رواية حُلمي🫰 البارت الرابع محمد :- بص ي سيدي فهد دا... 💬 أقوال آلاء محمود كبشه 📖 رواية حُلمي
- 📖 من ❞ رواية حُلمي ❝ آلاء محمود كبشه 📖
█ رواية حُلمي🫰 البارت الرابع محمد : بص ي سيدي فهد دا اصلاااا عنده بلاوي سودااا اول حاجه انه السكرتيرة بتاعته اعتدى عليها ولأن هي وحيده وملهاش غير انها سكتت و كان بيهرب ا*سل*ح*ه و مخدرات وغير البنات اللي بيخطفهم سنهم صغير كانوا سن 14 15 سنه غير مشترك مع رجال مافيا وبيع أعضاء غير اصلا مستلف قروض وكان بيسدد فيها وهو معاه شريكين قتل واحد عشان عرف حقيقته وعرف الأموال شرعيه لانه بيتاجر ربا إنما بقي التاني هو اكتشفه اتقت*ل بيحكيله بس مخلي عارف لما صاحبه اتقتل بالنسبه لي أخوه وصاحبه وكل جاب كل الدلائل دى وجبهالي لأنه اني عاوز امسكه علي اي بيعمل دول م حد عنه خاااالص ادهم بصدمه :بتهزر مصح اه بيشرب مستحيل محمد: يلا اهو هيتحاكم يوم الحد وعايزين ريم ادهم: امم + هجبها طبعا شاء الله ادهم: فكنا من ام السيرة وقعدوا يضحكوا ويهزروا لحد آخر الليل إنما عند آدم بيصلي قيام وبيدعي ريم تكون بخير ويشوفها وحشته عند أسيل كانت نامت وهدى كذلك إنما محمود ايوا كدا اعمل انا عاوزه حبيبي محمود:اهو استر عليا طول انت بتسمع كلامي كتاب حُلمي مجاناً PDF اونلاين 2025 تتحدث عن شخص متدين يحب فتاه ولكنه عفَّ حبه ولم يريدها الحرام فدعوَ الله لأجل زوجته ولكن حدث ما لم يتوقع فما الذي هذا سوف نعلمه احداث الروايه
❞ رواية حُلمي🫰 البارت الرابع محمد :- بص ي سيدي فهد دا اصلاااا عنده بلاوي سودااا اول حاجه انه السكرتيرة بتاعته اعتدى عليها ولأن هي وحيده وملهاش غير انها سكتت و كان بيهرب ا*سل*ح*ه و مخدرات وغير البنات اللي كان بيخطفهم كان سنهم صغير كانوا سن 14-15 سنه غير انه كان مشترك مع رجال مافيا وبيع أعضاء غير انه اصلا كان مستلف قروض وكان بيسدد فيها وهو معاه شريكين قتل واحد عشان عرف حقيقته وعرف ان الأموال غير شرعيه لانه كان بيتاجر ربا إنما بقي التاني هو اللي اكتشفه عشان اللي اتقت*ل كان بيحكيله بس كان مخلي انه عارف بس لما صاحبه اتقتل وكان بالنسبه لي أخوه وصاحبه وكل حاجه جاب كل الدلائل دى وجبهالي لأنه كان عارف اني عاوز امسكه علي اي حاجه كان بيعمل كل دول و م كان حد عارف عنه اي حاجه خاااالص ادهم بصدمه :بتهزر مصح هو اه كان بيشرب بس مستحيل مستحيل محمد:-يلا اهو اصلا هيتحاكم يوم الحد وعايزين ريم ادهم:-امم + اه هجبها طبعا محمد:-ان شاء الله ادهم:- يلا بقي فكنا من ام السيرة دى وقعدوا يضحكوا ويهزروا لحد آخر الليل إنما عند آدم كان بيصلي قيام الليل وبيدعي ان ريم تكون بخير ويشوفها عشان وحشته عند أسيل كانت نامت وهدى كذلك إنما محمود ..:-ايوا كدا اعمل اللي انا عاوزه تكون حبيبي محمود:اهو استر عليا بقي ..:-طبعا طبعا طول م انت بتسمع كلامي انت في الأمان محمود:-شكرا يلا بقي سلام ..:-سلام 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻 في الصباح🌞 