بسم الله الرحمن الرحيم: على بركه الله نبدا الجزء... 💬 أقوال احمد رفعت محب 📖 رواية 13ساعه قطر
- 📖 من ❞ رواية 13ساعه قطر ❝ احمد رفعت محب 📖
█ بسم الله الرحمن الرحيم: على بركه نبدا الجزء الرابع والاخير من روايه 13ساعه شادي الوه ليلى انا جهزت الفرح وكل حاجه ياقلبي ليلى دا اسعد يوم حياتي ياشادي شادي وانا كمان عزمت صحبك اه طبعا حلو يوم الخميس بليل اشتغل ورقص شادي وليلى وكان فرح كبير وجميل الفرح خلص وطلع البيت والله مش مصدق نفسي الفرحه معقول حلمنا اتحقق وبقيت معاكي ياحياتي امال اعمل ايه حبيبي معايا وبين ايدي اوعي تسبنى لحظه واوعي تبص لوحدها غيري ادبحك ابص للنجوم القمر ارتمت حضنو بحبك اوى بعد شهرين ابداتى غيرت الشديده بتروح فين وبتكلم مين وريني الرسايل الارقام بتسهر مع لحد عما اتخنق وزهق يوه دي مبقاتش عيشه للدرجادي ضايق تعيش اتخنقت سيبلك وماشى خرج وراح لمحمد صاحبو يحكيلو حصل محمد اهدي يابني كده انتو وخدين بعض علي حب وهي بتحبك عشان بتغيري ايوه بس بالشكل والله بحب حد غيرها ومش بخونها معلش خدها براحه واتكلم معها بحنيه حاضر وهو العربيه ياليلى بترن ليه برن وحشتينى كتاب قطر مجاناً PDF اونلاين 2025 رومانسي اتنين بيتقابله بيحبه اول نظره
❞ بسم الله الرحمن الرحيم: على بركه الله نبدا الجزء الرابع والاخير من روايه 13ساعه
شادي. الوه ليلى انا جهزت الفرح وكل حاجه ياقلبي ليلى. دا اسعد يوم في حياتي ياشادي شادي. وانا كمان ياقلبي ليلى. عزمت صحبك شادي. اه طبعا ليلى. حلو يوم الخميس بليل الفرح اشتغل ورقص شادي وليلى وكان فرح كبير وجميل الفرح خلص وطلع شادي وليلى البيت شادي. والله مش مصدق نفسي من الفرحه معقول حلمنا اتحقق وبقيت معاكي ياحياتي ليلى. امال انا اعمل ايه حبيبي معايا وبين ايدي شادي اوعي تسبنى لحظه واوعي تبص لوحدها غيري ادبحك شادي. معقول ابص للنجوم وانا معايا القمر ليلى ارتمت في حضنو بحبك اوى ياشادي بعد شهرين ابداتى غيرت ليلى الشديده على شادي بتروح فين وبتكلم مين وريني الرسايل وريني الارقام بتسهر مع مين لحد عما شادي اتخنق وزهق شادي. يوه دي مبقاتش عيشه دي ليلى. للدرجادي مش ضايق تعيش معايا شادي انا اتخنقت انا سيبلك البيت وماشى خرج شادي وراح لمحمد صاحبو يحكيلو الى حصل محمد. اهدي يابني كده انتو وخدين بعض علي حب وهي بتحبك اوى عشان كده بتغيري شادي. ايوه بس مش بالشكل دا والله مش بحب حد غيرها ومش بخونها محمد. معلش خدها براحه واتكلم معها بحنيه شادي. حاضر شادي. وهو في العربيه الوه ياليلى ليلى. بترن ليه شادي. برن عشان وحشتينى ليلى. وهي بتبكى وانت كمان وحشتني شادي. خلاص عشان خاطري بطلى عياط ليلى. حاضر شادي. انا جيبلك ورد عشان اصلحك بى ليلى. بعد كده متسبنيش وتمشى ياشادي انا بخاف اقعد لوحدي شادي. حاضر ياقلبي حقك عليا انا قدامى ساعه واوصل ليلى. انا سمعى اغاني بتسمع