❞ اسكريبت ˝أنتِ نوري˝ للكاتبه: تسنيم محمد صبحي ♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡ _يلا يانور ياحبيبتي اصحي يلا علشان تروحي الشغل ومتطرديش مفيش فلوس هنا ف البيت صحيت من نومي وانا متضايقه من الصحيان بدري امتى دا كله ينتهي بقا قومت لبست وجهزت وخرجت وروحت الكافيه اللي أنا شغالة فيه _بعد اذنك ياانسه اعملي قهوة وابعتيها للبشمهندس اللي هناك دا عملت قهوة وروحت اني اديهااله لاقيت قاعد بكل هدوء ومركز ف اللاب توب _يافندم يابشمهندس ياباشا يااأخي يابني بس مردش عليا ودا شئ ضايقني اكتر حاجه بتعصبني هي التجاهل ندهتله والمره دي بصوت عالي يابتاااااع اللااااااب تووووووب صوتي لفت انتباه كل المطعم بصللي هو بكل برود وقالي.. نعم _القهوة يافندم _حطيها وشوفي شغلك بصيتله باحتكار وفِ نفسي مش طايقاه _ياانسه بصيت ورايا لاقيته بيناديني _خير _القهوة بردت اعمليلي غيرها كلمته عصبتني حرفيا بس اتمالكت اعصابي عملتله القهوة واديتهاله وخلصت شغلي ومشيت روحت البيت دخلت وانا مفستكه وفاصله ومش قادره ونمت صحيت على صوت سلمى أختي بتقوللي ان عريس متقدملي _يلا يانور في عريس جايلك قومي البسي الفستان الموف قومت على مضض وانا مش طايقه نفسي بحد الواحد ميعرفش ينام ف البيت دا لبست وخرجت واتفاجئت بيه بيضحك وبيكلم ماما _انت بصلي بابتسامه وقال _ايوا انا بس القهوة بتاعتك عحبتني اوي بعد اذنك ياطنط ممكن كوباية مايه بصيت ف الأرض حرفيا كنت هموت من الكسوف روحت وقعدت ف وشه _بس القهوة كانت تحفة بس فكرة برضو تعملي معلقة سكر وتفتكري ان عايزها ف تحطي معلقة ملح كإنك بتساويها بصيت ف الأرض اتمنين ان الأرض تنشق وتبلعني دخلت ماما ف الوقت دا _استأذن أنا بكره هاجي أنا وأهلي نطلب ايد الانسه نور وهكتب كتابي بكره خرج من البيت دخلت اوضتي علشان بدلت لبسي وصليت استخارة واتجهت للسرير ونمت صحيت من النوم على خناق اختي وماما طبعا يعني مش محتاجه منبه علشان أصحى عيلتي قايمين بالواجب بدانا روقنا الشقه وظبطنا الدنيا وخلاص الساعه 8:00 بالليل جه ومامته وبابا واخواتك وقال لي 10 دقائق والماذون هييجي استغربت وفعلا المأذون جه اتفقنا على معاد الفرح بعد اسبوع خرج هو وعيلته دخلت اوضتي وحرفيا كنت متوترة وخايفه ايه السرعه دي مر الأسبوع وكأنه 7 دقايق منعني من اني أروح المطعم وجه يوم الفرح دخل وكان مع فستان جميل جدا انا ما كونتش متخيله اني البسه فستان ولا في الاحلام اتبسطت قوي ومن غير ارادتي حضنته لقيته بيقوللي عجبك عجبك هزيت راسي جامد أخدني السيشن وصورني وعمل حاجات كتير علشاني عمل فرح كبير مكنتش أحلم بيه الفرخ خلص وانتهى خدني من ايدي ووصلنا البيت صلينا مع بعض بصلي بحب وقال _انتِ نور حياتي أنتِ نوري ابتسمت بخجل وقولتله _انت حياتي كلها ♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــ♡ اسكريبت˝أنتِ نوري˝ للكاتبه: تسنيم محمد صبحي
❞ اسكريبت \"أنتِ نوري\" للكاتبه: تسنيم محمد صبحي ♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡ _يلا يانور ياحبيبتي اصحي يلا علشان تروحي الشغل ومتطرديش مفيش فلوس هنا ف البيت صحيت من نومي وانا متضايقه من الصحيان بدري امتى دا كله ينتهي بقا قومت لبست وجهزت وخرجت وروحت الكافيه اللي أنا شغالة فيه _بعد اذنك ياانسه اعملي قهوة وابعتيها للبشمهندس اللي هناك دا عملت قهوة وروحت اني اديهااله لاقيت قاعد بكل هدوء ومركز ف اللاب توب _يافندم يابشمهندس ياباشا يااأخي يابني بس مردش عليا ودا شئ ضايقني اكتر حاجه بتعصبني هي التجاهل ندهتله والمره دي بصوت عالي يابتاااااع اللااااااب