أسيل صحت من النوم ودخلت الحمام واتوضت وصلت وراحت المدرسه ومحمود راح علي شغله هدى كانت نايمه لسه عند أدهم صحي وصحي ريم وراحوا علي الشركه وأدم كان في طريقه برضو للشركه ادهم وصل هو وريم بس قال ل ريم تطلع وهو جاي كان بيشتري من السوبر عشان هو متعود انه يشتري منه الصبح آدم كان وصل ركب هو و ريم مع بعض ريم بتشبه علي الريحه عشان كانت غاضه بصرها بتبص ليه لقته آدم قعدت تبص فيه قوي وعينيها دمعت آدم لاحظ كدا فبيبص ليها قام شايلها و اخدها في الحضن وقلبوها نكد وقعدوا يعيطوا آدم :-علي فكره انتي وحشتيني قوي وصدقيني والله م انا . انا م عملت ليكي حاجه ريم عرفت هو بيتكلم عن ايه عشان ادهم كان قايلها انه معرفه انه هو ريم :-عارفه والله ادهم كان خايف عليك عشان كدا آدم :-مش مهم المهم اني شوفتك حمد ربنا علي فكره كل يوم بدعي ربنا لأني اشوفك🥺 ريم:-واديك شوفتني الأسانسير وقف عشان حد هيركب هما م اخدوا بالهم لقوا ادهم في وشهم أدهم ضحك:-قال حد هنا كنت متفق معاه كدا اني اكمل الخطه وهو خاني حد يعرفه او قولولي اعمل فيه اي ريم:-اووبس معلش😅بس دا اوزي أدهم :-أوزك ريم:-اه أوزي ادهم:-ماشي ي اختي و حضن آدم وحكاله بقي عن كل حاجه ولي عمل كدا من طقطق ل سلامو عليكو آدم :يااااه بس الحمد لله علي كل حاجه خير رب الخير لا يأتي إلا ادهم :-بالخير وطلعوا من الأسانسير ادهم جاله اتصال ادهم:-السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..:-وعليكم السلام عليكم ورحمة الله ... ادهم بصدمه😳😳:-اييييه ازاي ولا امته ..:- امبارح ادهم :-مستحييييييل وبكدا البارت يكون خلص اي اللي صدم ادهم كدا دا اللي هنعرفه في البارت اللي جاي بإذن الله واتمني انه يكون عجبكم🥺اترككم في امان الله وحفظه والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ⤶ڪ/آلاء ابـنـة˝ة محـمود 🦋.↺˝. ❝
❞ رواية حُلمي🫰 البارت الرابع محمد :- بص ي سيدي فهد دا اصلاااا عنده بلاوي سودااا اول حاجه انه السكرتيرة بتاعته اعتدى عليها ولأن هي وحيده وملهاش غير انها سكتت و كان بيهرب ا*سل*ح*ه و مخدرات وغير البنات اللي كان بيخطفهم كان سنهم صغير كانوا سن 14-15 سنه غير انه كان مشترك مع رجال مافيا وبيع أعضاء غير انه اصلا كان مستلف قروض وكان بيسدد فيها وهو معاه شريكين قتل واحد عشان عرف حقيقته وعرف ان الأموال غير شرعيه لانه كان بيتاجر ربا إنما بقي التاني هو اللي اكتشفه عشان اللي اتقت*ل كان بيحكيله بس كان مخلي انه عارف بس لما صاحبه اتقتل وكان بالنسبه لي أخوه وصاحبه وكل حاجه جاب كل الدلائل دى وجبهالي لأنه كان عارف اني عاوز امسكه علي اي حاجه كان بيعمل كل دول و م كان حد عارف عنه اي حاجه خاااالص ادهم بصدمه :بتهزر مصح هو اه كان بيشرب بس مستحيل مستحيل محمد:-يلا اهو اصلا هيتحاكم يوم الحد وعايزين ريم ادهم:-امم + اه هجبها طبعا محمد:-ان شاء الله ادهم:- يلا بقي فكنا من ام السيرة دى وقعدوا يضحكوا ويهزروا لحد آخر الليل إنما عند آدم