اي شادي. بسمع فيروز اول غنيه سمعنها سواء فى اول مره اتقبلنا فيها فكره ياليلى ليلى. طبعا فكره غنيه انا وحبيبي وحبيبي لاالى شادي. ايوه هي دي ليلى. سمعهلى ياقلبي شادي حاضر ثواني اعلى الصوت شادي وهو بيعلى الصوت باصص تحت جى يرفع راسو لقى عربيه نقل دخلت في قلبت العربيه وشادي جوها ليلى. الوه شادي اي الصوت ده انت كويس شادي شادي رد عليا ياشادي انفجرت العربيه بشادى ومات شادي ليلى قاعده ماسكه الفون وبتنادى على شادي وهي متعرفش الى حصلو والدموع في عينيها تاني يوم عرفو بالخبر وهي مصدوم دخلت في حاله اكتأب شديده ومش قادره تستوعب انو مات وان معتش في شادي تاني كانت بتتعامل كانو عايش وبتمسك التلفون وبتتكلم في التلفون كانها بتكلم شادى سافرت ليلى مكان بعيد الساحل الشمالي عشان تريح اعصابها امها راحت لدكتور نفسي والدكتور النفس اقتراح عليهم انها تسافر لوحدها بس ايبعت الدكتور المساعد بتاعو يحول يعمل نفس الي عملو شادي ليلى قاعده في يوم على البحر جى الدكتور قال عامل انو مصور صورها من بعيد عشان مش تحس صورها وراح قالها ممكن بعد اذنك اوريكي حاجه بصى على الصوره دي شافت الصوره زعقت في وشتمتو وقالتلو ازاي تصورنى خت اذنى الاول امسح الصوره دي الدكتور. حاضر والله انا اسف جدا ليلى. امسح الدكتور. حاضر والله تاني يوم قالها ممكن بعد اذنك اصورك كام صوره بشكل مختلف وكده وحول يقنع فيها لحد عما وافقت وهو بيصورها سالها بتشتغلي اي كدبت عليا وقالت موالفة روايات بكتب روايه دلوقتي تحب تسمعها الدكتور. اه ياريت ليلى. حكت حكايتها مع شادي بالظبط وبعد فتره دخلت ليلى على امها وهي حطى مكياج ولابسه فستات الام رايحه فين ياليلى ليلى. رايحه اقبل شادي ياماما الام بكت بدموع وخدتها في حضنها.
❞ بسم الله الرحمن الرحيم: على بركه الله نبدا الجزء الرابع والاخير من روايه 13ساعه شادي. الوه ليلى انا جهزت الفرح وكل حاجه ياقلبي ليلى. دا اسعد يوم في حياتي ياشادي شادي. وانا كمان ياقلبي ليلى. عزمت صحبك شادي. اه طبعا ليلى. حلو يوم الخميس بليل الفرح اشتغل ورقص شادي وليلى وكان فرح كبير وجميل الفرح خلص وطلع شادي وليلى البيت شادي. والله مش مصدق نفسي من الفرحه معقول حلمنا اتحقق وبقيت معاكي ياحياتي ليلى. امال انا اعمل ايه حبيبي معايا وبين ايدي شادي اوعي تسبنى لحظه واوعي تبص لوحدها غيري ادبحك شادي. معقول ابص للنجوم وانا معايا القمر ليلى ارتمت في حضنو بحبك اوى ياشادي بعد شهرين ابداتى غيرت ليلى الشديده على شادي بتروح فين وبتكلم مين وريني الرسايل وريني الارقام بتسهر مع مين لحد عما شادي اتخنق وزهق شادي. يوه دي مبقاتش عيشه دي ليلى. للدرجادي مش ضايق تعيش معايا شادي انا اتخنقت انا سيبلك البيت وماشى خرج شادي وراح لمحمد صاحبو يحكيلو الى حصل محمد. اهدي يابني كده انتو وخدين بعض علي حب وهي بتحبك اوى عشان كده بتغيري