بصدمه:نعم وقعت في الحب و هتحب و تتحب وتتجوز وتبعد عنا لا انا مش موافق ايه ده اتين بضحك:مش عاوز اختك تسيبك و لا ايه برق:اه عشق تكون شمس البيت يا بابا هتسبها تمشي سراج:مين قالك اني هوافق علي اي حد يتقدملها بنتي هتفضل في حضني برق بفرح:أيوة هو ده الدوق سراج اتين بصدمه: سراج انت بتقول ايه هتقعد بنتك جنبك سراج بغيره:اه انتي عاوزة حد يخدها مني لا مستحيل اتين:الصبر الصبر لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت الثامن ثانى يوم نوح : مجتيش ليه امبارح عشق:كان عندى حفله شاي نوح: اه ماشي صحيح هو انا ليه مش شايفك لابسه زي الفرسان عشق:لاني مش فارسه مش هنكر اني عاوزة اجربه بس زي ما قولت انا مش فارسه نوح:ممم ماشي عشق:صح بابا بيدعوك انك في يوم تيجي تتغدا معانا نوح بصدمه:اه اكل معاكم عشق:اه مالك مصدم كده نوح:ازاي ده انا من العامه وانتم... عشق بمقاطعه:نوح مهما كانت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك نوح:هو انتي عادي تتكلمي مع باباكي عليا كده عادي عشق:اتعودت اني احكيله وكمان اخبي ليه انا مش بعمل حاجه غلط نوح:مش فكره صح ولا غلط فكره هو مخفش عليكي اكون مش كويس أو حاجه عشق بنظره مخيفه:وانت لو كنت مش كويس كان زمانك عايش بابا وبرق عارفين كويس اني مش ضعيفه وان لو حد قرب مني موتوا هيكون التمن نوح وهو بيبلع ريقه بخوف: اه طبعا اكيد هتروحي عشق بابتسامه:اه صح الكلام معاك وخدي سلام اشوفك تاني بعد ذهاب عشق تنهد نوح براحه نوح:دي مش عيون انسان طبيعي ده زي ما الإشاعات بتقول وقت الغضب بتكون عيون قاتل تكرر اللقاء ما بين عشق و نوح وفي كل مرة يزداد توترهم عندما يقتربون من بعض و تزداد مشاعرهم اكثر بعد اسبوع في منزل عشق عشق:بابا هو انا ينفع نوح يتغدا معانا النهارده سراج:اكيد يا حبيبتي برق:نوح مين عشق بحماس:هيجي النهارده هعرفك عليه هتحبه خالص انا همشي دلوقتي علشان متأخرش سلام برق:هو انا بيتهيقلي ولا عشق متحمسه انها رايحه تقابل اللي اسمه نوح اتين بهدوء:واضح أن اخر العنقود يتغوط في البحر برق: يعني ايه اتين:يعني اختك وقعت في الحب برق بصدمه:نعم وقعت في الحب و هتحب و تتحب وتتجوز وتبعد عنا لا انا مش موافق ايه ده اتين بضحك:مش عاوز اختك تسيبك و لا ايه برق:اه عشق تكون شمس البيت يا بابا هتسبها تمشي سراج:مين قالك اني هوافق علي اي حد يتقدملها بنتي هتفضل في حضني برق بفرح:أيوة هو ده الدوق سراج اتين بصدمه: سراج انت بتقول ايه هتقعد بنتك جنبك سراج بغيره:اه انتي عاوزة حد يخدها مني لا مستحيل اتين:الصبر الصبر لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الثامن ثانى يوم نوح : مجتيش ليه امبارح عشق:كان عندى حفله شاي نوح: اه ماشي صحيح هو انا ليه مش شايفك لابسه زي الفرسان عشق:لاني مش فارسه مش هنكر اني عاوزة اجربه بس زي ما قولت انا مش فارسه نوح:ممم ماشي عشق:صح بابا بيدعوك انك في يوم تيجي تتغدا معانا نوح بصدمه:اه اكل معاكم عشق:اه مالك مصدم كده نوح:ازاي ده انا من العامه وانتم.. عشق بمقاطعه:نوح مهما كانت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك نوح:هو انتي عادي تتكلمي مع باباكي عليا كده عادي عشق:اتعودت اني احكيله وكمان اخبي ليه انا مش بعمل حاجه غلط نوح:مش فكره صح ولا غلط فكره هو مخفش عليكي اكون مش كويس أو حاجه عشق بنظره مخيفه:وانت لو كنت مش كويس كان زمانك عايش بابا وبرق عارفين كويس اني مش ضعيفه وان لو حد قرب مني موتوا هيكون التمن نوح وهو بيبلع ريقه بخوف: اه طبعا اكيد هتروحي عشق بابتسامه:اه صح الكلام معاك وخدي سلام اشوفك تاني