كان بيصلي قيام الليل وبيدعي ان ريم تكون بخير ويشوفها عشان وحشته عند أسيل كانت نامت وهدى كذلك إنما محمود ...:-ايوا كدا اعمل اللي انا عاوزه تكون حبيبي محمود:اهو استر عليا بقي ....:-طبعا طبعا طول م انت بتسمع كلامي انت في الأمان محمود:-شكرا يلا بقي سلام ...:-سلام 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻 في الصباح🌞 أسيل صحت من النوم ودخلت الحمام واتوضت وصلت وراحت المدرسه ومحمود راح علي شغله هدى كانت نايمه لسه عند أدهم صحي وصحي ريم وراحوا علي الشركه وأدم كان في طريقه برضو للشركه ادهم وصل هو وريم بس قال ل ريم تطلع وهو جاي كان بيشتري من السوبر عشان هو متعود انه يشتري منه الصبح آدم كان وصل ركب هو و ريم مع بعض ريم بتشبه علي الريحه عشان كانت غاضه بصرها بتبص ليه لقته آدم قعدت تبص فيه قوي وعينيها دمعت آدم لاحظ كدا فبيبص ليها قام شايلها و اخدها في الحضن وقلبوها نكد وقعدوا يعيطوا آدم :-علي فكره انتي وحشتيني قوي وصدقيني والله م انا . انا م عملت ليكي حاجه ريم عرفت هو بيتكلم عن ايه عشان ادهم كان قايلها انه معرفه انه هو ريم :-عارفه والله ادهم كان خايف عليك عشان كدا آدم :-مش مهم المهم اني شوفتك حمد ربنا علي فكره كل يوم بدعي ربنا لأني اشوفك🥺 ريم:-واديك شوفتني الأسانسير وقف عشان حد هيركب هما م اخدوا بالهم لقوا ادهم في وشهم أدهم ضحك:-قال حد هنا كنت متفق معاه كدا اني اكمل الخطه وهو خاني حد يعرفه او قولولي اعمل فيه اي ريم:-اووبس معلش😅بس دا اوزي أدهم :-أوزك ريم:-اه أوزي ادهم:-ماشي ي اختي و حضن آدم وحكاله بقي عن كل حاجه ولي عمل كدا من طقطق ل سلامو عليكو آدم :يااااه بس الحمد لله علي كل حاجه خير رب الخير لا يأتي إلا ادهم :-بالخير وطلعوا من الأسانسير ادهم جاله اتصال ادهم:-السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ....:-وعليكم السلام عليكم ورحمة الله ..... ادهم بصدمه😳😳:-اييييه ازاي ولا امته ....:- امبارح ادهم :-مستحييييييل وبكدا البارت يكون خلص اي اللي صدم ادهم كدا دا اللي هنعرفه في البارت اللي جاي بإذن الله واتمني انه يكون عجبكم🥺اترككم في امان الله وحفظه والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ⤶ڪ/آلاء ابـنـة\"ة محـمود 🦋..↺\". ❝ ⏤آلاء محمود كبشه
❞ رواية حُلمي🫰 البارت الرابع محمد :- بص ي سيدي فهد دا اصلاااا عنده بلاوي سودااا اول حاجه انه السكرتيرة بتاعته اعتدى عليها ولأن هي وحيده وملهاش غير انها سكتت و كان بيهرب ا*سل*ح*ه و مخدرات وغير البنات اللي كان بيخطفهم كان سنهم صغير كانوا سن 14-15 سنه غير انه كان مشترك مع رجال مافيا وبيع أعضاء غير انه اصلا كان مستلف قروض وكان بيسدد فيها وهو معاه شريكين قتل واحد عشان عرف حقيقته وعرف ان الأموال غير شرعيه لانه كان بيتاجر ربا إنما بقي التاني هو اللي اكتشفه عشان اللي اتقت*ل كان بيحكيله بس كان مخلي انه عارف بس لما صاحبه اتقتل وكان بالنسبه لي أخوه وصاحبه وكل حاجه جاب