❞ بسم الله الرحمن الرحيم: على بركه الله نبدا الجزء الرابع والاخير من روايه 13ساعه شادي. الوه ليلى انا جهزت الفرح وكل حاجه ياقلبي ليلى. دا اسعد يوم في حياتي ياشادي شادي. وانا كمان ياقلبي ليلى. عزمت صحبك شادي. اه طبعا ليلى. حلو يوم الخميس بليل الفرح اشتغل ورقص شادي وليلى وكان فرح كبير وجميل الفرح خلص وطلع شادي وليلى البيت شادي. والله مش مصدق نفسي من الفرحه معقول حلمنا اتحقق وبقيت معاكي ياحياتي ليلى. امال انا اعمل ايه حبيبي معايا وبين ايدي شادي اوعي تسبنى لحظه واوعي تبص لوحدها غيري ادبحك شادي. معقول ابص للنجوم وانا معايا القمر ليلى ارتمت في حضنو بحبك اوى ياشادي بعد شهرين ابداتى غيرت ليلى الشديده على شادي بتروح فين وبتكلم مين وريني الرسايل وريني الارقام بتسهر مع مين لحد عما شادي اتخنق وزهق شادي. يوه دي مبقاتش عيشه دي ليلى. للدرجادي مش ضايق تعيش معايا شادي انا اتخنقت انا سيبلك البيت وماشى خرج شادي وراح لمحمد صاحبو يحكيلو الى حصل محمد. اهدي يابني كده انتو وخدين بعض علي حب وهي بتحبك اوى عشان كده بتغيري شادي. ايوه بس مش بالشكل دا والله مش بحب حد غيرها ومش بخونها محمد. معلش خدها براحه واتكلم معها بحنيه شادي. حاضر شادي. وهو في العربيه الوه ياليلى ليلى. بترن ليه شادي. برن عشان وحشتينى ليلى. وهي بتبكى وانت كمان وحشتني شادي. خلاص عشان خاطري بطلى عياط ليلى. حاضر شادي. انا جيبلك ورد عشان اصلحك بى ليلى. بعد كده متسبنيش وتمشى ياشادي انا بخاف اقعد لوحدي شادي. حاضر ياقلبي حقك عليا انا قدامى ساعه واوصل ليلى. انا سمعى اغاني بتسمع اي شادي. بسمع فيروز اول غنيه سمعنها سواء فى اول مره اتقبلنا فيها فكره ياليلى ليلى. طبعا فكره غنيه انا وحبيبي وحبيبي لاالى شادي. ايوه هي دي ليلى. سمعهلى ياقلبي شادي حاضر ثواني اعلى الصوت شادي وهو بيعلى الصوت باصص تحت جى يرفع راسو لقى عربيه نقل دخلت في قلبت العربيه وشادي جوها ليلى. الوه شادي اي الصوت ده انت كويس شادي شادي رد عليا ياشادي انفجرت العربيه بشادى ومات شادي ليلى قاعده ماسكه الفون وبتنادى على شادي وهي متعرفش الى حصلو والدموع في عينيها تاني يوم عرفو بالخبر وهي مصدوم دخلت في حاله اكتأب شديده ومش قادره تستوعب انو مات وان معتش في شادي تاني كانت بتتعامل كانو عايش وبتمسك التلفون وبتتكلم في التلفون كانها بتكلم شادى سافرت ليلى مكان بعيد الساحل الشمالي عشان تريح اعصابها امها راحت لدكتور نفسي والدكتور النفس اقتراح عليهم انها تسافر لوحدها بس ايبعت الدكتور المساعد بتاعو يحول يعمل نفس الي عملو شادي ليلى قاعده في يوم على البحر جى الدكتور قال عامل انو مصور صورها من بعيد عشان مش تحس صورها وراح قالها ممكن بعد اذنك اوريكي حاجه بصى على الصوره دي شافت الصوره زعقت في وشتمتو وقالتلو ازاي تصورنى خت اذنى الاول امسح الصوره دي الدكتور. حاضر والله انا اسف جدا ليلى. امسح الدكتور. حاضر والله تاني يوم قالها ممكن بعد اذنك اصورك كام صوره بشكل مختلف وكده وحول يقنع فيها لحد عما وافقت وهو بيصورها سالها بتشتغلي اي كدبت عليا وقالت موالفة روايات بكتب روايه دلوقتي تحب تسمعها الدكتور. اه ياريت ليلى. حكت حكايتها مع شادي بالظبط وبعد فتره دخلت ليلى على امها وهي حطى مكياج ولابسه فستات الام رايحه فين ياليلى ليلى. رايحه اقبل شادي ياماما الام بكت بدموع وخدتها في حضنها. انتهت روايه 13ساعه يارب تكون عجبت حضرتكم الكاتب/احمد رفعت ا. ❝ ⏤احمد رفعت محب