شادي. ايوه بس مش بالشكل دا والله مش بحب حد غيرها ومش بخونها محمد. معلش خدها براحه واتكلم معها بحنيه شادي. حاضر شادي. وهو في العربيه الوه ياليلى ليلى. بترن ليه شادي. برن عشان وحشتينى ليلى. وهي بتبكى وانت كمان وحشتني شادي. خلاص عشان خاطري بطلى عياط ليلى. حاضر شادي. انا جيبلك ورد عشان اصلحك بى ليلى. بعد كده متسبنيش وتمشى ياشادي انا بخاف اقعد لوحدي شادي. حاضر ياقلبي حقك عليا انا قدامى ساعه واوصل ليلى. انا سمعى اغاني بتسمع اي شادي. بسمع فيروز اول غنيه سمعنها سواء فى اول مره اتقبلنا فيها فكره ياليلى ليلى. طبعا فكره غنيه انا وحبيبي وحبيبي لاالى شادي. ايوه هي دي ليلى. سمعهلى ياقلبي شادي حاضر ثواني اعلى الصوت شادي وهو بيعلى الصوت باصص تحت جى يرفع راسو لقى عربيه نقل دخلت في قلبت العربيه وشادي جوها ليلى. الوه شادي اي الصوت ده انت كويس شادي شادي رد عليا ياشادي انفجرت العربيه بشادى ومات شادي ليلى قاعده ماسكه الفون وبتنادى على شادي وهي متعرفش الى حصلو والدموع في عينيها تاني يوم عرفو بالخبر وهي مصدوم دخلت في حاله اكتأب شديده ومش قادره تستوعب انو مات وان معتش في شادي تاني كانت بتتعامل كانو عايش وبتمسك التلفون وبتتكلم في التلفون كانها بتكلم شادى سافرت ليلى مكان بعيد الساحل الشمالي عشان تريح اعصابها امها راحت لدكتور نفسي والدكتور النفس اقتراح عليهم انها تسافر لوحدها بس ايبعت الدكتور المساعد بتاعو يحول يعمل نفس الي عملو شادي ليلى قاعده في يوم على البحر جى الدكتور قال عامل انو مصور صورها من بعيد عشان مش تحس صورها وراح قالها ممكن بعد اذنك اوريكي حاجه بصى على الصوره دي شافت الصوره زعقت في وشتمتو وقالتلو ازاي تصورنى خت اذنى الاول امسح الصوره دي الدكتور. حاضر والله انا اسف جدا ليلى. امسح الدكتور. حاضر والله تاني يوم قالها ممكن بعد اذنك اصورك كام صوره بشكل مختلف وكده وحول يقنع فيها لحد عما وافقت وهو بيصورها سالها بتشتغلي اي كدبت عليا وقالت موالفة روايات بكتب روايه دلوقتي تحب تسمعها الدكتور. اه ياريت ليلى. حكت حكايتها مع شادي بالظبط وبعد فتره دخلت ليلى على امها وهي حطى مكياج ولابسه فستات الام رايحه فين ياليلى ليلى. رايحه اقبل شادي ياماما الام بكت بدموع وخدتها في حضنها. انتهت روايه 13ساعه يارب تكون عجبت حضرتكم الكاتب/احمد رفعت ا. ❝ ⏤احمد رفعت محب
❞ بسم الله الرحمن الرحيم: على بركه الله نبدا الجزء الرابع والاخير من روايه 13ساعه
