بسم آلَلَهّ الرحمن الرحيم على بركة الله نبدا الجزء... 💬 أقوال احمد رفعت محب 📖 رواية 13ساعه قطر
- 📖 من ❞ رواية 13ساعه قطر ❝ احمد رفعت محب 📖
█ بسم آلَلَهّ الرحمن الرحيم بركة الله نبدا الجزء الثالث من روايه 13ساعه ليلى الوه ياشادي شادي ايوه ياقلبي انا حدتلك معاد مع بابا بجد ياعمري المعاد يوم الجمعه ماشي يوم الساعه 8صباحا استيقظ شادي النوم ليلى دا اسعد حياتي وانا كمان يارب يوافق يارب الساعه 8مساءا وصل بيت ليلى شادي مساء الخير ياعمى ابو يابنى عامل ايه الحمدلله قولي بقي شغال فين وعندك شقه ولا لا الصحافه وعندي ياابنى ربنا يوفقك يخليك دخلت ام عليهم ام النور ياامى تعالي عاوزاكى حاضر اي انتى جيبهولنا جايبه واحد الشارع يطمع فينا وفي فلوسنا مش كده وجدع ومحترم واهم حاجه اننا بنحب بعض ياعني ايحافظ عليا الجوازه دي اتم وابقي ورينى اتتجوزو ازاي والله اموت نفسي لو اتجوزنا الام طربتها بالقلم اخرسى اياكى اسمعاك بتقولي تاني خرجت الام الاوضه ودخلت بص يابني احنا كتاب قطر مجاناً PDF اونلاين 2025 رومانسي اتنين بيتقابله بيحبه اول نظره
❞ بسم آلَلَهّ الرحمن الرحيم على بركة الله نبدا الجزء الثالث من روايه 13ساعه ............ ليلى. الوه ياشادي شادي. ايوه ياقلبي ليلى. انا حدتلك معاد مع بابا شادي. بجد ياقلبي ليلى. بجد ياعمري المعاد يوم الجمعه ياشادي شادي. ماشي ياقلبي يوم الجمعه الساعه 8صباحا استيقظ شادي من النوم شادي. ليلى دا اسعد يوم في حياتي ياقلبي ليلى. وانا كمان ياقلبي يارب بابا يوافق شادي. يارب الساعه 8مساءا من يوم الجمعه شادي وصل الى بيت ليلى شادي. مساء الخير ياعمى ابو ليلى. مساء الخير يابنى عامل ايه شادي. الحمدلله ياعمى ابو ليلى. قولي بقي شغال فين وعندك شقه ولا لا شادي. ايوه ياعمى شغال في الصحافه وعندي شقه ابو ليلى. ماشي ياابنى ربنا يوفقك يارب شادي. ربنا يخليك ياعمى دخلت ام ليلى عليهم ام ليلى. مساء الخير شادي. مساء النور ياامى ام ليلى. ليلى تعالي عاوزاكى ليلى. حاضر ام ليلى. اي الى انتى جيبهولنا دا جايبه واحد من الشارع يطمع فينا وفي فلوسنا ليلى. لا شادي مش كده شادي شغال وجدع ومحترم واهم حاجه اننا بنحب بعض ياعني ايحافظ عليا ام ليلى. الجوازه دي مش اتم وابقي ورينى اتتجوزو ازاي ليلى. والله اموت نفسي لو مش اتجوزنا الام. طربتها بالقلم اخرسى اياكى اسمعاك بتقولي كده تاني خرجت الام من الاوضه ودخلت على شادي بص يابني احنا معندناش بنات للجواز. وقف شادي مستغرب لى كده ياامي انا بحب ليلى والله اشيلها في عينى الام. لا مفيش جواز واتفضل امشى ليلى. بتبكى وتبص لشادى شادي خرج من البيت وركب العربيه ليلى. الوه ياشادي وبتبكى بفترا شادي. متبكيش احنا لبعض مامحصل محدش يقدر يفرقنا عن بعض غير ربنا والموت سبيني اتصرف تانى يوم الصبح قبل شادي ليلى واتفسحو وقدو يوم جميل مع بعض الام كانت بعتى واحد يراقب ليلى رجعت ليلى البيت مبسوطه وفرحانه الام. كنتى فين ليلى. كنت مع واحده صحبتي الام. صحبتك ولا شادي ليلى. اه كنت