تووووووب صوتي لفت انتباه كل المطعم بصللي هو بكل برود وقالي... نعم _القهوة يافندم _حطيها وشوفي شغلك بصيتله باحتكار وفِ نفسي مش طايقاه _ياانسه بصيت ورايا لاقيته بيناديني _خير _القهوة بردت اعمليلي غيرها كلمته عصبتني حرفيا بس اتمالكت اعصابي عملتله القهوة واديتهاله وخلصت شغلي ومشيت روحت البيت دخلت وانا مفستكه وفاصله ومش قادره ونمت صحيت على صوت سلمى أختي بتقوللي ان عريس متقدملي _يلا يانور في عريس جايلك قومي البسي الفستان الموف قومت على مضض وانا مش طايقه نفسي بحد الواحد ميعرفش ينام ف البيت دا لبست وخرجت واتفاجئت بيه بيضحك وبيكلم ماما _انت بصلي بابتسامه وقال _ايوا انا بس القهوة بتاعتك عحبتني اوي بعد اذنك ياطنط ممكن كوباية مايه بصيت ف الأرض حرفيا كنت هموت من الكسوف روحت وقعدت ف وشه _بس القهوة كانت تحفة بس فكرة برضو تعملي معلقة سكر وتفتكري ان عايزها ف تحطي معلقة ملح كإنك بتساويها بصيت ف الأرض اتمنين ان الأرض تنشق وتبلعني دخلت ماما ف الوقت دا _استأذن أنا بكره هاجي أنا وأهلي نطلب ايد الانسه نور وهكتب كتابي بكره خرج من البيت دخلت اوضتي علشان بدلت لبسي وصليت استخارة واتجهت للسرير ونمت صحيت من النوم على خناق اختي وماما طبعا يعني مش محتاجه منبه علشان أصحى عيلتي قايمين بالواجب بدانا روقنا الشقه وظبطنا الدنيا وخلاص الساعه 8:00 بالليل جه ومامته وبابا واخواتك وقال لي 10 دقائق والماذون هييجي استغربت وفعلا المأذون جه اتفقنا على معاد الفرح بعد اسبوع خرج هو وعيلته دخلت اوضتي وحرفيا كنت متوترة وخايفه ايه السرعه دي مر الأسبوع وكأنه 7 دقايق منعني من اني أروح المطعم وجه يوم الفرح دخل وكان مع فستان جميل جدا انا ما كونتش متخيله اني البسه فستان ولا في الاحلام اتبسطت قوي ومن غير ارادتي حضنته لقيته بيقوللي عجبك عجبك هزيت راسي جامد أخدني السيشن وصورني وعمل حاجات كتير علشاني عمل فرح كبير مكنتش أحلم بيه الفرخ خلص وانتهى خدني من ايدي ووصلنا البيت صلينا مع بعض بصلي بحب وقال _انتِ نور حياتي أنتِ نوري ابتسمت بخجل وقولتله _انت حياتي كلها ♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــ♡ اسكريبت\"أنتِ نوري\" للكاتبه: تسنيم محمد صبحي #ملحوظه المفروض أنا معتزلة #ملحوظه أول اسكريبت أكتبه فِ حياتي. ❝ ⏤الكاتبه/تسنيم محمد صبحي
❞ اسكريبت ˝أنتِ نوري˝ للكاتبه: تسنيم محمد صبحي ♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡ _يلا يانور ياحبيبتي اصحي يلا علشان تروحي الشغل ومتطرديش مفيش فلوس هنا ف البيت صحيت من نومي وانا متضايقه من الصحيان بدري امتى دا كله ينتهي بقا قومت لبست وجهزت وخرجت وروحت الكافيه اللي أنا شغالة فيه _بعد اذنك ياانسه اعملي قهوة وابعتيها للبشمهندس اللي هناك دا عملت قهوة وروحت اني اديهااله لاقيت قاعد بكل هدوء ومركز ف اللاب توب _يافندم يابشمهندس ياباشا يااأخي يابني بس مردش عليا ودا شئ ضايقني اكتر حاجه بتعصبني هي التجاهل ندهتله والمره دي بصوت عالي يابتاااااع اللااااااب تووووووب صوتي لفت انتباه كل المطعم بصللي هو بكل برود وقالي.. نعم _القهوة يافندم _حطيها وشوفي شغلك بصيتله باحتكار وفِ نفسي مش طايقاه _ياانسه بصيت ورايا لاقيته بيناديني _خير _القهوة بردت اعمليلي غيرها كلمته عصبتني حرفيا بس اتمالكت اعصابي عملتله القهوة واديتهاله وخلصت شغلي ومشيت روحت البيت دخلت وانا مفستكه وفاصله ومش قادره ونمت صحيت على صوت سلمى أختي بتقوللي ان عريس متقدملي _يلا يانور في عريس جايلك قومي البسي الفستان الموف قومت على مضض وانا مش طايقه نفسي بحد الواحد ميعرفش ينام ف البيت