شادي. الوه ليلى انا جهزت الفرح وكل حاجه ياقلبي ليلى. دا اسعد يوم في حياتي ياشادي شادي. وانا كمان ياقلبي ليلى. عزمت صحبك شادي. اه طبعا ليلى. حلو يوم الخميس بليل الفرح اشتغل ورقص شادي وليلى وكان فرح كبير وجميل الفرح خلص وطلع شادي وليلى البيت شادي. والله مش مصدق نفسي من الفرحه معقول حلمنا اتحقق وبقيت معاكي ياحياتي ليلى. امال انا اعمل ايه حبيبي معايا وبين ايدي شادي اوعي تسبنى لحظه واوعي تبص لوحدها غيري ادبحك شادي. معقول ابص للنجوم وانا معايا القمر ليلى ارتمت في حضنو بحبك اوى ياشادي بعد شهرين ابداتى غيرت ليلى الشديده على شادي بتروح فين وبتكلم مين وريني الرسايل وريني الارقام بتسهر مع مين لحد عما شادي اتخنق وزهق شادي. يوه دي مبقاتش عيشه دي ليلى. للدرجادي مش ضايق تعيش معايا شادي انا اتخنقت انا سيبلك البيت وماشى خرج شادي وراح لمحمد صاحبو يحكيلو الى حصل محمد. اهدي يابني كده انتو وخدين بعض علي حب وهي بتحبك اوى عشان كده بتغيري شادي. ايوه بس مش بالشكل دا والله مش بحب حد غيرها ومش بخونها محمد. معلش خدها براحه واتكلم معها بحنيه شادي. حاضر شادي. وهو في العربيه الوه ياليلى ليلى. بترن ليه شادي. برن عشان وحشتينى ليلى. وهي بتبكى وانت كمان وحشتني شادي. خلاص عشان خاطري بطلى عياط ليلى. حاضر شادي. انا جيبلك ورد عشان اصلحك بى ليلى. بعد كده متسبنيش وتمشى ياشادي انا بخاف اقعد لوحدي شادي. حاضر ياقلبي حقك عليا انا قدامى ساعه واوصل ليلى. انا سمعى اغاني بتسمع اي شادي. بسمع فيروز اول غنيه سمعنها سواء فى اول مره اتقبلنا فيها فكره ياليلى ليلى. طبعا فكره غنيه انا وحبيبي وحبيبي لاالى شادي. ايوه هي دي ليلى. سمعهلى ياقلبي شادي حاضر ثواني اعلى الصوت شادي وهو بيعلى الصوت باصص تحت جى يرفع راسو لقى عربيه نقل دخلت في قلبت العربيه وشادي جوها ليلى. الوه شادي اي الصوت ده انت كويس شادي شادي رد عليا ياشادي انفجرت العربيه بشادى ومات شادي ليلى قاعده ماسكه الفون وبتنادى على شادي وهي متعرفش الى حصلو والدموع في عينيها تاني يوم عرفو بالخبر وهي مصدوم دخلت في حاله اكتأب شديده ومش قادره تستوعب انو مات وان معتش في شادي تاني كانت بتتعامل كانو عايش وبتمسك التلفون وبتتكلم في التلفون كانها بتكلم شادى سافرت ليلى مكان بعيد الساحل الشمالي عشان تريح اعصابها امها راحت لدكتور نفسي والدكتور النفس اقتراح عليهم انها تسافر لوحدها بس ايبعت الدكتور المساعد بتاعو يحول يعمل نفس الي عملو شادي ليلى قاعده في يوم على البحر جى الدكتور قال عامل انو مصور صورها من بعيد عشان مش تحس صورها وراح قالها ممكن بعد اذنك اوريكي حاجه بصى على الصوره دي شافت الصوره زعقت في وشتمتو وقالتلو ازاي تصورنى خت اذنى الاول امسح الصوره دي الدكتور. حاضر والله انا اسف جدا ليلى. امسح الدكتور. حاضر والله تاني يوم قالها ممكن بعد اذنك اصورك كام صوره بشكل مختلف وكده وحول يقنع فيها لحد عما وافقت وهو بيصورها سالها بتشتغلي اي كدبت عليا وقالت موالفة روايات بكتب روايه دلوقتي تحب تسمعها الدكتور. اه ياريت ليلى. حكت حكايتها مع شادي بالظبط وبعد فتره دخلت ليلى على امها وهي حطى مكياج ولابسه فستات الام رايحه فين ياليلى ليلى. رايحه اقبل شادي ياماما الام بكت بدموع وخدتها في حضنها.