مع شادي ومش اسيبو لحظه الام. ضربتها بالقلم خشي الاوضه ومفيش خروج تاني الام اتصلت علي اتنين عشان يضربو شادي عشان يبعد عن ليلى ماشي شادي في الطريق بالعربيه لقى عربيه بتحجز على وقف بالعربيه لقى اتنين مسكو ونزلو ضرب فى وقع شادي على الارض بعد شويه لقى ام ليلى بترن الام. بضحكه ههه اعمل اكتر من كده لو مبعتش عن بنتى والمره الجايه بموتك ياشادي شادي. مش فارقه معايا حياتي بس انا مش اسيب ليلى قفلت الام السكه تاني يوم شادي بيدور على ابو مش لقى جى صديق شادي بيقولو ابوك في القسم ياشادي شادي. اى بيعمل ايه حصل ايه ام ليلى لبست ابوك قضيه شادي. اي شادي. اتصل على ام ليلى شادي. الوه انا اسيب بنتك بس طلعى ابويا ام ليلى. عين العقل يابني شادي متنرفز اوى وقبل ليلى ليلى خلاص خلصت لحد كده ليلى. بتقول ايه ياشادي شادي. كلو الى ابويا انا استحمل كل حاجه بس كلو الا ابويا ليلى. بدموع وانهيار شادي انا بحبك اوى مقدرش اعيش من غيرك وحضنت شادي شادي. حضنها وانا كمان بحبك والله رجعت ليلى البيت وعلت صوتها على امها وفضلت تصرغ وانهارت ومسكت السكينه وقطعت شريانها ودخلت المستشفى الام. ليلى ردي عليا ياحبيبتي انا الي السبب لو جرالك حاجه مش اسامح نفسي ابدا خلاص اجوزكو لبعض ياليلى والله بس قومي ياحبيبتي بعد شويه فاقت ليلى الام خدتها بالحضن واتصلت على شادي شادي عما عرف انها في المستشفى وجى جرى شادي. مالك ياقلبي انتى كويسه ليلى . الحمدلله ياقلبي الام. الخطوبه الخميس الجاي ياشادي شادي. بجد الام اه بجد اتخطبو شادي وليلى شادي بعد شهر راح بيت ليلى وقال لامها عاوزين نعمل الفرح بقي اي رايكم الخميس الجاي الام ماشي معاد حلوه الف مبروك ياولاد. ........
❞ بسم آلَلَهّ الرحمن الرحيم على بركة الله نبدا الجزء الثالث من روايه 13ساعه ........................ ليلى. الوه ياشادي شادي. ايوه ياقلبي ليلى. انا حدتلك معاد مع بابا شادي. بجد ياقلبي ليلى. بجد ياعمري المعاد يوم الجمعه ياشادي شادي. ماشي ياقلبي يوم الجمعه الساعه 8صباحا استيقظ شادي من النوم شادي. ليلى دا اسعد يوم في حياتي ياقلبي ليلى. وانا كمان ياقلبي يارب بابا يوافق شادي. يارب الساعه 8مساءا من يوم الجمعه شادي وصل الى بيت ليلى شادي. مساء الخير ياعمى ابو ليلى. مساء الخير يابنى عامل ايه شادي. الحمدلله ياعمى ابو ليلى. قولي بقي شغال فين وعندك شقه ولا لا شادي. ايوه ياعمى شغال في الصحافه وعندي شقه ابو ليلى. ماشي ياابنى ربنا يوفقك يارب شادي. ربنا يخليك ياعمى دخلت ام ليلى عليهم ام ليلى. مساء الخير شادي. مساء النور ياامى ام ليلى. ليلى تعالي عاوزاكى ليلى. حاضر ام ليلى. اي الى انتى جيبهولنا دا جايبه واحد من الشارع يطمع فينا وفي فلوسنا ليلى. لا شادي مش كده شادي شغال وجدع ومحترم واهم حاجه اننا بنحب بعض ياعني ايحافظ عليا ام ليلى. الجوازه دي مش اتم وابقي ورينى اتتجوزو ازاي ليلى. والله اموت نفسي لو مش اتجوزنا الام. طربتها بالقلم اخرسى اياكى اسمعاك بتقولي كده تاني خرجت الام من الاوضه