بعد ذهاب عشق تنهد نوح براحه نوح:دي مش عيون انسان طبيعي ده زي ما الإشاعات بتقول وقت الغضب بتكون عيون قاتل
تكرر اللقاء ما بين عشق و نوح وفي كل مرة يزداد توترهم عندما يقتربون من بعض و تزداد مشاعرهم اكثر
بعد اسبوع في منزل عشق عشق:بابا هو انا ينفع نوح يتغدا معانا النهارده سراج:اكيد يا حبيبتي برق:نوح مين عشق بحماس:هيجي النهارده هعرفك عليه هتحبه خالص انا همشي دلوقتي علشان متأخرش سلام برق:هو انا بيتهيقلي ولا عشق متحمسه انها رايحه تقابل اللي اسمه نوح اتين بهدوء:واضح أن اخر العنقود يتغوط في البحر برق: يعني ايه اتين:يعني اختك وقعت في الحب برق بصدمه:نعم وقعت في الحب و هتحب و تتحب وتتجوز وتبعد عنا لا انا مش موافق ايه ده اتين بضحك:مش عاوز اختك تسيبك و لا ايه برق:اه عشق تكون شمس البيت يا بابا هتسبها تمشي سراج:مين قالك اني هوافق علي اي حد يتقدملها بنتي هتفضل في حضني برق بفرح:أيوة هو ده الدوق سراج اتين بصدمه: سراج انت بتقول ايه هتقعد بنتك جنبك سراج بغيره:اه انتي عاوزة حد يخدها مني لا مستحيل اتين:الصبر الصبر لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝
❞ البارت السابع في منزل عشق كان سراج ينتظر عشق في غرفتها عشق:بابا انت هنا سراج: اه يا عشق تعالي اقعدي عشق:في حاجه و لا ايه سراج :مش بالظبط بس انتي بقيتي تروحي الغابه كتير اليومين دول عشق:اها بقابل صديق ليا اتعرفت عليه وقت حفله الماركيز كان النادل اللي زعقت فيه اللي اسمها صباح باين سراج:أيوة ايوه فاكره بتقابليه ليه عشق: نوح بيعلمني رمي الاسهم هو انت مضايق اني بكلمه لانه مش من نفس طبقتنا سراج:اكيد لا محدش فينا مختلف عن التاني يا عشق يمكن في نبلاء و في فقراء في اللي بشرتهم بيضا و بشرتهم سمرا و في اللي اجانب أو حتي أهل الإمبراطورية يمكن كل دي اخلافات بس في نهايه المطاف كلهم بشر وكلهم اتخلقوا بنفس الطريقة و من خالق واحد و هو ربنا عشق:مهما كنت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك سراج وهو يطبطب علي رأسها:بالظبط يا حبيبتي انا سألت بدافع اني اطمأن عليكي مش اكتر ابقي ادعيه في يوم يجي يتغدي معانا عشق بفرح:بجد سراج بابتسامه:بجد (صاحبوا اولادكم متخولهمش يخافوا منكم بل يخافوا على زعلكم خلوهم لما يغلطوا يجوا و يقولوا ليكم و هما متأكدين انكم هتسندوهم مش هتكونوا اول الهاجمين عليهم ) ثاني يوم برق:هتروحي الغابه عشق:لا اتبعتت لي دعوه لحفله شاي من خطيبه اللي كنت مخطباله ده برق:ادم عشق: اها برق:بس دي هتبقي حفله سف يا عشق عشق:اشطا عادي حفله سف بالنسبه ليهم وحفله تأديب بالنسبه ليا يلا اشوفك بليل باي في منزل الكونت ساجد (منزل خطيبه الماركيز ادم ) هدير بتكبر:اهلا عشق عشق بغرور:تؤتؤتؤ الدوقه عشق دوقه عيله الجارحي اقعدي واقفه ليه صباح: شفتم في اشاعات منتشره اليومين دول في الامبراطوريه عن حد من النبلاء مع شخص فقير بجد انا مشفقه علي النبيله دي سلوي بسخريه:اووة سمعت الاشعه دي بيقولوا انها بعد انفصلها بدور علي حد يسد جفافها العاطفي هدير :ها طبيعي اللي يسيب الغالي لازم يدور علي الرخيص عشق وهى تأخذ رشفه من الشاي ثم نظرت في عيون هدير بنظره مظلمه جعلتها ترتجف:يا انتي كان اسمك ايه سهير بهير اه هدير انسه هدير مش اللي ساب الغالي بيدور علي الرخيص تؤ ثم أشارت علي نفسها وهي تتحدث بل اللي سبته الهانم تخده مساحه السلالم ثم أشارت علي هدير هدير بغيظ:انتي تقصدي بأيه بالكلام ده عشق بتجاهل: انسه صباح انا اللي مشفقه عليكي اظن انتي عارفه اشهر جمله ليا في الإمبراطورية المكانه لا تسوي شئ قصاد الاخلاق