❞ البارت التاسع
في الغابه
عشق:نوح انا جيت
نوح بابتسامة:علي مهلك علشان متقعيش
عشق:عامل ايه
نوح: الحمدلله امسكي
عشق:ايه دي؟
نوح:دي بدله الفرسان جبتهالك مخصوص
عشق بصدمه:ازاي دي غاليه يا نوح ليه عملت كده
نوح:اولا مفيش حاجه تغلي عليكي ثانياً يلا جربيها
عشق وهي تسحب سيفها وتضعه علي رقبه نوح
عشق بنبره مخيفه:بتقول ايه
نوح بتوتر:الكوخ الكوخ هناك جربيها هنا
عشق وهي تنزل سيفها وتكمل بأبتسامه:ايه ده بجد هروح اجربها استناني
نوح:اه هستناكي
ذهبت عشق للكوخ و تهاوي نوح علي الارض:انفصام الشخصية اللي عندها ده هيموتني في مره اعتقد عشق لو انضمت للفرسان هتكون اقوي الفرسان و اكثرهم دمويه في الأمبراطورية
قاطع كلام نوح طفل صغير
الطفل:عمو عمو
نوح:انت بتعمل ايه يا صغير لوحدك
الطفل :خرجت اجيب ورده لماما بس تهت ينفع تخرجني برا الغابه
نوح وهو يمسك ايد الطفل:اكيد يا صغير
مضي نوح مع الطفل و بعدها بثواني خرجت عشق من الكوخ
عشق بفرحه:بس يا نوح شكلها حلو ازاي نوح انت فين
ثم نظرت لبعيد لتجد نوح برفقه طفل صغير يخرجوا من الغابه
عشق باستغراب:هو رايح فين
تذهب عشق خلفه لكن تنصدم عندما تجد من ظهر فجأة و ضرب نوح علي رأسه و اخده و هرب
عشق بصدمه:نووووح
لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت التاسع
في الغابه
عشق:نوح انا جيت
نوح بابتسامة:علي مهلك علشان متقعيش
عشق:عامل ايه
نوح: الحمدلله امسكي
عشق:ايه دي؟
نوح:دي بدله الفرسان جبتهالك مخصوص
عشق بصدمه:ازاي دي غاليه يا نوح ليه عملت كده
نوح:اولا مفيش حاجه تغلي عليكي ثانياً يلا جربيها
عشق وهي تسحب سيفها وتضعه علي رقبه نوح
عشق بنبره مخيفه:بتقول ايه
نوح بتوتر:الكوخ الكوخ هناك جربيها هنا
عشق وهي تنزل سيفها وتكمل بأبتسامه:ايه ده بجد هروح اجربها استناني
نوح:اه هستناكي
ذهبت عشق للكوخ و تهاوي نوح علي الارض:انفصام الشخصية اللي عندها ده هيموتني في مره اعتقد عشق لو انضمت للفرسان هتكون اقوي الفرسان و اكثرهم دمويه في الأمبراطورية
قاطع كلام نوح طفل صغير
الطفل:عمو عمو
نوح:انت بتعمل ايه يا صغير لوحدك
الطفل :خرجت اجيب ورده لماما بس تهت ينفع تخرجني برا الغابه
نوح وهو يمسك ايد الطفل:اكيد يا صغير
مضي نوح مع الطفل و بعدها بثواني خرجت عشق من الكوخ
عشق بفرحه:بس يا نوح شكلها حلو ازاي نوح انت فين
ثم نظرت لبعيد لتجد نوح برفقه طفل صغير يخرجوا من الغابه
عشق باستغراب:هو رايح فين
تذهب عشق خلفه لكن تنصدم عندما تجد من ظهر فجأة و ضرب نوح علي رأسه و اخده و هرب
❞ البارت الثالث عشر
في الغابه
عشق ببكاء :نوح
نوح بخضه:في ايه بتعيطي ليه
عشق ببكاء:برق هيروح ساحه المعركه يا نوح هيسبني و يروح
نوح بحزن :اهدي يا عشق اهدي كل ده علشان نحميكم
عشق بدموع: نحميكم نوح قول انك مش هتروح الساحه زي برق
انزل نوح رأسه في الأرض بحزن ولم يجيب
عشق ببكاء: رد يا نوح رد عليا قولي انك مش هتروح و تسبني
نوح وهو يمسك وجهها بيده و يمسح دموعها:متعيطيش يا عشق دموعك غاليه اوي بالنسبه ليا انا هروح و راجع أن شاء الله و وعد هخلي بالي من نفسي بس في المقابل انتي كوني كويسه و اهتمي بنفسك
عشق :هتبعت لي جوابات تطمني
نوح:اه
عشق:وعد