ودخلت على شادي بص يابني احنا معندناش بنات للجواز. وقف شادي مستغرب لى كده ياامي انا بحب ليلى والله اشيلها في عينى الام. لا مفيش جواز واتفضل امشى ليلى. بتبكى وتبص لشادى شادي خرج من البيت وركب العربيه ليلى. الوه ياشادي وبتبكى بفترا شادي. متبكيش احنا لبعض مامحصل محدش يقدر يفرقنا عن بعض غير ربنا والموت سبيني اتصرف تانى يوم الصبح قبل شادي ليلى واتفسحو وقدو يوم جميل مع بعض الام كانت بعتى واحد يراقب ليلى رجعت ليلى البيت مبسوطه وفرحانه الام. كنتى فين ليلى. كنت مع واحده صحبتي الام. صحبتك ولا شادي ليلى. اه كنت مع شادي ومش اسيبو لحظه الام. ضربتها بالقلم خشي الاوضه ومفيش خروج تاني الام اتصلت علي اتنين عشان يضربو شادي عشان يبعد عن ليلى ماشي شادي في الطريق بالعربيه لقى عربيه بتحجز على وقف بالعربيه لقى اتنين مسكو ونزلو ضرب فى وقع شادي على الارض بعد شويه لقى ام ليلى بترن الام. بضحكه ههه اعمل اكتر من كده لو مبعتش عن بنتى والمره الجايه بموتك ياشادي شادي. مش فارقه معايا حياتي بس انا مش اسيب ليلى قفلت الام السكه تاني يوم شادي بيدور على ابو مش لقى جى صديق شادي بيقولو ابوك في القسم ياشادي شادي. اى بيعمل ايه حصل ايه ام ليلى لبست ابوك قضيه شادي. اي شادي. اتصل على ام ليلى شادي. الوه انا اسيب بنتك بس طلعى ابويا ام ليلى. عين العقل يابني شادي متنرفز اوى وقبل ليلى ليلى خلاص خلصت لحد كده ليلى. بتقول ايه ياشادي شادي. كلو الى ابويا انا استحمل كل حاجه بس كلو الا ابويا ليلى. بدموع وانهيار شادي انا بحبك اوى مقدرش اعيش من غيرك وحضنت شادي شادي. حضنها وانا كمان بحبك والله رجعت ليلى البيت وعلت صوتها على امها وفضلت تصرغ وانهارت ومسكت السكينه وقطعت شريانها ودخلت المستشفى الام. ليلى ردي عليا ياحبيبتي انا الي السبب لو جرالك حاجه مش اسامح نفسي ابدا خلاص اجوزكو لبعض ياليلى والله بس قومي ياحبيبتي بعد شويه فاقت ليلى الام خدتها بالحضن واتصلت على شادي شادي عما عرف انها في المستشفى وجى جرى شادي. مالك ياقلبي انتى كويسه ليلى . الحمدلله ياقلبي الام. الخطوبه الخميس الجاي ياشادي شادي. بجد الام اه بجد اتخطبو شادي وليلى شادي بعد شهر راح بيت ليلى وقال لامها عاوزين نعمل الفرح بقي اي رايكم الخميس الجاي الام ماشي معاد حلوه الف مبروك ياولاد. ............... انتهى الجزءالثالث. انتظرونا في الجزءالرابع الكاتب/احمدرفعت ا. ❝ ⏤احمد رفعت محب
❞ بسم آلَلَهّ الرحمن الرحيم على بركة الله نبدا الجزء الثالث من روايه 13ساعه ............ ليلى. الوه ياشادي شادي. ايوه ياقلبي ليلى. انا حدتلك معاد مع بابا شادي. بجد ياقلبي ليلى. بجد ياعمري المعاد يوم الجمعه ياشادي شادي. ماشي ياقلبي يوم الجمعه الساعه 8صباحا استيقظ شادي من النوم شادي. ليلى دا اسعد يوم في حياتي ياقلبي ليلى. وانا كمان ياقلبي يارب بابا يوافق شادي. يارب الساعه 8مساءا من يوم الجمعه شادي وصل الى بيت ليلى شادي. مساء الخير ياعمى ابو ليلى. مساء الخير يابنى عامل ايه شادي. الحمدلله