واكيد النبيله دي اللي انا لو اعرف هي مين هحيها علي تصرفها عندها ان حد يحبها احسن متقفش خطبها كل يوم مع واحده شكل ومش بعيد يكون دلوقتي بيخون خطيبته الجديدة واحنا بنتكلم ثم اوجهت كلامها لسلوي عشق:مدام سلوي بالنسبه للجفاف العاطفي فأنا مش هعلق علي اللي انتي بتقوليه لان اكيد اي واحده لسه مطلقه من كونت كبير في الإمبراطورية هتزعل دلوقتي تشاو اشفكم مره تانيه و لا واني مش عاوزة اسفلت وش حد تاني باي ذهبت عشق وتركت الفتيات يشتعلون من الغضب بسبب عشق لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت السابع
في منزل عشق كان سراج ينتظر عشق في غرفتها عشق:بابا انت هنا سراج: اه يا عشق تعالي اقعدي عشق:في حاجه و لا ايه سراج :مش بالظبط بس انتي بقيتي تروحي الغابه كتير اليومين دول عشق:اها بقابل صديق ليا اتعرفت عليه وقت حفله الماركيز كان النادل اللي زعقت فيه اللي اسمها صباح باين سراج:أيوة ايوه فاكره بتقابليه ليه عشق: نوح بيعلمني رمي الاسهم هو انت مضايق اني بكلمه لانه مش من نفس طبقتنا سراج:اكيد لا محدش فينا مختلف عن التاني يا عشق يمكن في نبلاء و في فقراء في اللي بشرتهم بيضا و بشرتهم سمرا و في اللي اجانب أو حتي أهل الإمبراطورية يمكن كل دي اخلافات بس في نهايه المطاف كلهم بشر وكلهم اتخلقوا بنفس الطريقة و من خالق واحد و هو ربنا عشق:مهما كنت انت مين المهم اخلاقك مش مكانتك سراج وهو يطبطب علي رأسها:بالظبط يا حبيبتي انا سألت بدافع اني اطمأن عليكي مش اكتر ابقي ادعيه في يوم يجي يتغدي معانا عشق بفرح:بجد سراج بابتسامه:بجد
(صاحبوا اولادكم متخولهمش يخافوا منكم بل يخافوا على زعلكم خلوهم لما يغلطوا يجوا و يقولوا ليكم و هما متأكدين انكم هتسندوهم مش هتكونوا اول الهاجمين عليهم )
ثاني يوم برق:هتروحي الغابه عشق:لا اتبعتت لي دعوه لحفله شاي من خطيبه اللي كنت مخطباله ده برق:ادم عشق: اها برق:بس دي هتبقي حفله سف يا عشق عشق:اشطا عادي حفله سف بالنسبه ليهم وحفله تأديب بالنسبه ليا يلا اشوفك بليل باي
في منزل الكونت ساجد (منزل خطيبه الماركيز ادم ) هدير بتكبر:اهلا عشق عشق بغرور:تؤتؤتؤ الدوقه عشق دوقه عيله الجارحي اقعدي واقفه ليه صباح: شفتم في اشاعات منتشره اليومين دول في الامبراطوريه عن حد من النبلاء مع شخص فقير بجد انا مشفقه علي النبيله دي سلوي بسخريه:اووة سمعت الاشعه دي بيقولوا انها بعد انفصلها بدور علي حد يسد جفافها العاطفي هدير :ها طبيعي اللي يسيب الغالي لازم يدور علي الرخيص عشق وهى تأخذ رشفه من الشاي ثم نظرت في عيون هدير بنظره مظلمه جعلتها ترتجف:يا انتي كان اسمك ايه سهير بهير اه هدير انسه هدير مش اللي ساب الغالي بيدور علي الرخيص تؤ ثم أشارت علي نفسها وهي تتحدث بل اللي سبته الهانم تخده مساحه السلالم ثم أشارت علي هدير هدير بغيظ:انتي تقصدي بأيه بالكلام ده عشق بتجاهل: انسه صباح انا اللي مشفقه عليكي اظن انتي عارفه اشهر جمله ليا في الإمبراطورية المكانه لا تسوي شئ قصاد الاخلاق واكيد النبيله دي اللي انا لو اعرف هي مين هحيها علي تصرفها عندها ان حد يحبها احسن متقفش خطبها كل يوم مع واحده شكل ومش بعيد يكون دلوقتي بيخون خطيبته الجديدة واحنا بنتكلم ثم اوجهت كلامها لسلوي عشق:مدام سلوي بالنسبه للجفاف العاطفي فأنا مش هعلق علي اللي انتي بتقوليه لان اكيد اي واحده لسه مطلقه من كونت كبير في الإمبراطورية هتزعل دلوقتي تشاو اشفكم مره تانيه و لا واني مش عاوزة اسفلت وش حد تاني باي ذهبت عشق وتركت الفتيات يشتعلون من الغضب بسبب عشق لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