كل الدلائل دى وجبهالي لأنه كان عارف اني عاوز امسكه علي اي حاجه كان بيعمل كل دول و م كان حد عارف عنه اي حاجه خاااالص ادهم بصدمه :بتهزر مصح هو اه كان بيشرب بس مستحيل مستحيل محمد:-يلا اهو اصلا هيتحاكم يوم الحد وعايزين ريم ادهم:-امم + اه هجبها طبعا محمد:-ان شاء الله ادهم:- يلا بقي فكنا من ام السيرة دى وقعدوا يضحكوا ويهزروا لحد آخر الليل إنما عند آدم كان بيصلي قيام الليل وبيدعي ان ريم تكون بخير ويشوفها عشان وحشته عند أسيل كانت نامت وهدى كذلك إنما محمود ..:-ايوا كدا اعمل اللي انا عاوزه تكون حبيبي محمود:اهو استر عليا بقي ..:-طبعا طبعا طول م انت بتسمع كلامي انت في الأمان محمود:-شكرا يلا بقي سلام ..:-سلام 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻 في الصباح🌞 أسيل صحت من النوم ودخلت الحمام واتوضت وصلت وراحت المدرسه ومحمود راح علي شغله هدى كانت نايمه لسه عند أدهم صحي وصحي ريم وراحوا علي الشركه وأدم كان في طريقه برضو للشركه ادهم وصل هو وريم بس قال ل ريم تطلع وهو جاي كان بيشتري من السوبر عشان هو متعود انه يشتري منه الصبح آدم كان وصل ركب هو و ريم مع بعض ريم بتشبه علي الريحه عشان كانت غاضه بصرها بتبص ليه لقته آدم قعدت تبص فيه قوي وعينيها دمعت آدم لاحظ كدا فبيبص ليها قام شايلها و اخدها في الحضن وقلبوها نكد وقعدوا يعيطوا آدم :-علي فكره انتي وحشتيني قوي وصدقيني والله م انا . انا م عملت ليكي حاجه ريم عرفت هو بيتكلم عن ايه عشان ادهم كان قايلها انه معرفه انه هو ريم :-عارفه والله ادهم كان خايف عليك عشان كدا آدم :-مش مهم المهم اني شوفتك حمد ربنا علي فكره كل يوم بدعي ربنا لأني اشوفك🥺 ريم:-واديك شوفتني الأسانسير وقف عشان حد هيركب هما م اخدوا بالهم لقوا ادهم في وشهم أدهم ضحك:-قال حد هنا كنت متفق معاه كدا اني اكمل الخطه وهو خاني حد يعرفه او قولولي اعمل فيه اي ريم:-اووبس معلش😅بس دا اوزي أدهم :-أوزك ريم:-اه أوزي ادهم:-ماشي ي اختي و حضن آدم وحكاله بقي عن كل حاجه ولي عمل كدا من طقطق ل سلامو عليكو آدم :يااااه بس الحمد لله علي كل حاجه خير رب الخير لا يأتي إلا ادهم :-بالخير وطلعوا من الأسانسير ادهم جاله اتصال ادهم:-السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..:-وعليكم السلام عليكم ورحمة الله ... ادهم بصدمه😳😳:-اييييه ازاي ولا امته ..:- امبارح ادهم :-مستحييييييل وبكدا البارت يكون خلص اي اللي صدم ادهم كدا دا اللي هنعرفه في البارت اللي جاي بإذن الله واتمني انه يكون عجبكم🥺اترككم في امان الله وحفظه والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ⤶ڪ/آلاء ابـنـة˝ة محـمود 🦋.↺˝. ❝