ياعمى ابو ليلى. قولي بقي شغال فين وعندك شقه ولا لا شادي. ايوه ياعمى شغال في الصحافه وعندي شقه ابو ليلى. ماشي ياابنى ربنا يوفقك يارب شادي. ربنا يخليك ياعمى دخلت ام ليلى عليهم ام ليلى. مساء الخير شادي. مساء النور ياامى ام ليلى. ليلى تعالي عاوزاكى ليلى. حاضر ام ليلى. اي الى انتى جيبهولنا دا جايبه واحد من الشارع يطمع فينا وفي فلوسنا ليلى. لا شادي مش كده شادي شغال وجدع ومحترم واهم حاجه اننا بنحب بعض ياعني ايحافظ عليا ام ليلى. الجوازه دي مش اتم وابقي ورينى اتتجوزو ازاي ليلى. والله اموت نفسي لو مش اتجوزنا الام. طربتها بالقلم اخرسى اياكى اسمعاك بتقولي كده تاني خرجت الام من الاوضه ودخلت على شادي بص يابني احنا معندناش بنات للجواز. وقف شادي مستغرب لى كده ياامي انا بحب ليلى والله اشيلها في عينى الام. لا مفيش جواز واتفضل امشى ليلى. بتبكى وتبص لشادى شادي خرج من البيت وركب العربيه ليلى. الوه ياشادي وبتبكى بفترا شادي. متبكيش احنا لبعض مامحصل محدش يقدر يفرقنا عن بعض غير ربنا والموت سبيني اتصرف تانى يوم الصبح قبل شادي ليلى واتفسحو وقدو يوم جميل مع بعض الام كانت بعتى واحد يراقب ليلى رجعت ليلى البيت مبسوطه وفرحانه الام. كنتى فين ليلى. كنت مع واحده صحبتي الام. صحبتك ولا شادي ليلى. اه كنت مع شادي ومش اسيبو لحظه الام. ضربتها بالقلم خشي الاوضه ومفيش خروج تاني الام اتصلت علي اتنين عشان يضربو شادي عشان يبعد عن ليلى ماشي شادي في الطريق بالعربيه لقى عربيه بتحجز على وقف بالعربيه لقى اتنين مسكو ونزلو ضرب فى وقع شادي على الارض بعد شويه لقى ام ليلى بترن الام. بضحكه ههه اعمل اكتر من كده لو مبعتش عن بنتى والمره الجايه بموتك ياشادي شادي. مش فارقه معايا حياتي بس انا مش اسيب ليلى قفلت الام السكه تاني يوم شادي بيدور على ابو مش لقى جى صديق شادي بيقولو ابوك في القسم ياشادي شادي. اى بيعمل ايه حصل ايه ام ليلى لبست ابوك قضيه شادي. اي شادي. اتصل على ام ليلى شادي. الوه انا اسيب بنتك بس طلعى ابويا ام ليلى. عين العقل يابني شادي متنرفز اوى وقبل ليلى ليلى خلاص خلصت لحد كده ليلى. بتقول ايه ياشادي شادي. كلو الى ابويا انا استحمل كل حاجه بس كلو الا ابويا ليلى. بدموع وانهيار شادي انا بحبك اوى مقدرش اعيش من غيرك وحضنت شادي شادي. حضنها وانا كمان بحبك والله رجعت ليلى البيت وعلت صوتها على امها وفضلت تصرغ وانهارت ومسكت السكينه وقطعت شريانها ودخلت المستشفى الام. ليلى ردي عليا ياحبيبتي انا الي السبب لو جرالك حاجه مش اسامح نفسي ابدا خلاص اجوزكو لبعض ياليلى والله بس قومي ياحبيبتي بعد شويه فاقت ليلى الام خدتها بالحضن واتصلت على شادي شادي عما عرف انها في المستشفى وجى جرى شادي. مالك ياقلبي انتى كويسه ليلى . الحمدلله ياقلبي الام. الخطوبه الخميس الجاي ياشادي شادي. بجد الام اه بجد اتخطبو شادي وليلى شادي بعد شهر راح بيت ليلى وقال لامها عاوزين نعمل الفرح بقي اي رايكم الخميس الجاي الام ماشي معاد حلوه الف مبروك ياولاد. ........