نوح بحب: وعد يا عشقي و يوم ما ارجع أن شاء الله في حاجه لازم اقولها لك فأستنيني
عشق:هستناك يا نوح هستناك
نوح:الي اللقاء في القريب العاجل
عشق بابتسامه:الي اللقاء
ذهب نوح وبرق لساحه المعركه و كانوا كل يوم يرسلوا جواب لعشق لكن في يوم
عشق:ورد يا ورد
ورد:أيوة انسه
عشق : مافيش اي جوابات اتبعتت
ورد:لا سموك
عشق:ياربي بقالهم يومين مبعتوش حاجه
اتجهت عشق للخارج تبحث عن والدها لكن وقفت أمام باب المكتب حين سمعت انه يكلم والدتها
سراج:رساله عن طريق الحمام الزاجل
اتين:طب شوف بيقول ايه
سراج بحزن:برق
اتين بخوف:ماله برق في ايه
سراج:بيقولوا أن برق مات
اتين بأنهيار:ايه لا لا دى اخبار مش صح انا ابنى لسه عايش لااا
بعد سماع عشق تلك الكلام اتجهت علي غرفتها بكل سرعتها
عشق ببكاء:لا لا اكيد شافوا غلط انا برق وعدني أنه هيرجع لا لا لاااااا
انهارت عشق في البكاء الي أن غلبها النوم في المساء كان الجميع نائم معادا عشق التى استيقظت وا لألم يقسم قلبها الي نصفين
عشق :اكيد الكلام اللي اتقال الصبح ده كدب و انا هثبت لهم
فتحت دولابها و ارتدت زي الفرسان الذي اتي به نوح و اخدت سيفها و القوس و اتجهت للخارج بهدوء شديد و أخذت الخيل و انطلقت نحو ساحه المعركة
لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝ ⏤شهد الوليد
❞ البارت الثالث عشر
في الغابه
عشق ببكاء :نوح
نوح بخضه:في ايه بتعيطي ليه
عشق ببكاء:برق هيروح ساحه المعركه يا نوح هيسبني و يروح
نوح بحزن :اهدي يا عشق اهدي كل ده علشان نحميكم
عشق بدموع: نحميكم نوح قول انك مش هتروح الساحه زي برق
انزل نوح رأسه في الأرض بحزن ولم يجيب
عشق ببكاء: رد يا نوح رد عليا قولي انك مش هتروح و تسبني
نوح وهو يمسك وجهها بيده و يمسح دموعها:متعيطيش يا عشق دموعك غاليه اوي بالنسبه ليا انا هروح و راجع أن شاء الله و وعد هخلي بالي من نفسي بس في المقابل انتي كوني كويسه و اهتمي بنفسك
عشق :هتبعت لي جوابات تطمني
نوح:اه
عشق:وعد
نوح بحب: وعد يا عشقي و يوم ما ارجع أن شاء الله في حاجه لازم اقولها لك فأستنيني
عشق:هستناك يا نوح هستناك
نوح:الي اللقاء في القريب العاجل
عشق بابتسامه:الي اللقاء
ذهب نوح وبرق لساحه المعركه و كانوا كل يوم يرسلوا جواب لعشق لكن في يوم
عشق:ورد يا ورد
ورد:أيوة انسه
عشق : مافيش اي جوابات اتبعتت
ورد:لا سموك
عشق:ياربي بقالهم يومين مبعتوش حاجه
اتجهت عشق للخارج تبحث عن والدها لكن وقفت أمام باب المكتب حين سمعت انه يكلم والدتها
سراج:رساله عن طريق الحمام الزاجل
اتين:طب شوف بيقول ايه
سراج بحزن:برق
اتين بخوف:ماله برق في ايه
سراج:بيقولوا أن برق مات
اتين بأنهيار:ايه لا لا دى اخبار مش صح انا ابنى لسه عايش لااا
بعد سماع عشق تلك الكلام اتجهت علي غرفتها بكل سرعتها
عشق ببكاء:لا لا اكيد شافوا غلط انا برق وعدني أنه هيرجع لا لا لاااااا
انهارت عشق في البكاء الي أن غلبها النوم في المساء كان الجميع نائم معادا عشق التى استيقظت وا لألم يقسم قلبها الي نصفين
عشق :اكيد الكلام اللي اتقال الصبح ده كدب و انا هثبت لهم
فتحت دولابها و ارتدت زي الفرسان الذي اتي به نوح و اخدت سيفها و القوس و اتجهت للخارج بهدوء شديد و أخذت الخيل و انطلقت نحو ساحه المعركة
لـِ شهد الوليد|الإعصار. ❝