❞ روايةحُلمي♥️ البارت السادس لا تقلق ففرج الله حتما سيأتي بعد مرور شهر كانت كل حاجه اتغيرتتتتت تماما كانت أسيل اتجوزت ديب و ادهم لسه م لقب فهد ولأنه كان مشغول جدااا مع فهد لأنه كان عاوز يقتله ف معرفش اي حاجه خاالص عن اسيل بس كان مكتفب بالدعاء إنما مكنش عارف أنها اتجوزت اصلا ولكن الصدمه 🥀🥀🥀🥀🥀 محمد:-السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أدهم :-وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته عامل اي يمحمد و زينب عامله اي وحملها عامل اي دلوقتي محمد:والله احنا الحمد لله تمام وزينب راحت للدكتورة عشان الحمل بس قالت ليها انه مش ثابت ف اخدت حقن تثبيت بس انا رانن عليك عشان حاجه تانيه أدهم :- ربنا يكملها حملها علي خير. اي هو الموضوع خير ان شاء الله محمد:- يارب . اسيل أدهم بقلق:- مالها اسيل ي محمد محمد:- هي بخير الحمد لله بس بص اسيل اتجوزت ي ادهم أدهم :- انت بتخرف مصح قول انه مقلب من مقالبك الرخمه زيك انا عارف انه مقلب من مقالبك خلاص ي محمد انا اتعودت علي مقالبك ي حبيبي محمد؛- والله م مقلب والله حقيقه تب يعم هي متجوزه ديب أدهم:- ديب مين اوعي يكون قصدك علي ديب مدبولي محمد\'- وهو في غيره أدهم :- ماشي ي محمد وشكرا علي كل حاجه عملتها معايا انا عارف اني كنت داوشك يلا معنتش تراقيبها خلاص ضاعت مني محمد:-لعل مانعها خير أدهم :-تب اقفل بقي ادهم اتكسر واتوجع جداااا وزي اكن حد فوقه من حلم كان بيتمني انه يوصله ولما قرب انه يوصله طلع نفسه بي حلم وحد صحاه من النوم او زي اكن حد خلاه يوصل لمرحله الصفر المرحله اللي م كان عاوز انه يوصلها من ساعت م ادهم عرف وهو متغير مش بس 180 درجه اتغير 550 درجه اتغير من ادهم اللي كان بيخطب اصلا بالناس اتغير من ادهم اللي كان م بيسيب ولا فرض اتغير من ادهم اللي كان بيقيم الليل من ادهم اللي كان ناجح في شغله مش بيحب يغيب الي ادهم بيسهر وبتاع بنات الي م عاد انه بيروح الشغل والكل مستغرب انه ازاي بقي كدا عشان حب بنت ومتجوزهاش للعلم انه كان ملتزم قبل م يشوفها يعني مش التزم عشانها عشان لو أنت التزمت عشان حاجه معينه او عشان ربنا يستجيب ليك دعوه اول م يحصل مشكله في الحاجه دي او الدعوه م تستجيب هتلاقيك تلقائي اتغيرت وبقيت أسوء من الأول إنما أعبد ربنا كأنك تراه فإن لم تكن تراه فإنه يراك أعبد ربنا عشان ربنا يستحق انه نعبده صلاتك مش هتزيد ولا هتقل من ملك ربنا شيئ ولكن دي حاجه ليك متعبدش ربنا اديني واديك يعني ربنا يستجيب ليا اعبده ميستجبش ليا معبدوش لاءه كدا حرام ومينفعش اصلا ومش هتحس بلذة التوبه🌻🫰 إنما ادهم كان كدا من صغره هو ذات نفسه مش عارف اي اللي حصل ليه بقي خايف دايما قلقان مش مبسوط زي الأول . إنما بقي عند أسيل أسيل اتجوزته نرجع ليوم الفرح ديب يلا عروسه برجلك اليمين ي عروسه أسيل دخلت وهي مرعوبهمنه ومش طيقاه اصلااااا ديب:- بصي بقي ي قطه متفكريش اني متجوزك عشان جمالك انا اعرف بنات أجمل منك علي فكره إنما انا متجوزك عشان أغراض معينه ومنها بقي انك تخدميني واكسر مناخير ابوكي اللي رفعهالي السما دي اتجوزتك اصلا غصب عن ابوكي يعني ابوكي اصلا م كان عاوز يجوزك لواحد زيي ولكن انا دبرت ليه مكيده عاوزه تعرفي هي اي هقولك عشان صعبتي عليا انا