دا لبست وخرجت واتفاجئت بيه بيضحك وبيكلم ماما _انت بصلي بابتسامه وقال _ايوا انا بس القهوة بتاعتك عحبتني اوي بعد اذنك ياطنط ممكن كوباية مايه بصيت ف الأرض حرفيا كنت هموت من الكسوف روحت وقعدت ف وشه _بس القهوة كانت تحفة بس فكرة برضو تعملي معلقة سكر وتفتكري ان عايزها ف تحطي معلقة ملح كإنك بتساويها بصيت ف الأرض اتمنين ان الأرض تنشق وتبلعني دخلت ماما ف الوقت دا _استأذن أنا بكره هاجي أنا وأهلي نطلب ايد الانسه نور وهكتب كتابي بكره خرج من البيت دخلت اوضتي علشان بدلت لبسي وصليت استخارة واتجهت للسرير ونمت صحيت من النوم على خناق اختي وماما طبعا يعني مش محتاجه منبه علشان أصحى عيلتي قايمين بالواجب بدانا روقنا الشقه وظبطنا الدنيا وخلاص الساعه 8:00 بالليل جه ومامته وبابا واخواتك وقال لي 10 دقائق والماذون هييجي استغربت وفعلا المأذون جه اتفقنا على معاد الفرح بعد اسبوع خرج هو وعيلته دخلت اوضتي وحرفيا كنت متوترة وخايفه ايه السرعه دي مر الأسبوع وكأنه 7 دقايق منعني من اني أروح المطعم وجه يوم الفرح دخل وكان مع فستان جميل جدا انا ما كونتش متخيله اني البسه فستان ولا في الاحلام اتبسطت قوي ومن غير ارادتي حضنته لقيته بيقوللي عجبك عجبك هزيت راسي جامد أخدني السيشن وصورني وعمل حاجات كتير علشاني عمل فرح كبير مكنتش أحلم بيه الفرخ خلص وانتهى خدني من ايدي ووصلنا البيت صلينا مع بعض بصلي بحب وقال _انتِ نور حياتي أنتِ نوري ابتسمت بخجل وقولتله _انت حياتي كلها ♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــ♡ اسكريبت˝أنتِ نوري˝ للكاتبه: تسنيم محمد صبحي
❞ *كل هم زائل لا محالة* أجلس صامتًا؛ لكن جلبة عقلي لا تنتهي، يراودني بداخلي ذاك السؤال: متى سينقضي هذا الهم؟! لا شيء ينقضي سوى الجديدان، ونفسي كما هي، بداخلي هيجاء لا تتوقف، أتربص زوال الهم، يخبرني البعض أنه سيتوارى عاجلًا وليس آجلًا، مللت الانتظار، أشعر وكأن السعادة باتت شيئًا محظورًا، قلبي كالبلاد العجاف التي لم يزرها مطر السعادة، تأكدت أن الهم وصب، ابتعدت عن الجميع تواريت عنهم فما أريده الآن هو الاطمئنان، والراحة، ليتني كطفل صغير يبكي؛ فيركض متجهًا لأمه؛ فتحمله وتحتضنه؛ ثم يشعر بالأمان؛ فيخف الأنين، والبكاء، آلام بعد آلام وكأن قلبي لا يرى سوى الآلام، وكأن الحياة لم تدع لنا فُرصة لنحيا كما ينبغي، جمدت عيني، انشطر قلبي، يكاد عقلي من فرط التفكير وكثرة الضجيج ينفجر، حتى جال بخاطري جملة أحد رفاقي \"مالدنيا إلا فانية فلِمَ البكاء ياعزيزي\" انقضى المداد؛ فهل سينقضي ذاك الهم؟ #تسنيم _محمد _ صبحي.. ❝ ⏤الكاتبه/تسنيم محمد صبحي
❞*كل هم زائل لا محالة* أجلس صامتًا؛ لكن جلبة عقلي لا تنتهي، يراودني بداخلي ذاك السؤال: متى سينقضي هذا الهم؟! لا شيء ينقضي سوى الجديدان، ونفسي كما هي، بداخلي هيجاء لا تتوقف، أتربص زوال الهم، يخبرني البعض أنه سيتوارى عاجلًا وليس آجلًا، مللت الانتظار، أشعر وكأن السعادة باتت شيئًا محظورًا، قلبي كالبلاد العجاف التي لم يزرها مطر السعادة، تأكدت أن الهم وصب، ابتعدت عن الجميع تواريت عنهم فما أريده الآن هو الاطمئنان، والراحة، ليتني كطفل صغير يبكي؛ فيركض متجهًا لأمه؛ فتحمله وتحتضنه؛ ثم يشعر بالأمان؛ فيخف الأنين، والبكاء، آلام بعد آلام وكأن قلبي لا يرى سوى الآلام، وكأن الحياة لم تدع لنا فُرصة لنحيا كما ينبغي، جمدت عيني، انشطر قلبي، يكاد عقلي من فرط التفكير وكثرة الضجيج ينفجر، حتى جال بخاطري جملة أحد رفاقي ˝مالدنيا إلا فانية فلِمَ البكاء ياعزيزي˝ انقضى المداد؛ فهل سينقضي ذاك الهم؟ #تسنيم محمد __ صبحي. ❝