❞ بسم الله الرحمن الرحيم: على بركه الله نبدا الجزء الرابع والاخير من روايه 13ساعه شادي. الوه ليلى انا جهزت الفرح وكل حاجه ياقلبي ليلى. دا اسعد يوم في حياتي ياشادي شادي. وانا كمان ياقلبي ليلى. عزمت صحبك شادي. اه طبعا ليلى. حلو يوم الخميس بليل الفرح اشتغل ورقص شادي وليلى وكان فرح كبير وجميل الفرح خلص وطلع شادي وليلى البيت شادي. والله مش مصدق نفسي من الفرحه معقول حلمنا اتحقق وبقيت معاكي ياحياتي ليلى. امال انا اعمل ايه حبيبي معايا وبين ايدي شادي اوعي تسبنى لحظه واوعي تبص لوحدها غيري ادبحك شادي. معقول ابص للنجوم وانا معايا القمر ليلى ارتمت في حضنو بحبك اوى ياشادي بعد شهرين ابداتى غيرت ليلى الشديده على شادي بتروح فين وبتكلم مين وريني الرسايل وريني الارقام بتسهر مع مين لحد عما شادي اتخنق وزهق شادي. يوه دي مبقاتش عيشه دي ليلى. للدرجادي مش ضايق تعيش معايا شادي انا اتخنقت انا سيبلك البيت وماشى خرج شادي وراح لمحمد صاحبو يحكيلو الى حصل محمد. اهدي يابني كده انتو وخدين بعض علي حب وهي بتحبك اوى عشان كده بتغيري شادي. ايوه بس مش بالشكل دا والله مش بحب حد غيرها ومش بخونها محمد. معلش خدها براحه واتكلم معها بحنيه شادي. حاضر شادي. وهو في العربيه الوه ياليلى ليلى. بترن ليه شادي. برن عشان وحشتينى ليلى. وهي بتبكى وانت كمان وحشتني شادي. خلاص عشان خاطري بطلى عياط ليلى. حاضر شادي. انا جيبلك ورد عشان اصلحك بى ليلى. بعد كده متسبنيش وتمشى ياشادي انا بخاف اقعد لوحدي شادي. حاضر ياقلبي حقك عليا انا قدامى ساعه واوصل ليلى. انا سمعى اغاني بتسمع اي شادي. بسمع فيروز اول غنيه سمعنها سواء فى اول مره اتقبلنا فيها فكره ياليلى ليلى. طبعا فكره غنيه انا وحبيبي وحبيبي لاالى شادي. ايوه هي دي ليلى. سمعهلى ياقلبي شادي حاضر ثواني اعلى الصوت شادي وهو بيعلى الصوت باصص تحت جى يرفع راسو لقى عربيه نقل دخلت في قلبت العربيه وشادي جوها ليلى. الوه شادي اي الصوت ده انت كويس شادي شادي رد عليا ياشادي انفجرت العربيه بشادى ومات شادي ليلى قاعده ماسكه الفون وبتنادى على شادي وهي متعرفش الى حصلو والدموع في عينيها تاني يوم عرفو بالخبر وهي مصدوم دخلت في حاله اكتأب شديده ومش قادره تستوعب انو مات وان معتش في شادي تاني كانت بتتعامل كانو عايش وبتمسك التلفون وبتتكلم في التلفون كانها بتكلم شادى سافرت ليلى مكان بعيد الساحل الشمالي عشان تريح اعصابها امها راحت لدكتور نفسي والدكتور النفس اقتراح عليهم انها تسافر لوحدها بس ايبعت الدكتور المساعد بتاعو يحول يعمل نفس الي عملو شادي ليلى قاعده في يوم على البحر جى الدكتور قال عامل انو مصور صورها من بعيد عشان مش تحس صورها وراح قالها ممكن بعد اذنك اوريكي حاجه بصى على الصوره دي شافت الصوره زعقت في وشتمتو وقالتلو ازاي تصورنى خت اذنى الاول امسح الصوره دي الدكتور. حاضر والله انا اسف جدا ليلى. امسح الدكتور. حاضر والله تاني يوم قالها ممكن بعد اذنك اصورك كام صوره بشكل مختلف وكده وحول يقنع فيها لحد عما وافقت وهو بيصورها سالها بتشتغلي اي كدبت عليا وقالت موالفة روايات بكتب روايه دلوقتي تحب تسمعها الدكتور. اه ياريت ليلى. حكت حكايتها مع شادي بالظبط وبعد فتره دخلت ليلى على امها وهي حطى مكياج ولابسه فستات الام رايحه فين ياليلى ليلى. رايحه اقبل شادي ياماما الام بكت بدموع وخدتها في حضنها. انتهت روايه 13ساعه يارب تكون عجبت حضرتكم الكاتب/احمد رفعت ا. ❝ ⏤احمد رفعت محب