خليت واحد يقف عند عربيه ابوكي وأول م ابوكي اتحرك هو جري قدمها مع ان ابوكي فرمل قبل م ييجي يمته الا انه عمل نفسه مات ولأن كان حاطط كيس زي الدم اول م وقع الكيس اتفرقع ونيل الشارع دم وانا كنت واقف قولت ل ابوكي تجوزني بنتك هداري عليك وهستر عليك ولا كإن حاجه حصلت هو م كان موافق في الاول بس هددته انه هيتسجن والاسهم بتاعته هتروح وعيلتك هتتشرد فعشان كدا وافق وغير كدا اني معايا فيديو يدل علي انه فعلا هو اللي قتله وياعيني ابوكي صدق من هبله ووافق بس لحد الآن ميعرفش اصلاااا ان دي كلها خدعه والراجل زي الاكس ومفيش حاجه حصلت ليه أسيل:- انت مستحييييل تكون بشر مستحيل تكون طبيعي مستحيييل انا هقول لبابا ونقول للشرطه ديب :-لو سمعت بس او شميت مجرد خبر انك قايله لحد خبر موتك علي ايدي بس قبل كدا هتشوفي عيلتك ميته أسيل:-انت في فدماغك حاحه انت مجنوون ديب :-شوفتي بقي و عشان كلامك دى يلا كلها خمس دقايق هدخل الحمام واطلع الاقيكي مغيره هدومك دي يلا عشان شكلها هتكون ليله فله اسيل:-مستحييل مستحيل اخليك تلمسني هو انا اتهبلت قالت الكلمه دي من هنا وديب....... ياتري اي اللي هيحصل وهل ابو اسيل هيعرف يلا اترككم في امان الله وحفظه والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ⤶ڪ/آلاء ابـنـة\"ة محـمود 🦋..↺\". ❝ ⏤آلاء محمود كبشه
❞ روايةحُلمي♥️ البارت السادس
لا تقلق ففرج الله حتما سيأتي
بعد مرور شهر كانت كل حاجه اتغيرتتتتت تماما كانت أسيل اتجوزت ديب و ادهم لسه م لقب فهد ولأنه كان مشغول جدااا مع فهد لأنه كان عاوز يقتله ف معرفش اي حاجه خاالص عن اسيل بس كان مكتفب بالدعاء إنما مكنش عارف أنها اتجوزت اصلا ولكن الصدمه
🥀🥀🥀🥀🥀 محمد:-السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أدهم :-وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته عامل اي يمحمد و زينب عامله اي وحملها عامل اي دلوقتي محمد:والله احنا الحمد لله تمام وزينب راحت للدكتورة عشان الحمل بس قالت ليها انه مش ثابت ف اخدت حقن تثبيت بس انا رانن عليك عشان حاجه تانيه أدهم :- ربنا يكملها حملها علي خير. اي هو الموضوع خير ان شاء الله محمد:- يارب . اسيل أدهم بقلق:- مالها اسيل ي محمد محمد:- هي بخير الحمد لله بس بص اسيل اتجوزت ي ادهم أدهم :- انت بتخرف مصح قول انه مقلب من مقالبك الرخمه زيك انا عارف انه مقلب من مقالبك خلاص ي محمد انا اتعودت علي مقالبك ي حبيبي محمد؛- والله م مقلب والله حقيقه تب يعم هي متجوزه ديب أدهم:- ديب مين اوعي يكون قصدك علي ديب مدبولي محمد˝- وهو في غيره أدهم :- ماشي ي محمد وشكرا علي كل حاجه عملتها معايا انا عارف اني كنت داوشك يلا معنتش تراقيبها خلاص ضاعت مني محمد:-لعل مانعها خير أدهم :-تب اقفل بقي ادهم اتكسر واتوجع جداااا وزي اكن حد فوقه من حلم كان بيتمني انه يوصله ولما قرب انه يوصله طلع نفسه بي حلم وحد صحاه من النوم او زي اكن حد خلاه يوصل لمرحله الصفر المرحله اللي