❞ بسم الله الرحمن الرحيم على بركت الله نبدا الجزء الثاني من روايه13ساعه: ................................. راجعه البيت شادي والدموع في عينيه الحاج محمود. مالك ياشادي فيك اي شادي. تعبان شويه الحاج محمود. احكيلي ياحبيبي مالك شادي حكى لوالدو الى حصل الاب. طب سافرلها الاقصر ودور عليها شادي. تفتكر الاب. ايوه شادي. حاضر شادي. حجز قطر الاقصر وقاعد في المحطه والدموع في عينيه وبيفكر فيها شادي بيبص على الى فى المحطه جايز يشوفها وسط الناس قاعدشادي مخنوق ومدايق لحديت عماطلع القطر وهوجاى يطلع القطر لمح واحده شبه ليلى في المحطه نزل جرى يجرى عليها ليلى ليلى ليلى بيمسكها بيبص ملقاش ليلى لق واحده تانيه رجع تانى القطر وركب وسافر ونزل الاقصر يلف في الشوارع الاقصر يدورعليها ليلى ليلى فينك ياليلي قاعد على البحر بليل وتعبان اوى ليلى.باباماما انامخنوقه شوي هاروح اتمشي علي البحر الاب.ماشي ياحبيبتى روحي ومتتاخريش ليلى.حاضر نزلت ليلى علي البحر وتفكرها كلو في شادي ياترى انت فين ياشادي بصت للسماء يارب لولينا نصيب في بعض جمعنا تاني ونزلت ليلى البحر ونزلتتحت خالص لحديت عما غرقت ليلى الحقونى بموت الحقونى شادى سمع صوت واحده شادي: الصوت دا جاى منين شادي مش وراءالصوت بيبص بعيد لقى واحده بتغرق قلع شادي ونزل المياه جرى وهو ميعرفش انها ليلى جرى بسرعه ومسكها بيمسك وشها بيبص لقها ليلى ليلى حبيبتي والدموع في عينيه وليلى اغمى عليها طلعها من المياه علي الشطى ليلى ليلى ليلى فتحت عنيها بتبص لقت شادي قدمها اي دا شادي انت كنت فين كنت بدور عليك وارتمت فى حضنه وبكت في حضنه كنت، حاسه اننا انتقبل تاني الحمدلله شادي: اناكنت بدورعليكي في كل حته والله وسفرت عشانك شادي.حاتى رقمك بسرعه بقي ليلى.حاضر ادتو الرقم تاني يوم الصبح.استيقظه شادي. شادي.الوه ليلى ليلى.ايوه ياشادي شادي. انا مسافر مصر النهارده تيجي معايا اعرفك علي بابا ليلى.اشوف كده واقولك شادي.تمام مستنيكى ليلى.اوكي ليلى.الوه شادي.اناموافقه ماشي اسافر معاك شادي. الحمدلله يلا اطلعي عند المحطه ليلى حاضر. سافرو عند ابوشادي شادي.بابا اعرفك علي ليلى الاب.اهلاحبيبتي نورتي ليلى اهلابيك ياعمى الاب.هى دى ياوادياشادي الى طيرت عقلك وكنت اتموت عليها؟ ليلى.بابتسامه ونظره لشادى شادي يابا اتحرمنى احكيلك حاجه تانيه الاب.بس يازين مختارت والله خرجومن عند ابو شادي.ليلى انابحبك ليلى.واناكمان بحبك شادي انا اجي اكلم امك وابوكى واخطبوك ليلى.بجدياشادي شادي بجد ياعمري حديدى معاد معاهم ليلى حاضر. انتهى الجزءالثاني ................ انتظرونا في الجزء التالت الكاتب/ احمد رفعت. ❝ ⏤احمد رفعت محب