❞ بسم الله الرحمن الرحيم: على بركه الله نبدا الجزء الرابع والاخير من روايه 13ساعه
شادي. الوه ليلى انا جهزت الفرح وكل حاجه ياقلبي ليلى. دا اسعد يوم في حياتي ياشادي شادي. وانا كمان ياقلبي ليلى. عزمت صحبك شادي. اه طبعا ليلى. حلو يوم الخميس بليل الفرح اشتغل ورقص شادي وليلى وكان فرح كبير وجميل الفرح خلص وطلع شادي وليلى البيت شادي. والله مش مصدق نفسي من الفرحه معقول حلمنا اتحقق وبقيت معاكي ياحياتي ليلى. امال انا اعمل ايه حبيبي معايا وبين ايدي شادي اوعي تسبنى لحظه واوعي تبص لوحدها غيري ادبحك شادي. معقول ابص للنجوم وانا معايا القمر ليلى ارتمت في حضنو بحبك اوى ياشادي بعد شهرين ابداتى غيرت ليلى الشديده على شادي بتروح فين وبتكلم مين وريني الرسايل وريني الارقام بتسهر مع مين لحد عما شادي اتخنق وزهق شادي. يوه دي مبقاتش عيشه دي ليلى. للدرجادي مش ضايق تعيش معايا شادي انا اتخنقت انا سيبلك البيت وماشى خرج شادي وراح لمحمد صاحبو يحكيلو الى حصل محمد. اهدي يابني كده انتو وخدين بعض علي حب وهي بتحبك اوى عشان كده بتغيري شادي. ايوه بس مش بالشكل دا والله مش بحب حد غيرها ومش بخونها محمد. معلش خدها براحه واتكلم معها بحنيه شادي. حاضر شادي. وهو في العربيه الوه ياليلى ليلى. بترن ليه شادي. برن عشان وحشتينى ليلى. وهي بتبكى وانت كمان وحشتني شادي. خلاص عشان خاطري بطلى عياط ليلى. حاضر شادي. انا جيبلك ورد عشان اصلحك بى ليلى. بعد كده متسبنيش وتمشى ياشادي انا بخاف اقعد لوحدي شادي. حاضر ياقلبي حقك عليا انا قدامى ساعه واوصل ليلى. انا سمعى اغاني بتسمع اي شادي. بسمع فيروز اول غنيه سمعنها سواء فى اول مره اتقبلنا فيها فكره ياليلى ليلى. طبعا فكره غنيه انا وحبيبي وحبيبي لاالى شادي. ايوه هي دي ليلى. سمعهلى ياقلبي شادي حاضر ثواني اعلى الصوت شادي وهو بيعلى الصوت باصص تحت جى يرفع راسو لقى عربيه نقل دخلت في قلبت العربيه وشادي جوها ليلى. الوه شادي اي الصوت ده انت كويس شادي شادي رد عليا ياشادي انفجرت العربيه بشادى ومات شادي ليلى قاعده ماسكه الفون وبتنادى على شادي وهي متعرفش الى حصلو والدموع في عينيها تاني يوم عرفو بالخبر وهي مصدوم دخلت في حاله اكتأب شديده ومش قادره تستوعب انو مات وان معتش في شادي تاني كانت بتتعامل كانو عايش وبتمسك التلفون وبتتكلم في التلفون كانها بتكلم شادى سافرت ليلى مكان بعيد الساحل الشمالي عشان تريح اعصابها امها راحت لدكتور نفسي والدكتور النفس اقتراح عليهم انها تسافر لوحدها بس ايبعت الدكتور المساعد بتاعو يحول يعمل نفس الي عملو شادي ليلى قاعده في يوم على البحر جى الدكتور قال عامل انو مصور صورها من بعيد عشان مش تحس صورها وراح قالها ممكن بعد اذنك اوريكي حاجه بصى على الصوره دي شافت الصوره زعقت في وشتمتو وقالتلو ازاي تصورنى خت اذنى الاول امسح الصوره دي الدكتور. حاضر والله انا اسف جدا ليلى. امسح الدكتور. حاضر والله تاني يوم قالها ممكن بعد اذنك اصورك كام صوره بشكل مختلف وكده وحول يقنع فيها لحد عما وافقت وهو بيصورها سالها بتشتغلي اي كدبت عليا وقالت موالفة روايات بكتب روايه دلوقتي تحب تسمعها الدكتور. اه ياريت ليلى. حكت حكايتها مع شادي بالظبط وبعد فتره دخلت ليلى على امها وهي حطى مكياج ولابسه فستات الام رايحه فين ياليلى ليلى. رايحه اقبل شادي ياماما الام بكت بدموع وخدتها في حضنها.