م كان عاوز انه يوصلها من ساعت م ادهم عرف وهو متغير مش بس 180 درجه اتغير 550 درجه اتغير من ادهم اللي كان بيخطب اصلا بالناس اتغير من ادهم اللي كان م بيسيب ولا فرض اتغير من ادهم اللي كان بيقيم الليل من ادهم اللي كان ناجح في شغله مش بيحب يغيب الي ادهم بيسهر وبتاع بنات الي م عاد انه بيروح الشغل والكل مستغرب انه ازاي بقي كدا عشان حب بنت ومتجوزهاش للعلم انه كان ملتزم قبل م يشوفها يعني مش التزم عشانها عشان لو أنت التزمت عشان حاجه معينه او عشان ربنا يستجيب ليك دعوه اول م يحصل مشكله في الحاجه دي او الدعوه م تستجيب هتلاقيك تلقائي اتغيرت وبقيت أسوء من الأول إنما أعبد ربنا كأنك تراه فإن لم تكن تراه فإنه يراك أعبد ربنا عشان ربنا يستحق انه نعبده صلاتك مش هتزيد ولا هتقل من ملك ربنا شيئ ولكن دي حاجه ليك متعبدش ربنا اديني واديك يعني ربنا يستجيب ليا اعبده ميستجبش ليا معبدوش لاءه كدا حرام ومينفعش اصلا ومش هتحس بلذة التوبه🌻🫰 إنما ادهم كان كدا من صغره هو ذات نفسه مش عارف اي اللي حصل ليه بقي خايف دايما قلقان مش مبسوط زي الأول . إنما بقي عند أسيل أسيل اتجوزته نرجع ليوم الفرح ديب يلا عروسه برجلك اليمين ي عروسه أسيل دخلت وهي مرعوبهمنه ومش طيقاه اصلااااا
ديب:- بصي بقي ي قطه متفكريش اني متجوزك عشان جمالك انا اعرف بنات أجمل منك علي فكره إنما انا متجوزك عشان أغراض معينه ومنها بقي انك تخدميني واكسر مناخير ابوكي اللي رفعهالي السما دي اتجوزتك اصلا غصب عن ابوكي يعني ابوكي اصلا م كان عاوز يجوزك لواحد زيي ولكن انا دبرت ليه مكيده عاوزه تعرفي هي اي هقولك عشان صعبتي عليا انا خليت واحد يقف عند عربيه ابوكي وأول م ابوكي اتحرك هو جري قدمها مع ان ابوكي فرمل قبل م ييجي يمته الا انه عمل نفسه مات ولأن كان حاطط كيس زي الدم اول م وقع الكيس اتفرقع ونيل الشارع دم وانا كنت واقف قولت ل ابوكي تجوزني بنتك هداري عليك وهستر عليك ولا كإن حاجه حصلت هو م كان موافق في الاول بس هددته انه هيتسجن والاسهم بتاعته هتروح وعيلتك هتتشرد فعشان كدا وافق وغير كدا اني معايا فيديو يدل علي انه فعلا هو اللي قتله وياعيني ابوكي صدق من هبله ووافق بس لحد الآن ميعرفش اصلاااا ان دي كلها خدعه والراجل زي الاكس ومفيش حاجه حصلت ليه أسيل:- انت مستحييييل تكون بشر مستحيل تكون طبيعي مستحيييل انا هقول لبابا ونقول للشرطه ديب :-لو سمعت بس او شميت مجرد خبر انك قايله لحد خبر موتك علي ايدي بس قبل كدا هتشوفي عيلتك ميته
أسيل:-انت في فدماغك حاحه انت مجنوون ديب :-شوفتي بقي و عشان كلامك دى يلا كلها خمس دقايق هدخل الحمام واطلع الاقيكي مغيره هدومك دي يلا عشان شكلها هتكون ليله فله اسيل:-مستحييل مستحيل اخليك تلمسني هو انا اتهبلت قالت الكلمه دي من هنا وديب.... ياتري اي اللي هيحصل وهل ابو اسيل هيعرف يلا اترككم في امان الله وحفظه والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ⤶ڪ/آلاء ابـنـة˝ة محـمود 🦋.↺˝. ❝