دخلت على رواية على الواتباد لقيت ده افتكرت أنها رموز... 💬 أقوال إلهام احمد عبد الحليم (نيروزونيارنيار) 📖 كتاب يومياتي
- 📖 من ❞ كتاب يومياتي ❝ إلهام احمد عبد الحليم (نيروزونيارنيار) 📖
█ دخلت رواية الواتباد لقيت ده افتكرت أنها رموز عادي ضغطت عليه فتح كأنه ريكورد وطلع صوت مفهمتش هو ايه قفلت الابليكيشن وأنا لسه الهمس فى ودنى حد شاف زيه ؟ #بقلم_الهام_احمدنيروزونيارنيار حاولت ما اهتمش بس من وقت سمعته وودانى بتصفر وسامعه همس بنفس الكلام وراسى صدعت وعينى فضلت تعطى دموع حاولت أنام علشان الصداع يهدى أو يروح معرفتش جربت تانى ضلمت الغرفة وسيبت باب موارب يدخل إضاءة خفيفة ولسه هغفل سمعت نفس الكلمات الغريبة وشوفت خيال ضخم الحيطة خيال كائن بقرنين وديل كان ظاهر الإضاءة البسيطة اللى كانت من شدة رعبى ضربات قلبي زادت وجسمى بدأ ينزل عرق مع أننا كنا فصل الشتاء بس نفسي بنزل كمية رهيبة وقلبي ضرباته هيخرج صدرى ما حسيتش بنفسى غير يوم وماما بتصحينى وماسكة أيدى وبتقولى إيه العلامات دى ؟ كنت صاحية مش فايقة لكن بصيت خرابيش وأماكن أصابع ضخمة اترعبت ومكنتش عارفة أرد ماما رجعت سألتني السؤال ؟ اترميت حضنها وفضلت أبكى لأنى حسيت اني شئ غريب بيحصلى ولازم أقول ل ماما حكيت لها كل حاجه والأصوات والهمس ملازمنى والخيال بتاع كتاب مجاناً PDF اونلاين 2025
❞ دخلت على رواية على الواتباد لقيت ده افتكرت أنها رموز عادي ضغطت عليه فتح كأنه ريكورد وطلع صوت مفهمتش هو ايه، قفلت الابليكيشن وأنا لسه صوت الهمس فى ودنى. حد شاف زيه ؟ #بقلم_الهام_احمدنيروزونيارنيار حاولت ما اهتمش بس من وقت ما سمعته وودانى بتصفر وسامعه صوت همس بنفس الكلام وراسى صدعت وعينى فضلت تعطى فى دموع. حاولت أنام علشان الصداع يهدى أو يروح بس معرفتش. جربت تانى ضلمت الغرفة وسيبت باب الغرفة موارب علشان يدخل إضاءة خفيفة. ولسه هغفل سمعت نفس الهمس بنفس الكلمات الغريبة وشوفت خيال ضخم على الحيطة . خيال كائن ضخم بقرنين وديل ده كان ظاهر من الإضاءة البسيطة اللى كانت على الحيطة. من شدة رعبى ضربات قلبي زادت وجسمى بدأ ينزل فى عرق مع أننا كنا فى فصل الشتاء. بس من شدة رعبى لقيت نفسي بنزل كمية عرق رهيبة وقلبي من شدة ضرباته كان هيخرج من صدرى. ما حسيتش بنفسى من رعبى غير تانى يوم وماما بتصحينى وماسكة أيدى وبتقولى إيه العلامات دى ؟ كنت صاحية مش فايقة لكن بصيت على أيدى لقيت خرابيش وأماكن أصابع ضخمة على أيدى اترعبت ومكنتش عارفة أرد. ماما رجعت سألتني السؤال تانى إيه العلامات دى ؟ اترميت فى حضنها وفضلت أبكى لأنى حسيت اني فى شئ غريب بيحصلى ولازم أقول ل ماما . حكيت لها كل حاجه والأصوات والهمس اللى ملازمنى والخيال بتاع الكائن ده. لقيت ماما اترعبت عليا وقالتلى قومى بسرعة اجهزى. قولتلها هنروح فين ؟ قالتلى هنروح لحد يفهمنا إيه اللى بيحصل. لبست وروحت معاها . اخدتنى على القرية بتاعتنا وروحنا على دوار الشيخ أمين أمام مسجد القرية فتحت لنا زوجته الحاجة أمنه. ورحبت بينا لحد الشيخ امين ما رجع من صلاة الظهر. حكيت للشيخ كل حاجه بص لي وابتسم واستاذن منى يحط ايديه على راسى علشان يقرأ القرآن الكريم. فضل الشيخ يقرأ وأنا أحس بضربات كرباج على جلدى من شدة ألم الكرباج كنت بصرخ علشان الشيخ يوقف قرأة لأنه كل ما يكمل قرأة الضربات تكون أقوى ورجع الهمس تانى بس المره دى كلمات مفهومة. همس بيقولى قولوله يسكت قولوله يقف . والشيخ مكمل وأنا أصرخ واصرخ ما حسيتش بنفسى غير بعد أسبوع فى المستشفى. وما كنتش مصدقة أنه عدا أسبوع بس لقيت نفسي متربطة اربطة كتيرر. سألت ماما إيه اللى حصل ؟ قالتلي الريكورد كان عليه طلسم سحر عن طريق السمع طريقه جديده للسحرة لاصتياد الناس علشان يعملوا عليهم شغل الدجل بتاعهم والكائن اللى شوفتيه فى الغرفة كان خادم السحر. كان كل لما الشيخ امين يقرأ الخادم بيتعذب ف كان بيجلدك علشان الشيخ يوقف قراءة القرآن الكريم ولأن الشيخ امين عارف ما رديش يوقف غير لما حرقه وأبطل السحر. ووصنى أنك تبطلى تفتحى حاجه مش عارفها لأن حيل الدجالين كترت الأيام دى. وقال أنك لازم تلتزمى بالصلاة وقراءة القرآن الكريم والاذكار علشان تتحصنى. يارب يا بنتى تكونى اتعلمتي وما توجعيش قلبي عليكى تانى. خلاص يا ماما اتعلمت مش هسمع حاجه معرفهاش تانى وهلتزم بالصلاة وقراءة القرآن الكريم. بعد فترة خرجت من المستشفى والتزمت فعلاً كانت تجربة قاسية الله لا يعودها تانى ونصحتى ليكم انتوا كمان ما تسمعوش حاجه ما تعرفهوش حتى لو من باب الفضول. تمت.. لو عجبتكم اعملوا لايك وكومنت برايك لأن رأيك يهمنا وشير للقصة ومنشن لأصدقائك ليصلك كل جديد. #بقلم_الهام_احمدنيروزونيارنيار. ❝
❞ دخلت على رواية على الواتباد لقيت ده افتكرت أنها رموز عادي ضغطت عليه فتح كأنه ريكورد وطلع صوت مفهمتش هو ايه، قفلت الابليكيشن وأنا لسه صوت الهمس فى ودنى. حد شاف زيه ؟ #بقلم_الهام_احمدنيروزونيارنيار حاولت ما اهتمش بس من وقت ما سمعته وودانى بتصفر وسامعه صوت همس بنفس الكلام وراسى صدعت وعينى فضلت تعطى فى دموع. حاولت أنام علشان الصداع يهدى أو يروح بس معرفتش. جربت تانى ضلمت الغرفة وسيبت باب الغرفة موارب علشان يدخل إضاءة خفيفة. ولسه هغفل سمعت نفس الهمس بنفس الكلمات الغريبة وشوفت خيال ضخم على الحيطة . خيال كائن ضخم بقرنين وديل ده كان ظاهر من الإضاءة البسيطة اللى كانت على الحيطة. من شدة رعبى ضربات قلبي زادت وجسمى بدأ ينزل فى عرق مع أننا كنا فى فصل الشتاء. بس من شدة رعبى لقيت نفسي بنزل كمية عرق رهيبة وقلبي من شدة ضرباته كان هيخرج من صدرى. ما حسيتش بنفسى من رعبى غير تانى يوم وماما بتصحينى وماسكة أيدى وبتقولى إيه العلامات دى ؟ كنت صاحية مش فايقة لكن بصيت على أيدى لقيت خرابيش وأماكن أصابع ضخمة على أيدى اترعبت ومكنتش عارفة أرد. ماما رجعت سألتني السؤال تانى إيه العلامات دى ؟ اترميت فى حضنها وفضلت أبكى لأنى حسيت اني فى شئ غريب بيحصلى ولازم أقول ل ماما . حكيت لها كل حاجه والأصوات والهمس اللى ملازمنى والخيال بتاع الكائن ده. لقيت ماما اترعبت عليا وقالتلى قومى بسرعة اجهزى. قولتلها هنروح فين ؟ قالتلى هنروح لحد يفهمنا إيه اللى بيحصل. لبست وروحت معاها . اخدتنى على القرية بتاعتنا وروحنا على دوار الشيخ أمين أمام مسجد القرية فتحت لنا زوجته الحاجة أمنه. ورحبت بينا لحد الشيخ امين ما رجع من صلاة الظهر. حكيت للشيخ كل حاجه بص لي وابتسم واستاذن منى يحط ايديه على راسى علشان يقرأ القرآن الكريم. فضل الشيخ يقرأ وأنا أحس بضربات كرباج على جلدى من شدة ألم الكرباج كنت بصرخ علشان الشيخ يوقف قرأة لأنه كل ما يكمل قرأة الضربات تكون أقوى ورجع الهمس تانى بس المره دى كلمات مفهومة. همس بيقولى قولوله يسكت قولوله يقف . والشيخ مكمل وأنا أصرخ واصرخ ما حسيتش بنفسى غير بعد أسبوع فى المستشفى. وما كنتش مصدقة أنه عدا أسبوع بس لقيت نفسي متربطة اربطة كتيرر. سألت ماما إيه اللى حصل ؟ قالتلي الريكورد كان عليه طلسم سحر عن طريق السمع طريقه جديده للسحرة لاصتياد الناس علشان يعملوا عليهم شغل الدجل بتاعهم والكائن اللى شوفتيه فى الغرفة كان خادم السحر. كان كل لما الشيخ امين يقرأ الخادم بيتعذب ف كان بيجلدك علشان الشيخ يوقف قراءة القرآن الكريم ولأن الشيخ امين عارف ما رديش يوقف غير لما حرقه وأبطل السحر. ووصنى أنك تبطلى تفتحى حاجه مش عارفها لأن حيل الدجالين كترت الأيام دى. وقال أنك لازم تلتزمى بالصلاة وقراءة القرآن الكريم والاذكار علشان تتحصنى. يارب يا بنتى تكونى اتعلمتي وما توجعيش قلبي عليكى تانى. خلاص يا ماما اتعلمت مش هسمع حاجه معرفهاش تانى وهلتزم بالصلاة وقراءة القرآن الكريم. بعد فترة خرجت من المستشفى والتزمت فعلاً كانت تجربة قاسية الله لا يعودها تانى ونصحتى ليكم انتوا كمان ما تسمعوش حاجه ما تعرفهوش حتى لو من باب الفضول. تمت.... لو عجبتكم اعملوا لايك وكومنت برايك لأن رأيك يهمنا وشير للقصة ومنشن لأصدقائك ليصلك كل جديد. #بقلم_الهام_احمدنيروزونيارنيار. ❝ ⏤إلهام احمد عبد الحليم (نيروزونيارنيار)
❞ دخلت على رواية على الواتباد لقيت ده افتكرت أنها رموز عادي ضغطت عليه فتح كأنه ريكورد وطلع صوت مفهمتش هو ايه، قفلت الابليكيشن وأنا لسه صوت الهمس فى ودنى. حد شاف زيه ؟ #بقلم_الهام_احمدنيروزونيارنيار حاولت ما اهتمش بس من وقت ما سمعته وودانى بتصفر وسامعه صوت همس بنفس الكلام وراسى صدعت وعينى فضلت تعطى فى دموع. حاولت أنام علشان الصداع يهدى أو يروح بس معرفتش. جربت تانى ضلمت الغرفة وسيبت باب الغرفة موارب علشان يدخل إضاءة خفيفة. ولسه هغفل سمعت نفس الهمس بنفس الكلمات الغريبة وشوفت خيال ضخم على الحيطة . خيال كائن ضخم بقرنين وديل ده كان ظاهر من الإضاءة البسيطة اللى كانت على الحيطة. من شدة رعبى ضربات قلبي زادت وجسمى بدأ ينزل فى عرق مع أننا كنا فى فصل الشتاء. بس من شدة رعبى لقيت نفسي بنزل كمية عرق رهيبة وقلبي من شدة ضرباته كان هيخرج من صدرى. ما حسيتش بنفسى من رعبى غير تانى يوم وماما بتصحينى وماسكة أيدى وبتقولى إيه العلامات دى ؟ كنت صاحية مش فايقة لكن بصيت على أيدى لقيت خرابيش وأماكن أصابع ضخمة على أيدى اترعبت ومكنتش عارفة أرد. ماما رجعت سألتني السؤال تانى إيه العلامات دى ؟ اترميت فى حضنها وفضلت أبكى لأنى حسيت اني فى شئ غريب بيحصلى ولازم أقول ل ماما . حكيت لها كل حاجه والأصوات والهمس اللى ملازمنى والخيال بتاع الكائن ده. لقيت ماما اترعبت عليا وقالتلى قومى بسرعة اجهزى. قولتلها هنروح فين ؟ قالتلى هنروح لحد يفهمنا إيه اللى بيحصل. لبست وروحت معاها . اخدتنى على القرية بتاعتنا وروحنا على دوار الشيخ أمين أمام مسجد القرية فتحت لنا زوجته الحاجة أمنه. ورحبت بينا لحد الشيخ امين ما رجع من صلاة الظهر. حكيت للشيخ كل حاجه بص لي وابتسم واستاذن منى يحط ايديه على راسى علشان يقرأ القرآن الكريم. فضل الشيخ يقرأ وأنا أحس بضربات كرباج على جلدى من شدة ألم الكرباج كنت بصرخ علشان الشيخ يوقف قرأة لأنه كل ما يكمل قرأة الضربات تكون أقوى ورجع الهمس تانى بس المره دى كلمات مفهومة. همس بيقولى قولوله يسكت قولوله يقف . والشيخ مكمل وأنا أصرخ واصرخ ما حسيتش بنفسى غير بعد أسبوع فى المستشفى. وما كنتش مصدقة أنه عدا أسبوع بس لقيت نفسي متربطة اربطة كتيرر. سألت ماما إيه اللى حصل ؟ قالتلي الريكورد كان عليه طلسم سحر عن طريق السمع طريقه جديده للسحرة لاصتياد الناس علشان يعملوا عليهم شغل الدجل بتاعهم والكائن اللى شوفتيه فى الغرفة كان خادم السحر. كان كل لما الشيخ امين يقرأ الخادم بيتعذب ف كان بيجلدك علشان الشيخ يوقف قراءة القرآن الكريم ولأن الشيخ امين عارف ما رديش يوقف غير لما حرقه وأبطل السحر. ووصنى أنك تبطلى تفتحى حاجه مش عارفها لأن حيل الدجالين كترت الأيام دى. وقال أنك لازم تلتزمى بالصلاة وقراءة القرآن الكريم والاذكار علشان تتحصنى. يارب يا بنتى تكونى اتعلمتي وما توجعيش قلبي عليكى تانى. خلاص يا ماما اتعلمت مش هسمع حاجه معرفهاش تانى وهلتزم بالصلاة وقراءة القرآن الكريم. بعد فترة خرجت من المستشفى والتزمت فعلاً كانت تجربة قاسية الله لا يعودها تانى ونصحتى ليكم انتوا كمان ما تسمعوش حاجه ما تعرفهوش حتى لو من باب الفضول. تمت.. لو عجبتكم اعملوا لايك وكومنت برايك لأن رأيك يهمنا وشير للقصة ومنشن لأصدقائك ليصلك كل جديد. #بقلم_الهام_احمدنيروزونيارنيار. ❝