❞ بسم الله الرحمن الرحيم على بركت الله نبدا الجزء الثاني من روايه13ساعه: ................. راجعه البيت شادي والدموع في عينيه الحاج محمود. مالك ياشادي فيك اي شادي. تعبان شويه الحاج محمود. احكيلي ياحبيبي مالك شادي حكى لوالدو الى حصل الاب. طب سافرلها الاقصر ودور عليها شادي. تفتكر الاب. ايوه شادي. حاضر شادي. حجز قطر الاقصر وقاعد في المحطه والدموع في عينيه وبيفكر فيها شادي بيبص على الى فى المحطه جايز يشوفها وسط الناس قاعدشادي مخنوق ومدايق لحديت عماطلع القطر وهوجاى يطلع القطر لمح واحده شبه ليلى في المحطه نزل جرى يجرى عليها ليلى ليلى ليلى بيمسكها بيبص ملقاش ليلى لق واحده تانيه رجع تانى القطر وركب وسافر ونزل الاقصر يلف في الشوارع الاقصر يدورعليها ليلى ليلى فينك ياليلي قاعد على البحر بليل وتعبان اوى ليلى.باباماما انامخنوقه شوي هاروح اتمشي علي البحر الاب.ماشي ياحبيبتى روحي ومتتاخريش ليلى.حاضر نزلت ليلى علي البحر وتفكرها كلو في شادي ياترى انت فين ياشادي بصت للسماء يارب لولينا نصيب في بعض جمعنا تاني ونزلت ليلى البحر ونزلتتحت خالص لحديت عما غرقت ليلى الحقونى بموت الحقونى شادى سمع صوت واحده شادي: الصوت دا جاى منين شادي مش وراءالصوت بيبص بعيد لقى واحده بتغرق قلع شادي ونزل المياه جرى وهو ميعرفش انها ليلى جرى بسرعه ومسكها بيمسك وشها بيبص لقها ليلى ليلى حبيبتي والدموع في عينيه وليلى اغمى عليها طلعها من المياه علي الشطى ليلى ليلى ليلى فتحت عنيها بتبص لقت شادي قدمها اي دا شادي انت كنت فين كنت بدور عليك وارتمت فى حضنه وبكت في حضنه كنت، حاسه اننا انتقبل تاني الحمدلله شادي: اناكنت بدورعليكي في كل حته والله وسفرت عشانك شادي.حاتى رقمك بسرعه بقي ليلى.حاضر ادتو الرقم تاني يوم الصبح.استيقظه شادي. شادي.الوه ليلى ليلى.ايوه ياشادي شادي. انا مسافر مصر النهارده تيجي معايا اعرفك علي بابا ليلى.اشوف كده واقولك شادي.تمام مستنيكى ليلى.اوكي ليلى.الوه شادي.اناموافقه ماشي اسافر معاك شادي. الحمدلله يلا اطلعي عند المحطه ليلى حاضر. سافرو عند ابوشادي شادي.بابا اعرفك علي ليلى الاب.اهلاحبيبتي نورتي ليلى اهلابيك ياعمى الاب.هى دى ياوادياشادي الى طيرت عقلك وكنت اتموت عليها؟ ليلى.بابتسامه ونظره لشادى شادي يابا اتحرمنى احكيلك حاجه تانيه الاب.بس يازين مختارت والله خرجومن عند ابو شادي.ليلى انابحبك ليلى.واناكمان بحبك شادي انا اجي اكلم امك وابوكى واخطبوك ليلى.بجدياشادي شادي بجد ياعمري حديدى معاد معاهم ليلى حاضر. انتهى الجزءالثاني ........ انتظرونا في الجزء التالت الكاتب/ احمد رفعت. ❝