❞ بسم الله الرحمن الرحيم: على بركه الله نبدا الجزء الرابع والاخير من روايه 13ساعه
شادي. الوه ليلى انا جهزت الفرح وكل حاجه ياقلبي ليلى. دا اسعد يوم في حياتي ياشادي شادي. وانا كمان ياقلبي ليلى. عزمت صحبك شادي. اه طبعا ليلى. حلو يوم الخميس بليل الفرح اشتغل ورقص شادي وليلى وكان فرح كبير وجميل الفرح خلص وطلع شادي وليلى البيت شادي. والله مش مصدق نفسي من الفرحه معقول حلمنا اتحقق وبقيت معاكي ياحياتي ليلى. امال انا اعمل ايه حبيبي معايا وبين ايدي شادي اوعي تسبنى لحظه واوعي تبص لوحدها غيري ادبحك شادي. معقول ابص للنجوم وانا معايا القمر ليلى ارتمت في حضنو بحبك اوى ياشادي بعد شهرين ابداتى غيرت ليلى الشديده على شادي بتروح فين وبتكلم مين وريني الرسايل وريني الارقام بتسهر مع مين لحد عما شادي اتخنق وزهق شادي. يوه دي مبقاتش عيشه دي ليلى. للدرجادي مش ضايق تعيش معايا شادي انا اتخنقت انا سيبلك البيت وماشى خرج شادي وراح لمحمد صاحبو يحكيلو الى حصل محمد. اهدي يابني كده انتو وخدين بعض علي حب وهي بتحبك اوى عشان كده بتغيري شادي. ايوه بس مش بالشكل دا والله مش بحب حد غيرها ومش بخونها محمد. معلش خدها براحه واتكلم معها بحنيه شادي. حاضر شادي. وهو في العربيه الوه ياليلى ليلى. بترن ليه شادي. برن عشان وحشتينى ليلى. وهي بتبكى وانت كمان وحشتني شادي. خلاص عشان خاطري بطلى عياط ليلى. حاضر شادي. انا جيبلك ورد عشان اصلحك بى ليلى. بعد كده متسبنيش وتمشى ياشادي انا بخاف اقعد لوحدي شادي. حاضر ياقلبي حقك عليا انا قدامى ساعه واوصل ليلى. انا سمعى اغاني بتسمع اي شادي. بسمع فيروز اول غنيه سمعنها سواء فى اول مره اتقبلنا فيها فكره ياليلى ليلى. طبعا فكره غنيه انا وحبيبي وحبيبي لاالى شادي. ايوه هي دي ليلى. سمعهلى ياقلبي شادي حاضر ثواني اعلى الصوت شادي وهو بيعلى الصوت باصص تحت جى يرفع راسو لقى عربيه نقل دخلت في قلبت العربيه وشادي جوها ليلى. الوه شادي اي الصوت ده انت كويس شادي شادي رد عليا ياشادي انفجرت العربيه بشادى ومات شادي ليلى قاعده ماسكه الفون وبتنادى على شادي وهي متعرفش الى حصلو والدموع في عينيها تاني يوم عرفو بالخبر وهي مصدوم دخلت في حاله اكتأب شديده ومش قادره تستوعب انو مات وان معتش في شادي تاني كانت بتتعامل كانو عايش وبتمسك التلفون وبتتكلم في التلفون كانها بتكلم شادى سافرت ليلى مكان بعيد الساحل الشمالي عشان تريح اعصابها امها راحت لدكتور نفسي والدكتور النفس اقتراح عليهم انها تسافر لوحدها بس ايبعت الدكتور المساعد بتاعو يحول يعمل نفس الي عملو شادي ليلى قاعده في يوم على البحر جى الدكتور قال عامل انو مصور صورها من بعيد عشان مش تحس صورها وراح قالها ممكن بعد اذنك اوريكي حاجه بصى على الصوره دي شافت الصوره زعقت في وشتمتو وقالتلو ازاي تصورنى خت اذنى الاول امسح الصوره دي الدكتور. حاضر والله انا اسف جدا ليلى. امسح الدكتور. حاضر والله تاني يوم قالها ممكن بعد اذنك اصورك كام صوره بشكل مختلف وكده وحول يقنع فيها لحد عما وافقت وهو بيصورها سالها بتشتغلي اي كدبت عليا وقالت موالفة روايات بكتب روايه دلوقتي تحب تسمعها الدكتور. اه ياريت ليلى. حكت حكايتها مع شادي بالظبط وبعد فتره دخلت ليلى على امها وهي حطى مكياج ولابسه فستات الام رايحه فين ياليلى ليلى. رايحه اقبل شادي ياماما الام بكت بدموع وخدتها في حضنها.